Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Альона

Адміністратор, бізнес-асистент, 15 000 грн

Рассматривает должности:
Адміністратор, бізнес-асистент, Менеджер з продажу, Івент-менеджер, Project-менеджер, Direct менеджер, Рекрутер, Національний менеджер, Менеджер контакт-центра, Чат-менеджер, Менеджер ресторану
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
26 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и Instagram.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Account manager

с 11.2022 по 01.2023 (2 месяца)
HedgeHog, Київ (Пошук персоналу, HR)

Спілкування з клієнтами в телефонному режимі і режимі ділового листування на англійській мові;
Контроль вантажоперевезення;
Ведення звітності по вантажоперевезенню.
Робота з таблицями google sheet ,excel.
Робота з Trello

Менеджер адміністративної діяльності

с 07.2021 по 02.2022 (7 месяцев)
Education hub, Київ (Нерухомість)

Прийом вхідних дзвінків.
Ведення документації, необхідної для перерахованої вище роботи (укладання договорів, організація підписання рахунків, актів, зберігання чеків, накладних);

Створення контенту в соціальних мережах, розміщення реклами на маркетплейсах.
Організація івентів.

Досвід продажів по телефону або онлайн

Контроль порядку та чистоти в офісу.

Управління внутрішніми відносинами з персоналом;

Привітання співробітників з днем народження і річницями;

Робота в 1С.

Робота з оргтехнікою.

Прийом гостей компанії .

Забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення води, канцелярії, витратних матеріалів).

Комунікація зі співробітниками, орендодавцями, постачальниками товарів та послуг, інтернет-провайдерами, обслуговчими
організаціями;

Організація корпоративних заходів, кава брейків;

Ведення бюджету з адміністративної діяльності;

Адміністратор

с 06.2020 по 01.2022 (1 год 7 месяцев)
Неофіційно, Київ (Нерухомість)

Прийом вхідних дзвінків.

Координація роботи переговорних кімнат, допомога в організації зустрічей.

Підготовка документів та презентацій в PowerPoint;

Робота з оргтехнікою.

Прийом гостей компанії

Забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення води, канцелярії, витратних матеріалів).

Комунікація зі співробітниками, орендодавцями, постачальниками товарів та послуг, інтернет-провайдерами, обслуговчими організаціями;

Організація корпоративних заходів, кава брейків;

Контроль порядку та чистоти в офісу.

Образование

Національний транспортний університет

Менеджменту, логістики та туризму, Київ
Высшее, с 2021 по 2022 (1 год)

Національний транспортний університет

Економіки та права , філологія, Київ
Высшее, с 2017 по 2021 (4 года)

Спеціальність філологія та технічний переклад .( Англійська та німецька мова)

ДНЗ "Згурівський професійний ліцей"

Адміністратор,оператор ПК, секретар, Згуровка
Среднее специальное, с 2014 по 2017 (3 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Курс Богдана Коночука " hard skill design"

1 місцяць

Знания и навыки

  • Zoom
  • Readymag
  • Figma
  • Управління командою
  • MS Office
  • MS PowerPoint
  • MS Excel
  • Google Docs
  • Google Drive
  • Google Meet
  • MS Word
  • Dispatching of transport
  • Користувач 1С
  • Лідерство
  • Доброзичливість
  • Ведення CRM
  • Комунікабельність
  • Управлінські навички
  • Ведення документації
  • Адміністрування офісу
  • Здатність до навчання

Знание языков

  • Английский — средний
  • Немецкий — начинающий

Дополнительная информация

Один із головних досвідів - це відкриття закладу харчування під час війни .
Ми знайшли приміщення, змінили концепт , створили сучасне меню , новий персонал і так далі.
Ви скажете ,що я отримали від цього, найперше багатозадачність , стресотсійкість ,управління персоналом та багато іншого.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: