- PRO
Ірина
Адміністратор офісу, секретар, менеджер по роботі з клієнтами
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 31 год
- Город проживания:
- Смела
- Готов работать:
- Смела, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8265402/
Опыт работы
Менеджер зі збуту
с 08.2021 по 02.2022
(6 месяцев)
ТОВ "ТРИ ГРУПП", Київ (Виробництво текстильних виробів)
- робота з постачальниками (пошук та прийом товарів, фурнітури для виробництва, потреби офісу);
- переклад замовлень від іноземних клієнтів (англійська мова);
- робота з документами;
- складання індивідуального плану роботи виробництва.
Адміністратор-викладач англійської мови
с 10.2014 по 07.2021
(6 лет 9 месяцев)
ТОВ "Англійський Американський Центр", Київ (Надання освітніх послуг вивчення англійської мови)
- організація щоденної роботи школи англійської мови;
- складання розкладу на семестр;
- контроль та оцінка роботи викладачів;
- презентація школи потенційним студентам;
- підбір зручного розкладу для студентів відповідно до їх вимог та рівня володіння мовою;
- вирішення питань студентів, що виникають протягом семестру;
- прийом вхідних дзвінків;
- робота з первинною бухгалтерською документацією у програмі 1 С;
- збирання та аналіз результатів анкетування студентів про роботу викладачів та школи в цілому;
- постійне спілкування та співробітництво з носіями мови – викладачами зі США та Канади;
- проведення зборів та зустрічей для колективу школи;
- організація позаурочних заходів для студентів та викладачів (святкування Хеллоуїна, Нового року, пікніки).
- проведення граматичних занять для студентів різних вікових груп та різного рівня підготовки;
- планування та розробка структурованих занять;
- чітке та зрозуміле пояснення загальної граматики англійської мови та її особливостей;
- індивідуальний підхід до потреб студента та труднощів, що виникають у процесі навчання;
- використання онлайн-ресурсів, аудіо- та відео-матеріалів на заняттях.
Оператор колл-центру
с 07.2014 по 10.2014
(3 месяца)
ТОВ "БІЛІНК", Київ (Надання послуг по підключенню до мережі інтернет)
- консультація потентійних абонентів;
- прийняттята оформлення заявок по підключенню;
- технічна підтримка абонентів.
Образование
Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"
Переклад, Київ
Высшее, с 2010 по 2016 (6 лет)
Магістр перекладу (англійська, німецька мови)
Знание языков
- Английский — выше среднего
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
Дополнительная информация
- відповідальність;
- пунктуальність;
- організованість;
- вміння працювати в команді;
- вміння мотивувати інших до роботи;
- стресостійкість;
- мультизадачність;
- вільне володіння офісними програмними продуктами.
Похожие кандидаты
-
Адміністратор, помічник директора, секретар, офіс-менеджер
Удаленно, Кривой Рог -
Personal assistant, administrative manager
Удаленно, Другие страны -
Помощник руководителя, администратор, лидогенератор, менеджер по работе с клиентами в соц. сетях
35000 грн, Удаленно, Харьков -
Асистент керівника, помічник керівника
20000 грн, Удаленно -
Адміністратор офісу, офіс-менеджер, асистент керівника, проєктів
30000 грн, Удаленно, Киев -
Administrative assistant, reservation, менеджер по роботі з клієнтами, account
30000 грн, Удаленно