Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 23 февраля 2022 Файл

Марина

Фахівець по роботі з персоналом, адміністратор в офіс

Возраст:
53 года
Город:
Мариуполь

Контактная информация

Соискатель указал телефон.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Гронь Марина Вікторівна

Дата народження:
10 сен 1970

Регіон:
Маріуполь

Можливість переїзду:

Телефон(и):
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

E-mail:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Фахівець по роботі з персоналом, Адміністратор в офіс від 16 000 грн.

Ключова інформація

•Впевнений користувач Microsoft Office Word, Excel, Outlook, Интернет;
•Новачок Microsoft Office PowerPoint;
•Навички роботи в ПЗ 1С Підприємство, версія 7.7;
•Логічне мислення;
•Аналітичні здібності;
•Висока працездатність;
•Знання основ ділового спілкування, основ документообігу, ділової етики;
•Уважність, посидючість, відповідальність, акуратність і пунктуальність, чесність, комунікабельність;
•Уміння працювати в команді, з великим об'ємом інформації і величезною кількістю документів;
•Оптимальна організація робочого процесу;
•Здатність до навчання і сприйняття інформації;
•Самостійне прийняття рішень і відповідальність за них; ефективність управління тимчасовими і трудовими ресурсами;
•Вміння працювати в режимі багатозадачності;
•Навички мотивації персоналу.

Досвід роботи


Помічник керівника
Лип 2020 – Лип 2021і (1 рік 1 міс)
ТОВ "СПЕЦБУДІНЖИНІРИНГ"
Будівництво

•комунікації з постачальниками і замовниками;
•контроль отримання рахунків, договорів, накладних, актів виконаних робіт і т.д .;
•ведення діловодства;
•планування робочого дня керівника, підготовка матеріалів для нарад, підготовка протоколів, звітів, матеріалів за підсумками нарад;
•підготовка та відправка вихідних відповідів клієнтам/держорганам/стороннім організаціям;
•підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
•підготовка до укладення та підписання договорів користування, підряду, оренди і документів, що є невід'ємною частиною договорів, супровід різного роду договорів;
•робота з кадровими документами (прийом документів при працевлаштуванні - заява, копії паспорта, коду ІПН, трудової книжки, контроль правильності заповнення документів для працевлаштування; ведення особових справ персоналу; ведення трудових книжок, оформлення документів на прийом/звільнення/переведення, підготовка кадрових наказів, розробка посадових інструкцій, положень про відпустки, про преміювання та інше, зберігання/повернення працівникові його посвідчень, сертифікатів, трудовий книжки);
•підготовка і надання звітів, листів, документів для перевірки за запитами;
•збір і підготовка документів для попередньої кваліфікації підприємства на торгових майданчиках;
•складання заявок на ввезення / вивезення / внесок / пропуску та підготовка іншої документації для контрагентів;
•підготовка заявок на грошові кошти;
•складання фінансового звіту за витратами по підприємству з наданням підтверджуючих документів за витратами;
• складання звіту по ПММ автомобіля керівника з наданням підтверджуючих документів за витратами.
Рекомендации
•Іван Володимирович Москаленко (Директор, ТОВ "СПЕЦБУДІНЖИНІРИНГ"), [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
•Георгій Васильович Таушанов (Головний інженер, ТОВ "СПЕЦБУДІНЖИНІРИНГ"),[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Директор фінансовий
Лют 2018 - Гру 2019 (1 рік 11 міс)
ФЛП Васильченко С.О.
Будівництво

•контроль і управління фінансовими ресурсами;
•контроль за дотриманням фінансової дисципліни, своєчасним і повним виконанням договірних зобов'язань і надходженням доходів, порядком оформлення фінансово-господарських операцій з постачальниками, замовниками;
•аналіз собівартості виробничого процесу, розробка заходів щодо зниження витрат виробництва і збільшення прибутку;
•контроль за станом, рухом і цільовим використанням фінансових коштів, результатами фінансово-господарської діяльності, виконанням податкових зобов'язань;
•організація праці підлеглого персоналу, його мотивація, оцінка та розвиток;
•контроль за використанням фонду оплати праці.
Рекомендации
•Стародубев Євген Аатолійович (Заступник директора, ФЛП Васильченко С.О.)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Провідний економіст, Директор фінансовий
Чер 2013 - Жов 2017 (4 роки 5 міс)
ПРАТ "ІЛЛІЧ-СТАЛЬ"
Інше

•передпродажна підготовка при купівлі-продажу, міні, даруванні корпоративних прав та сприяння в їх укладанні;
•підготовка та розміщення звітів емітента та особливої інформації;
•підготовка матеріалів для розгляду Наглядовою Радою;
•підготовка різних звітів за встановленою формою;
•складання кошторисів, складання торгового балансу;
•облік інвестицій, розрахунок інвестиційного прибутку;
•виконання розрахунків з матеріальних, трудових і фінансових витрат;
•економічний аналіз господарської діяльності підприємства, виявлення резервів виробництва, розробка заходів щодо забезпечення режиму економії, підвищення рентабельності;
•управління фінансовими ресурсами;
•формування фонду оплати праці;
•контроль за дебіторською та кредиторською заборгованістю;
•контроль за виконанням податкових зобов'язань;
•контроль за дотриманням термінів та етапів процедури ліквідації в частині розрахунків з кредиторами, продажу майна, виконання податкових вимог і розрахунків з акціонерами.

Рекомендації
•Аліпа Олександр Федорович (Генеральний директор, ПРАТ "ІЛЛІЧ-СТАЛЬ")
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Заступник начальника відділу перспективного розвитку
Сер 1995 - Чер 2013 (17 років 11 міс)
ПРАТ "Маріупольський металургійний комбінат ім. Ілліча"
Промисловість і Виробництво

•передпродажна підготовка при купівлі-продажу, міні, даруванні корпоративних прав та сприяння в їх укладанні;
•комплекс роботи з підготовки пакету документів для реєстрації емісії цінних паперів комбінату і організація їх розміщення;
•підготовка матеріалів для розгляду Наглядовою Радою;
•підготовка і проведення зборів акціонерів комбінату і зборів акціонерів (учасників) підконтрольних підприємств;
•організація праці підлеглого персоналу, його мотивація, оцінка та розвиток;
•проведення поточної роботи з акціонерами комбінату (консультації, листування, відповіді на запити);
•забезпечення контролю і проведення поточної роботи з депозитарними установами;
•забезпечення участь комбінату в створенні різних господарських товариств;
•реорганізація та ліквідація підконтрольних підприємств;
•координація роботи служб комбінату по своєчасному наданню звітності перед державними органами в частині питань, що стосуються приватизації корпоративних прав (ФДМУ, НКЦПФР, ГДПАУ і т.д.).
Рекомендації
•Аліпа Олександр Федорович (Начальник відділу перспективного розвитку, ПРАТ "ММК ІМ.ІЛЛІЧА") [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Інженер з організації та нормування праці, економіст з планування
Сер 1987 - Сер 1995 (8 років 1 міс)
ВАТ "АЗОВМАШ"
Промисловість і Виробництво

•розрахунок цін на продукцію, в т.ч. по міжгалузевої кооперації;
•складання кошторису витрат, калькуляція собівартості за видами продукції і в цілому по цеху або виробничої програми;
•бюджетування витрат, в тому числі фонду оплати праці, виявлення резервів по зниженню собівартості продукції;
•нормування трудозатрат, складання карти робочого часу, хронометраж робочого часу;
•нарахування заробітної плати при відрядній (сдельній) і погодинної форми оплати праці;
•розробка нормативів витрат робочого часу для виконання певної операції або деталі;
•контроль виконання виробничої програми (замовлення) за маршрутними листами.

Освіта


Приазовський Державний технічний університет (Маріуполь)
Рік закінчення 1994
Економіка і управління в металургії, інженер-економіст

Володіння мовами


Англійська – шкільний рівень
Російська - рідна
Можу проходити співбесіду на цій мові
Українська - рідна
Можу проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати


Корпоративний секретар (Київ)
Рік закінчення 2010
Координація органів управління господарських товариств відповідно до статутів, розробка статутів товариств і їх внутрішніх положень, координація служб підприємства з органами управління господарським товариством, власниками підприємства і контролюючими органами держави.

Приватизація промислових підприємств в Україні (Киев)
Рік закінчення 1995
Вивчення чинного законодавства України з питань приватизації державного і комунального майна, вивчення досвіду передових країн, методи розрахунку вартості майна, розробка алгоритму приватизації об'єктів з урахуванням пропозицій трудового колективу, керівництва об'єктів і інтересів держави.

Додаткова інформація


Особисті досягнення

•побудова креслень натяжних стель в ПЗ "Аркулятор";
•адаптація ПЗ "REGI" до умов роботи ММКИ (була постановником завдань для програміста);
•участь в підготовці плану приватизації ВАТ "ММК ІМ. ІЛЛІЧА";
•проведення пільгового продажу акцій і організація і проведення скуповування акцій (корпоративних прав), в т. ч. ВАТ «ММК ІМ. ІЛЛІЧА »;
•розробка Статуту ВАТ «ММК ІМ. ІЛЛІЧА », ЗАТ« ІЛЛІЧ-СТАЛЬ », активів комбінату в формі ТОВ та внутрішніх положень і інструкцій;
•створення, реорганізація, злиття, виділ, перетворення і ліквідація підприємств, підконтрольних ПРАТ "ММК ІМ.ІЛЛІЧА" і ПРАТ "ІЛЛІЧ-СТАЛЬ";
•вдосконалення нормативів витрат праці на виготовлення гумовотехнічних виробів з сирої гуми;
•розробка посадових інструкцій;
•участь в вебінарах з питань особистісного зростання;
•водійське посвідченя кат В.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: