Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 5 февраля 2023 Файл

Ольга

Керівник відділу продажу

Город:
Ровно

Контактная информация

Соискатель указал телефон.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Горецька Ольга Андріївна

Дата народження: 15.11.1992
Місто: Рівне
Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта:
вересень 2007 р. – червень 2011 р., Рівненський економіко – гуманітарний та
інженерний коледж, факультет «Право», спеціальність «Правознавство», диплом
бакалавра (денна форма навчання).
вересень 2011 р. – червень 2014 р., Міжнародний економіко гуманітарний
університет ім. акад. С Дем»янчука, факультет «Право», спеціальність
«Правознавство», диплом спеціаліста (заочна форма навчання).

Додаткова освіта:
—Музична школа - клас бандури (червоний диплом) ;
—диплом про проходження курсів управління персоналом;
—диплом про навики здійснення продажів;
—нагорода «Кращий керівник 2019 року».

Досвід роботи:
Оператор телекомунікаційних послуг
Лютий 2016 р. – вересень 2016 р. м. Рівне
Функціональні обов’язки:
— надання консультаційних послуг у різних сферах діяльності;
— здійснення телефонних продажів;
— аналіз, збір та обробка даних по клієнтських базах ,формування та наповнення
баз даних;
—здійснення непрямих переговорів в області страхової діяльності;

Директор
вересень 2016 р. – і до тепер. Керівник контакт центру двох міст України 6
площадок.
Функціональні обов’язки:
— ведення прямих переговорів стосовно співпраці, заключення договорів;
— формування; договорів;
— організація, управління та контроль за роботою колл центру;
— прийом, та навчання працівників;
— налаштування технічних систем ;
— ведення звітності (формування фін планів та фін звітів) ;
— стимулювання до ефективної роботи працівників;
— участь у тендерах;
— формування комерційних пропозицій.

Професійні навички:
— володію комп’ютером;
— знання законодавства;
— уміння проводити переговори;
— навички ведення документації;
— досвід управління персоналом більше 50 чоловік;
— досвід представлення організації на різних заходах;
— навички продажів B2B B2C;

Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію

Особисті якості:
Чесність, відповідальність, уважність до деталей.
дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність, стресостійкість, уміння
знайти індивідуальний підхід до людей.

Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружена.
Водійське посвідчення: так.
Власне авто: так.
Можливість відряджень: так.
Хобі: музика.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: