Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 21 апреля 2024 Файл

Ірина

Інспектор відділу кадрів

Возраст:
56 лет
Город:
Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Хотинська Ірина Юріївна
Черкаси, вул. Ватутіна б. 229 кв. 32
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

ЦІЛЬ
Шукаю перспективну роботу за спеціальностями :
• Менеджер по персоналу
• Начальник відділу кадрів
• Старший інспектор відділу кадрів

ДОСВІД РОБОТИ
З 20.10.2022 по 25.09.2023 р. інспектор відділу кадрів ПП «Влада-7»
З 2018 - 12.10.2022 р. менеджер по персоналу в роздрібній мережі магазинів продуктів харчування «Делікат» ( більш ніж 700 людей)
З 14.10. 2010 - 30.11.2017 р. начальник відділу кадрів групи компаній «Брилюкс».( до 300 людей)
З березня 2007 - жовтень 2010 р. начальник відділу кадрів ТОВ «Світ ласощів» (більш ніж 1000 людей).
З жовтня 2006 - березень 2007 р. менеджер по персоналу ПП Зарудня Е.О. (Кадрова агенція «Іланта». Підбір персоналу по заявках роботодавців)
2004-2006 рр. –начальник відділу кадрів ПП Попудрібко Я.Б. (торговельна мережа «Абсолют») (більш ніж 1000 людей)
1997-2003 гг. – майстер виробничого навчання ЗАТ «Славутич» (курси по перекваліфікації безробітних від обласного центра зайнятості), інспектор відділу кадрів, за сумісництвом.

Додатково: 2006-2007 рр. викладала на курсах з підготовки HR-менеджерів, діловодів, секретарів при кадрових агенціях КА«Біржа праці» та КА«Іланта»

ОБОВ`ЯЗКИ
• Рекрутинг (пошук через об’яви в ЗМІ, соціальні мережі, центр зайнятості, співпрацювала з навчальними закладами, прямий пошук, залучення рекрутингових агенцій)
• Відцифровування трудових книжок
• Ведення кадрового діловодства (накази про прийняття на роботу, облік відпусток, відрядження, кадрові переведення співробітників, звільнення, заохочування та дисциплінарні стягнення, оформлення трудових книжок, особових справ, лікарняних листів, довідок, штатного розпису т.ін.;)
• Взаємодія з державними органами (Державне управління статистики, Державний центр зайнятості)
• Формування кадрового резерву
• Моніторинг ринку праці
• Ведення та облік медичних книжок, контроль проходження медоглядів

ПРОФЕСІЙНІ НАВИКИ ТА ВМІННЯ
• MS Office – впевнене користування
• знання програми 1С: «ЗУП» 8.2, 8.3, УТП – рівень впевнений користувач

ЗНАННЯ МОВ
• Українська, російська.

ІНШЕ
Шкідливі звички - паління. Характер спокійний, урівноважений, але свої погляди відстоюю активно та аргументовано, доброзичлива, комунікабельна, вмію аналізувати та логічно мислити.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: