Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 6 декабря 2022 Файл

Тетяна

HR-, менеджер з навчання та розвитку персоналу, People Partner

Возраст:
31 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ОСВІТА
09.2010 - 06.2015
Житомирський державний університет ім. Івана Франка
Спеціальність: Психологія

09.2015 - 06.2016
Get Win, курс «HR 4 професії»
(психодіагностика, психоаналіз, інтерв'ю по компетенціям, метапрограми)

09.2016 - 12.2016
Школа HRM, програма
«Human Recourses Management MBA»

03.2019
«Основи профайлінгу»
(поведінковий аналіз, оцінка і прогнозування поведінки)
ТЕТЯНА ТАРГОНСЬКА 07.2022
"Smart IT Sourcer" від Rock-IT Recruitment Academy
HR МЕНЕДЖЕР (теоретичний блок з основ IT рекрутингу)
АДАПТАЦІЯ ТА РОЗВИТОК ПЕРСОНАЛУ
ДОСВІД РОБОТИ
КОНТАКТИ 06.2020 – працюю
Тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») «ПБГ Ковальська»

E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Провідний фахівець з навчання та розвитку персоналу

Основні обов'язки:
•формування річного плану навчання персоналу;
Досвід впровадження бізнес-процесу
•формування бюджету на навчання та розвиток, аналіз витрат та коригування
адаптації персоналу
бюджету;
•організація навчання персоналу, робота з контрагентами, ведення договірної
Досвід формування річного плану роботи, розрахунки з постачальниками послуг;
навчання Групи •участь в Центрах оцінки персоналу;
•формування внутрішнього кадрового резерву (Планування наступництва);
Досвід розробки індивідуальних планів •оцінка потенціалу та формування індивідуальних планів розвитку;
•супровід реалізації індивідуальних планів розвитку резервістів (Наступників);
розвитку
•робота з ВУЗами.

Використання психодіагностичних 07.2019 – 02.2020
методик при підборі, адаптації «OMNIC»
персоналу
HR Менеджер

Досвід розробки тренінгів та процедури Основні обов'язки:
•організація процесу адаптації нових працівників;
оцінки навчання персоналу
•проведення 1 to 1 зустрічей, зустрічей по підведенню підсумків адаптації;
•організація процесу формування адаптаційних планів, контроль постановки
цілей;
•ведення обліку робочого часу спеціалістів, відпусток, лікарняних;
•адміністрування кадрової та договірної роботи;
•організація (пошук тренерів, методологічна работа) та проведення навчання для
персоналу;
•облік і контроль нарахування заробітних плат (в тому числі бонусних частин,
компенсації);
•HR супровід та консультування.
09.2018 – 07.2019
«Імперія Холдинг»

Менеджер з адаптації персоналу та корпоративної культури

Основні обов'язки:
•організація процесу адаптації нових працівників, проведення 1 to 1 зустрічей;
•організація корпоративних заходів;
•організація зовнішнього навчання персоналу, стратегічних сесій;
•участь в розробці матриці компетенцій, проведення річної оцінки персоналу по компетенціям;
•формування планів індивідуального розвитку спеціалістів;
•проведення оцінки та аналізу залученості персоналу.

03.2017 – 05.2018
Компанія «УКРГАЗ»

Спеціаліст з адаптації та розвитку персоналу

Основні обов'язки:
•організація процесу адаптації нових працівників;
•проведення 1 to 1 зустрічей;
•розробка і проведення адаптаційних тренінгів для працівників компанії «Welcome-тренінг», «Стандарти і правила
компанії»;
•розробка і оформлення «Папки для нового працівника» (стандарти компанії), необхідних інструкцій;
•консультування з питань адаптації та розвитку персоналу;
•відслідковування динаміки адаптації персоналу, аналіз та підготовка звітності;
•проведення аналізу потреби працівників компанії в навчанні;
•розробка планів індивідуального розвитку;
•супровід та контроль виконання індивідуальних планів розвитку;
•розробка практичних та тестових завдань для оцінки ефективності навчальних програм.

03.2016 – 03.2017
Get Win (проект з навчання персоналу)

Адміністратор проекту "HR 4 професії". Методолог

Основні обов'язки:
•розробка методичних матеріалів тренінгу (книга тренера, презентація, роздаткові матеріали, тести знань);
•розробка вправ, спрямованих на досягнення цілей навчання;
•підбір літератури і відеоматеріалів для навчання;
•розробка методичних матеріалів проекту;
•пошук кандидатів-учасників проекту, телефонний скринінг;
•проведення інтерв'ю з кандидатами;
•організаційно-адміністративна діяльність.

09.2015 – 03.2016
Компанія «УКРГАЗ»

Ресечер
-Основні обов'язки:
•формування заявки на підбір персоналу;
•публікація вакансій на робочих порталах;
•пошук кандидатів, аналіз резюме, телефонний скринінг;
•проведення інтерв'ю;
•ведення звітності по вакансіям

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: