Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 11 января 2021

Оксана

Менеджер з кадрів, діловод, 5 000 грн

Занятость:
Неполная занятость.
Возраст:
46 лет
Город проживания:
Сумы
Готов работать:
Сумы, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Інспектор з кадрів

с 04.2019 по наст. время (5 лет 1 месяц)
Сумська торгово-промислова палата, Суми (Торгово-промислова палата України)

Організація кадрового діловодства відповідно до вимог законодавства та внутрішньої політики підприємства;
Оформлення прийому, переведення, звільнення співробітників підприємства відповідно до КЗпП;
Формування та ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю;
Заповнення, ведення, облік і зберігання трудових книжок, видача довідок співробітникам;
Складання графіку відпусток, облік використання відпусток працівниками;
Ведення табелів обліку робочого часу;
Внесення даних в систему 1С-кадри (8.2);
Створення інструкцій і положень, що регламентують процеси, пов'язані з трудовими відносинами;
Складання та подання звітності згідно чинного законодавства;
Ведення внутрішньої звітності;
Робота із законодавчою базою в області трудового права, відстеження змін;
Контроль за дотриманням норм трудового законодавства в роботі з персоналом;
Організація загального діловодства підприємства.

Інспектор з кадрів, діловод

с 04.2018 по 04.2019 (1 год)
Державне підприємство "Сумигеодезкартографія", Суми (Геодезія, картографія та кадастр)

Організація кадрового діловодства відповідно до вимог законодавства та внутрішньої політики підприємства;
Оформлення прийому, переведення, звільнення співробітників компанії відповідно до КЗпП;
Формування та ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю;
Формування штатного розкладу;
Заповнення, ведення, облік і зберігання трудових книжок, видача довідок співробітникам;
Складання графіку відпусток, облік використання відпусток працівниками;
Ведення табелів і графіків обліку робочого часу співробітників компанії;
Внесення даних в систему 1С-кадри (8.2);
Створення інструкцій і положень, що регламентують процеси, пов'язані з трудовими відносинами;
Складання та подання звітності згідно чинного законодавства;
Ведення внутрішньої звітності;
Робота із законодавчою базою в області трудового права, відстеження змін;
Контроль за дотриманням норм трудового законодавства в роботі з персоналом;
Організація загального діловодства підприємства;
Складання, реєстрація та супроводження договорів підприємства.

Інспектор з кадрів

с 09.2017 по 01.2018 (4 месяца)
ТОВ "КК " ДОМКОМ Суми", Суми (Послуги для населення та бізнесу)

Організація кадрового діловодства відповідно до вимог законодавства та внутрішньою політикою підприємства;
Організація загального діловодства підприємства;
Оформлення прийому, переведення, звільнення співробітників компанії відповідно до КЗпП;
Формування та ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю;
Формування штатного розкладу;
Заповнення, ведення, облік і зберігання трудових книжок, видача довідок співробітникам;
Складання графіка відпусток, облік використання відпусток працівниками;
Ведення табелів і графіків обліку робочого часу співробітників компанії;
Внесення даних в систему 1С-кадри (8.2);
Створення інструкцій і положень, що регламентують процеси, пов'язані з трудовими відносинами;
Складання та здача звітності згідно чинного законодавства;
Ведення внутрішньої звітності;
Робота із законодавчою базою в області трудового права, відстеження змін;
Контроль за дотриманням норм трудового законодавства в роботі з персоналом.

Економіст зі збуту

с 10.2016 по 09.2017 (11 месяцев)
ТОВ "АСІ", Суми (Машинобудування)

Здійснення збуту продукції відповідно до замовлень та укладених договорів, забезпечення постачання продукції, що випускається, замовникам у встановлені строки та в повному обсязі.
Участь в укладанні договорів на поставку продукції та погодження умов поставок.
Складання заявок, комерційних пропозицій, рахунків і специфікацій.

Секретар керівника

с 11.2015 по 09.2016 (10 месяцев)
ТОВ "АСІ", Суми (Машинобудування)

1. Забезпечення адміністративно-розпорядчої діяльності керівника.
2. Прийом вхідної документації на підпис керівника, передача її відповідно до ухваленого рішення в структурні підрозділи або конкретним виконавцям.
3. Прийом скарг та особистих заяв на підпис керівника.
4. Прийом і перерозподіл вхідних телефонних дзвінків (міні-АТС), організація проведення телефонних переговорів керівника.
5. Ведення загального діловодства компанії.
6. Підготовка засідань, конференцій і нарад, які проводить керівник (збирання необхідних матеріалів, повідомлення учасників про час і місце проведення, порядок денний, їх реєстрація).
7. Організація прийому відвідувачів.
8. Організація відрядження керівника.
9. Прийом, реєстрація та розподіл вхідної / вихідної кореспонденції.

Інспектор з кадрів

с 10.2012 по 05.2015 (2 года 7 месяцев)
ТОВ "АСІ", Суми (Машинобудування)

Організація кадрового діловодства відповідно до вимог законодавства та внутрішньою політикою підприємства;
Оформлення прийому, переведення, звільнення співробітників компанії відповідно до КЗпП;
Формування та ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю;
Формування штатного розкладу;
Заповнення, ведення, облік і зберігання трудових книжок, видача довідок співробітникам;
Складання графіка відпусток, облік використання відпусток працівниками;
Ведення табелів і графіків обліку робочого часу співробітників компанії;
Внесення даних в систему 1С-кадри (8.2);
Створення інструкцій і положень, що регламентують процеси, пов'язані з трудовими відносинами;
Складання та здача звітності згідно чинного законодавства;
Ведення внутрішньої звітності;
Робота із законодавчою базою в області трудового права, відстеження змін.
Контроль за дотриманням норм трудового законодавства в роботі з персоналом.

Інженер з охорони праці

с 05.2012 по 04.2014 (1 год 11 месяцев)
ТОВ "АСІ", Суми (Машинобудування)

Проведення і реєстрація вступного інструктажу для працівників;
Організація навчання співробітників з питань ОП;
Контроль за дотриманням працівниками вимог нормативно-правових актів з питань охорони праці;
Контроль відповідності нормам безпеки будівель і споруд, машин і механізмів, технологічного устаткування;
Контроль проведення інструктажів на робочих місцях;
Організація і контроль проведення попередніх і періодичних медичних оглядів;
Проведення розслідувань, облік і аналіз нещасних випадків на виробництві;
Взаємодія з перевіряючими та контролюючими органами.

Менеджер з продажів

с 09.2010 по 12.2010 (3 месяца)
Медтехніка-Суми, Суми (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Прийом, обробка заявок від замовників, складання договорів, робота з постачальниками. Оформлення повного пакету документів для продажу товару компанії (1С, 7.7.).

Директор

с 05.2008 по 11.2009 (1 год 6 месяцев)
КУ СОР "Сумський обласний центр відпочинку, оздоровлення та туризму", Суми (Активний зелений туризм, дитячі наметові табори)

Реєстрація підприємства та організація його роботи. Здійснення пілотних проектів в Україні в частині організації та проведення наметових дитячих таборів. Загальне керівництво підприємством.

Педагог-організатор; вчитель хімії та біології

с 08.2005 по 05.2008 (2 года 9 месяцев)
Сумська спеціалізована школа №1, Суми (Освіта, наука)

Освіта, організація виховної роботи та дозвілля в навчальному закладі

Вчитель хімії та біології, охорони безпеки життєдіяльності

с 11.1999 по 08.2005 (5 лет 9 месяцев)
Сумська спеціалізована школа №3, Суми (Освіта, наука)

Організація та проведення навчального процесу.

Образование

СДПУ ім. А.С. Макаренка

Природничо-географічний; вчитель біології, хімії, валеології та основ екології, Суми
Высшее, с 1995 по 2000 (4 года 9 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Під час роботи в школі - кожні 3-4 роки, 1 місяць

Международный Альянс по ВИЧ/СПИДу в Украине

2007 год; 40-часовая программа

Знания и навыки

MS Office Користувач Internet Email Робота з оргтехнікою Знання офісних програм Skype

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — средний

Инвалидность

Вторая группа.
Загальне захворювання. Протипоказані фізічні навантаження та переохолодження.
Відмінно справляюся з офісною роботою.

Дополнительная информация

На даний час шукаю додаткову роботу.
2020 рік додав до загального стажу досвід роботи онлайн та дистанційно.
Маю великий досвід організації роботи команди однодумців, спілкування з людьми, переконання, ведення переговорів, організації ділових зустрічей, корпоративних заходів.
Комунікабельна, відповідальна, віддана підприємству та спільній справі. Вмію ефективно організувати роботу колективу.
Розлучена, дітей немає.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: