Вячеслав
Керуючий готелем
- Возраст:
- 32 года
- Город:
- Одесса
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и Facebook.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9048750
Опыт работы
Керуючий готелем
с 04.2023 по наст. время
(1 год 2 месяца)
Ark Palace Hotel, Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)
- Забезпечення належної роботи всіх підрозділів готелю
- Координація взаємодій з іншими службами готелю
- Ведення звітності
- Залучення нових партнерів серед туристичних операторів та агентів
- Укладання договірних відносин із новими партнерами
- Налаштування та підключення готелів до ОТА та додавання до каталогів
- Застосування динамічного ціноутворення
- Розробка маркетингової стратегії розвитку готелю
- Планування бюджету та контроль видатків
- Управління конфліктними ситуаціями
- Проведення щоденного аудиту
- Контроль за якістю обслуговування гостей
- Організація своєчасного проведення ремонтних робіт
- Проведення тренінгів для підвищення кваліфікації співробітників
Керівник відділу продажу
с 07.2022 по 03.2023
(8 месяцев)
BRG (Business Regency Group), Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)
- організація продуктивної та результативної роботи відділу продажу та бронювання
- встановлення KPI для відділу
- аналіз та прогнозування доходності від продажів приватному гостю
- аналіз та прогнозування доходності від продажів B2B сегменту
- залучення нових партнерів серед туристичних операторів та агентів (b2b)
- укладання договірних відносин із новими партнерами
- налаштування та підключення готелів до ОТА та додавання до каталогів
- застосування динамічного ціноутворення
- розробка маркетингової стратегії розвитку готелів
Керівник відділу корпоративних продажів
с 01.2021 по 07.2022
(1 год 6 месяцев)
Отель Аквапарк Затока, Вся Україна (Готельно-ресторанний бізнес)
- аналіз та прогнозування доходності від продажів B2B сегменту
- залучення нових партнерів серед підприємств та організацій з метою організації відпочинку для їх співробітників (b2b)
- залучення нових партнерів серед туристичних операторів та агентів (b2b)
- укладання договірних відносин із новими партнерами
- утримання існуючих партнерів
- організація та проведення зустрічей з потенційними партнерами
Керуючий готелем
с 06.2020 по 10.2020
(4 месяца)
Готель "Черное Море" Бугаз, Грибівка (Готельно-ресторанний бізнес)
- Забезпечення належної роботи всіх підрозділів готелю
- координація взаємодій з іншими службами готелю
- ведення звітності
- планування бюджету та контроль видатків
- Управління конфліктними ситуаціями
- Проведення щоденного аудиту
- контроль за якістю обслуговування гостей
- Організація своєчасного проведення ремонтних робіт
- Проведення тренінгів для підвищення кваліфікації співробітників
Керівник відділу продажу
с 04.2016 по 06.2020
(4 года 2 месяца)
Ruta Family Club Hotel, Затока (Готельно-ресторанний бізнес)
- організація продуктивної та результативної роботи відділу продажу та бронювання
- встановлення KPI для відділу
- мотивація та заохочення співробітників ВБ
- аналіз та прогнозування дохідності від продажів приватному гостю
- аналіз та прогнозування дохідності від продажів B2B сегменту
- залучення нових партнерів серед підприємств та організацій з метою організації відпочинку для їх співробітників (b2b)
- залучення нових партнерів серед туристичних операторів та агентів (b2b)
- укладання договірних відносин із новими партнерами
- утримання існуючих партнерів
- організація та проведення зустрічей з потенційними партнерами
- залучення нових об'єктів розміщення для організації посередницької (агентської) діяльності для продажу
Керівник служби прийому і розміщення
с 04.2016 по 10.2019
(3 года 6 месяцев)
Ruta Family Club Hotel, Затока (Готельно-ресторанний бізнес)
- забезпечення належної роботи СПіР (контроль роботи служби прийому та розміщення з обслуговування гостей, щодо їх реєстрації та розміщення)
- координація взаємодій з іншими службами готелю
- навчання та введення на посаду нових співробітників СПіР
- Мотивація співробітників СПіР
- Проведення тренінгів для підвищення кваліфікації співробітників
- Управління конфліктними ситуаціями
- Контроль роботи служби сервісу
- Здійснення контролю за роботою зі скаргами гостей
Менеджер служби прийому і розміщення
с 04.2014 по 04.2016
(2 года)
Ruta Family Club Hotel, Затока (Готельно-ресторанний бізнес)
- забезпечення роботи з ефективного та культурного обслуговування/поселення гостей, створення для них комфортних умов
- контроль за своєчасною підготовкою номерів до прийому гостей
- інформування гостей про послуги готелем, а також контроль за їх виконанням
- прийом та оформлення необхідних документів
- вжиття заходів щодо усунення конфліктних ситуацій
- робота з касою та дотримання касової дисципліни
Менеджер відділу бронювання
с 02.2014 по 04.2016
(2 года 2 месяца)
Ruta Family Club Hotel, Затока (Готельно-ресторанний бізнес)
- дотримання стандартів телефонної та письмової комунікації з гостями у процесі обслуговування вхідних звернень та заявок
- виконання стандартів роботи на всіх етапах створення та ведення угоди
- продаж/бронювання згідно скрипту, а також усім етапам продажів
Образование
Одеський Національний Економічний Університет
Маркетинг, Одеса
Высшее, с 2015 по 2016 (1 год)
Освіту здобуто за програмою "Українська ініціатива".
Одеський Національний Економічний Університет
Туризмознавство, Одеса
Высшее, с 2009 по 2014 (5 лет)
Дополнительное образование и сертификаты
"Побудова відділу продажів", Бізнес Конструктор, К. Куницький
2016, 3 дні
"Систематизація бізнесу", Бізнес Конструктор, К. Куницький
2017, 2 дні
"Побудова ефективного відділу продажу", BST consulting, І. Сокуренко
2017, 5 днів
"Ефективне управління конфліктом", Гостинність у деталях, С. Карлова
2016, 1 день
"Бездоганний сервіс", Гостинність в деталях, Т. Загнітна
2016, 1 день
"Інтернет-маркетинг для готелю", Гостинність у деталях, М. Кудінова
2016, 1 день
"OLOS-Підхід в активних продажів", OLOS ACADEMY, А. Шуліка
2020, 3 дні
"Переговори. Практикум щодо абсолютної переконливості", OLOS ACADEMY, Є. Маневич
2020, 7 днів
Знания и навыки
Знание языков
- Украинский — свободно
- Английский — выше среднего
- Русский — свободно
Дополнительная информация
Є досвід у:
- написання книг стандартів по роботі СПіР
- написання книги продажу для роботи відділу бронювання по B2C
- написання книги продажу для роботи відділу бронювання по B2B
- впровадженні ISO9001 в готелі
- Участь на внутрішніх/міжнародних виставках з презентацією готелю
- виступи та презентації готелю перед потенційними партнерами на різних івентах
- Проведення ділових зустрічей
Про себе:
- Клієнтоорієнтованість
- Доброзичливість
- Орієнтація на результат
- Системність
Другие резюме этого кандидата
Одесса
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Керівник відділу продажу, BRG (Business Regency Group), 1 год 11 месяцев
Похожие кандидаты
Администратор отеля, медицинского центра, ЖК, новостроя, консьерж
13000 грн, Одесса
Адміністратор готелю, ресторану
30000 грн, Одесса
Адміністратор готелю
30000 грн, Одесса
Hotel administrator
Одесса, Ужгород, Мукачево
CEO, генеральний директор готелю, керуючий готельним комплексом
Одесса, Днепр
,
еще 4 города
Адміністратор готелю
Одесса