Альона
Адміністратор, бізнес-асистент, 15 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 24 года
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и Instagram.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8270863
Опыт работы
Account manager
с 10.2022 по 06.2023
(8 месяцев)
HedgeHog, Київ (Пошук персоналу, HR)
Спілкування з клієнтами в телефонному режимі і режимі ділового листування на англійській мові;
Контроль вантажоперевезення;
Ведення звітності по вантажоперевезенню.
Робота з таблицями google sheet ,excel.
Робота з Trello
Менеджер адміністративної діяльності
с 07.2021 по 02.2022
(7 месяцев)
Education hub, Київ (Нерухомість)
Прийом вхідних дзвінків.
Ведення документації, необхідної для перерахованої вище роботи (укладання договорів, організація підписання рахунків, актів, зберігання чеків, накладних);
Створення контенту в соціальних мережах, розміщення реклами на маркетплейсах.
Організація івентів.
Досвід продажів по телефону або онлайн
Контроль порядку та чистоти в офісу.
Управління внутрішніми відносинами з персоналом;
Привітання співробітників з днем народження і річницями;
Робота в 1С.
Робота з оргтехнікою.
Прийом гостей компанії .
Забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення води, канцелярії, витратних матеріалів).
Комунікація зі співробітниками, орендодавцями, постачальниками товарів та послуг, інтернет-провайдерами, обслуговчими
організаціями;
Організація корпоративних заходів, кава брейків;
Ведення бюджету з адміністративної діяльності;
Адміністратор
с 06.2020 по 01.2022
(1 год 7 месяцев)
Неофіційно, Київ (Нерухомість)
Прийом вхідних дзвінків.
Координація роботи переговорних кімнат, допомога в організації зустрічей.
Підготовка документів та презентацій в PowerPoint;
Робота з оргтехнікою.
Прийом гостей компанії
Забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення води, канцелярії, витратних матеріалів).
Комунікація зі співробітниками, орендодавцями, постачальниками товарів та послуг, інтернет-провайдерами, обслуговчими організаціями;
Організація корпоративних заходів, кава брейків;
Контроль порядку та чистоти в офісу.
Образование
Національний транспортний університет
Менеджменту, логістики та туризму, Київ
Высшее, с 2021 по 2022 (1 год)
Національний транспортний університет
Економіки та права , філологія, Київ
Высшее, с 2017 по 2021 (4 года)
Спеціальність філологія та технічний переклад .( Англійська та німецька мова)
ДНЗ "Згурівський професійний ліцей"
Адміністратор,оператор ПК, секретар, Згуровка
Среднее специальное, с 2014 по 2017 (3 года)
Дополнительное образование и сертификаты
Курс Богдана Коночука " hard skill design"
1 місцяць
Знания и навыки
Знание языков
- Английский — средний
- Немецкий — начинающий
Дополнительная информация
Один із головних досвідів - це відкриття закладу харчування під час війни .
Ми знайшли приміщення, змінили концепт , створили сучасне меню , новий персонал і так далі.
Ви скажете ,що я отримали від цього, найперше багатозадачність , стресотсійкість ,управління персоналом та багато іншого.
Похожие кандидаты
Помічник, асистент, офіс-менеджер, адміністратор
Удаленно, Фастов
Проджект, бізнес-асистент, помічник керівника, куратор, заступник директора
Удаленно
Помічник керівника, бізнес-адміністратор, офіс-менеджер
20000 грн, Удаленно
Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника, секретар, консультант
Удаленно, Львов
Адміністратор, QC, офіс-менеджер, помічник, секретар, перекладач (HR)
30000 грн, Удаленно, Киев
Помічник керівника, адміністратор, офіс-менеджер
Удаленно, Львов