Оксана
Менеджер з кадрів, діловод, 5 000 грн
- Занятость:
- Неполная занятость.
- Возраст:
- 46 лет
- Город проживания:
- Сумы
- Готов работать:
- Сумы, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/889284
Опыт работы
Інспектор з кадрів
с 04.2019 по наст. время
(5 лет 1 месяц)
Сумська торгово-промислова палата, Суми (Торгово-промислова палата України)
Організація кадрового діловодства відповідно до вимог законодавства та внутрішньої політики підприємства;
Оформлення прийому, переведення, звільнення співробітників підприємства відповідно до КЗпП;
Формування та ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю;
Заповнення, ведення, облік і зберігання трудових книжок, видача довідок співробітникам;
Складання графіку відпусток, облік використання відпусток працівниками;
Ведення табелів обліку робочого часу;
Внесення даних в систему 1С-кадри (8.2);
Створення інструкцій і положень, що регламентують процеси, пов'язані з трудовими відносинами;
Складання та подання звітності згідно чинного законодавства;
Ведення внутрішньої звітності;
Робота із законодавчою базою в області трудового права, відстеження змін;
Контроль за дотриманням норм трудового законодавства в роботі з персоналом;
Організація загального діловодства підприємства.
Інспектор з кадрів, діловод
с 04.2018 по 04.2019
(1 год)
Державне підприємство "Сумигеодезкартографія", Суми (Геодезія, картографія та кадастр)
Організація кадрового діловодства відповідно до вимог законодавства та внутрішньої політики підприємства;
Оформлення прийому, переведення, звільнення співробітників компанії відповідно до КЗпП;
Формування та ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю;
Формування штатного розкладу;
Заповнення, ведення, облік і зберігання трудових книжок, видача довідок співробітникам;
Складання графіку відпусток, облік використання відпусток працівниками;
Ведення табелів і графіків обліку робочого часу співробітників компанії;
Внесення даних в систему 1С-кадри (8.2);
Створення інструкцій і положень, що регламентують процеси, пов'язані з трудовими відносинами;
Складання та подання звітності згідно чинного законодавства;
Ведення внутрішньої звітності;
Робота із законодавчою базою в області трудового права, відстеження змін;
Контроль за дотриманням норм трудового законодавства в роботі з персоналом;
Організація загального діловодства підприємства;
Складання, реєстрація та супроводження договорів підприємства.
Інспектор з кадрів
с 09.2017 по 01.2018
(4 месяца)
ТОВ "КК " ДОМКОМ Суми", Суми (Послуги для населення та бізнесу)
Організація кадрового діловодства відповідно до вимог законодавства та внутрішньою політикою підприємства;
Організація загального діловодства підприємства;
Оформлення прийому, переведення, звільнення співробітників компанії відповідно до КЗпП;
Формування та ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю;
Формування штатного розкладу;
Заповнення, ведення, облік і зберігання трудових книжок, видача довідок співробітникам;
Складання графіка відпусток, облік використання відпусток працівниками;
Ведення табелів і графіків обліку робочого часу співробітників компанії;
Внесення даних в систему 1С-кадри (8.2);
Створення інструкцій і положень, що регламентують процеси, пов'язані з трудовими відносинами;
Складання та здача звітності згідно чинного законодавства;
Ведення внутрішньої звітності;
Робота із законодавчою базою в області трудового права, відстеження змін;
Контроль за дотриманням норм трудового законодавства в роботі з персоналом.
Економіст зі збуту
с 10.2016 по 09.2017
(11 месяцев)
ТОВ "АСІ", Суми (Машинобудування)
Здійснення збуту продукції відповідно до замовлень та укладених договорів, забезпечення постачання продукції, що випускається, замовникам у встановлені строки та в повному обсязі.
Участь в укладанні договорів на поставку продукції та погодження умов поставок.
Складання заявок, комерційних пропозицій, рахунків і специфікацій.
Секретар керівника
с 11.2015 по 09.2016
(10 месяцев)
ТОВ "АСІ", Суми (Машинобудування)
1. Забезпечення адміністративно-розпорядчої діяльності керівника.
2. Прийом вхідної документації на підпис керівника, передача її відповідно до ухваленого рішення в структурні підрозділи або конкретним виконавцям.
3. Прийом скарг та особистих заяв на підпис керівника.
4. Прийом і перерозподіл вхідних телефонних дзвінків (міні-АТС), організація проведення телефонних переговорів керівника.
5. Ведення загального діловодства компанії.
6. Підготовка засідань, конференцій і нарад, які проводить керівник (збирання необхідних матеріалів, повідомлення учасників про час і місце проведення, порядок денний, їх реєстрація).
7. Організація прийому відвідувачів.
8. Організація відрядження керівника.
9. Прийом, реєстрація та розподіл вхідної / вихідної кореспонденції.
Інспектор з кадрів
с 10.2012 по 05.2015
(2 года 7 месяцев)
ТОВ "АСІ", Суми (Машинобудування)
Організація кадрового діловодства відповідно до вимог законодавства та внутрішньою політикою підприємства;
Оформлення прийому, переведення, звільнення співробітників компанії відповідно до КЗпП;
Формування та ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю;
Формування штатного розкладу;
Заповнення, ведення, облік і зберігання трудових книжок, видача довідок співробітникам;
Складання графіка відпусток, облік використання відпусток працівниками;
Ведення табелів і графіків обліку робочого часу співробітників компанії;
Внесення даних в систему 1С-кадри (8.2);
Створення інструкцій і положень, що регламентують процеси, пов'язані з трудовими відносинами;
Складання та здача звітності згідно чинного законодавства;
Ведення внутрішньої звітності;
Робота із законодавчою базою в області трудового права, відстеження змін.
Контроль за дотриманням норм трудового законодавства в роботі з персоналом.
Інженер з охорони праці
с 05.2012 по 04.2014
(1 год 11 месяцев)
ТОВ "АСІ", Суми (Машинобудування)
Проведення і реєстрація вступного інструктажу для працівників;
Організація навчання співробітників з питань ОП;
Контроль за дотриманням працівниками вимог нормативно-правових актів з питань охорони праці;
Контроль відповідності нормам безпеки будівель і споруд, машин і механізмів, технологічного устаткування;
Контроль проведення інструктажів на робочих місцях;
Організація і контроль проведення попередніх і періодичних медичних оглядів;
Проведення розслідувань, облік і аналіз нещасних випадків на виробництві;
Взаємодія з перевіряючими та контролюючими органами.
Менеджер з продажів
с 09.2010 по 12.2010
(3 месяца)
Медтехніка-Суми, Суми (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Прийом, обробка заявок від замовників, складання договорів, робота з постачальниками. Оформлення повного пакету документів для продажу товару компанії (1С, 7.7.).
Директор
с 05.2008 по 11.2009
(1 год 6 месяцев)
КУ СОР "Сумський обласний центр відпочинку, оздоровлення та туризму", Суми (Активний зелений туризм, дитячі наметові табори)
Реєстрація підприємства та організація його роботи. Здійснення пілотних проектів в Україні в частині організації та проведення наметових дитячих таборів. Загальне керівництво підприємством.
Педагог-організатор; вчитель хімії та біології
с 08.2005 по 05.2008
(2 года 9 месяцев)
Сумська спеціалізована школа №1, Суми (Освіта, наука)
Освіта, організація виховної роботи та дозвілля в навчальному закладі
Вчитель хімії та біології, охорони безпеки життєдіяльності
с 11.1999 по 08.2005
(5 лет 9 месяцев)
Сумська спеціалізована школа №3, Суми (Освіта, наука)
Організація та проведення навчального процесу.
Образование
СДПУ ім. А.С. Макаренка
Природничо-географічний; вчитель біології, хімії, валеології та основ екології, Суми
Высшее, с 1995 по 2000 (4 года 9 месяцев)
Дополнительное образование и сертификаты
Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Під час роботи в школі - кожні 3-4 роки, 1 місяць
Международный Альянс по ВИЧ/СПИДу в Украине
2007 год; 40-часовая программа
Знания и навыки
Знание языков
- Украинский — свободно
- Английский — средний
Инвалидность
Вторая группа.
Загальне захворювання. Протипоказані фізічні навантаження та переохолодження.
Відмінно справляюся з офісною роботою.
Дополнительная информация
На даний час шукаю додаткову роботу.
2020 рік додав до загального стажу досвід роботи онлайн та дистанційно.
Маю великий досвід організації роботи команди однодумців, спілкування з людьми, переконання, ведення переговорів, організації ділових зустрічей, корпоративних заходів.
Комунікабельна, відповідальна, віддана підприємству та спільній справі. Вмію ефективно організувати роботу колективу.
Розлучена, дітей немає.
Похожие кандидаты
HR-manager, інспектор з кадрів, рекрутер, менеджер з підбору персоналу, юрист
Рогатин, Удаленно
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Киев, Удаленно
HR-менеджер, асистент HR-менеджера, HR-адміністратор
Киев, Удаленно
Спеціаліст з найму та розвитку персоналу, HR-менеджер, HR-консультант
Киев, Удаленно
Менеджер по персоналу, HR manager, IT-рекрутер
Запорожье, Львов
,
еще 2 города
Recruiter, HR manager, менеджер з персоналу
Днепр, Киев
,
еще 3 города