Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 15 мая 2024 PRO

Альона

Адміністратор, бізнес-асистент, 15 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
24 года
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и Instagram.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Account manager

с 10.2022 по 06.2023 (8 месяцев)
HedgeHog, Київ (Пошук персоналу, HR)

Спілкування з клієнтами в телефонному режимі і режимі ділового листування на англійській мові;
Контроль вантажоперевезення;
Ведення звітності по вантажоперевезенню.
Робота з таблицями google sheet ,excel.
Робота з Trello

Менеджер адміністративної діяльності

с 07.2021 по 02.2022 (7 месяцев)
Education hub, Київ (Нерухомість)

Прийом вхідних дзвінків.
Ведення документації, необхідної для перерахованої вище роботи (укладання договорів, організація підписання рахунків, актів, зберігання чеків, накладних);

Створення контенту в соціальних мережах, розміщення реклами на маркетплейсах.
Організація івентів.

Досвід продажів по телефону або онлайн

Контроль порядку та чистоти в офісу.

Управління внутрішніми відносинами з персоналом;

Привітання співробітників з днем народження і річницями;

Робота в 1С.

Робота з оргтехнікою.

Прийом гостей компанії .

Забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення води, канцелярії, витратних матеріалів).

Комунікація зі співробітниками, орендодавцями, постачальниками товарів та послуг, інтернет-провайдерами, обслуговчими
організаціями;

Організація корпоративних заходів, кава брейків;

Ведення бюджету з адміністративної діяльності;

Адміністратор

с 06.2020 по 01.2022 (1 год 7 месяцев)
Неофіційно, Київ (Нерухомість)

Прийом вхідних дзвінків.

Координація роботи переговорних кімнат, допомога в організації зустрічей.

Підготовка документів та презентацій в PowerPoint;

Робота з оргтехнікою.

Прийом гостей компанії

Забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення води, канцелярії, витратних матеріалів).

Комунікація зі співробітниками, орендодавцями, постачальниками товарів та послуг, інтернет-провайдерами, обслуговчими організаціями;

Організація корпоративних заходів, кава брейків;

Контроль порядку та чистоти в офісу.

Образование

Національний транспортний університет

Менеджменту, логістики та туризму, Київ
Высшее, с 2021 по 2022 (1 год)

Національний транспортний університет

Економіки та права , філологія, Київ
Высшее, с 2017 по 2021 (4 года)

Спеціальність філологія та технічний переклад .( Англійська та німецька мова)

ДНЗ "Згурівський професійний ліцей"

Адміністратор,оператор ПК, секретар, Згуровка
Среднее специальное, с 2014 по 2017 (3 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Курс Богдана Коночука " hard skill design"

1 місцяць

Знания и навыки

Zoom Readymag Figma Управління командою MS Office MS PowerPoint MS Excel Google Docs Google Drive Google Meet MS Word Dispatching of transport Користувач 1С Лідерство Доброзичливість Ведення CRM Комунікабельність Управлінські навички Ведення документації Адміністрування офісу Здатність до навчання

Знание языков

  • Английский — средний
  • Немецкий — начинающий

Дополнительная информация

Один із головних досвідів - це відкриття закладу харчування під час війни .
Ми знайшли приміщення, змінили концепт , створили сучасне меню , новий персонал і так далі.
Ви скажете ,що я отримали від цього, найперше багатозадачність , стресотсійкість ,управління персоналом та багато іншого.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: