Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 15 мая 2023 PRO

Оксана

Керівник адміністративного відділу, 40 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
36 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Заступник начальника організаційного відділу. Начальник Секретаріату.

с 09.2016 по 10.2022 (6 лет 1 месяц)
DUGLAS ALLIANCE LTD., Киев (спеціалізується на розробці та реалізації проектів у сфері промислового будівництва, зокрема енергетичних об'єктів.)

-Контроль над виконанням функціональних обов'язків співробітників Секретаріату.
Складання та контроль бюджету департаменту.
-Управління та реалізація проектів адміністративного департаменту. Організація та контроль учасників роботи. Контроль графіків робіт.
-Ведення переговорів із підрядниками. Укладання договорів та супровід.
-Ведення документообігу, ділове листування з постачальниками. Укладання договорів.
-Взаєморозрахунки з постачальниками послуг, зокрема, забезпечення авіаквитками, страховками та інші.
-Контроль за виконанням постачальниками послуг зобов'язань за укладеними договорами.
-Планування та забезпечення руху персоналу до робочих поїздок (офіс Київ, офіс Екваторіальна Гвінея, країни Європи).
-Організація чартерних рейсів.
-Забезпечення робочих поїздок та ротацій співробітників Компанії та підрядних організацій, зокрема: забезпечення авіаквитками, страховками, супровід отримання страхових відшкодувань, підготовка листів на відкриття віз, контроль за веденням звітності.
-Короткострокові відрядження для відкриття віз у Посольствах РЕГ (Туреччина).
-Контроль закупок, ведення звітів, закриття звітності із фінансовим департаментом.
-Організація логістики товарів (Україна, Європа, Екваторіальна Гвінея), необхідні забезпечення діяльності компанії.
-Планування необхідної корпоративної продукції. Розробка макетів, замовлення.
-Забезпечення підрозділів та співробітників Компанії, за попередніми заявками підрозділів Компанії, матеріально-технічними ресурсами, необхідними для роботи.
-Контроль та організація забезпечення візитів іноземних делегацій в Україну.
-Контроль та забезпечення візової підтримки іноземних партнерів в Україні: добір інформації щодо необхідних документів.
-Контроль з організації та забезпечення перекладів.
-Супровід та контроль навчання студентів Екваторіальної Гвінеї в університетах України.. Укладання та ведення договорів з Університетами.
-Обробка завдань керівника у режимі 24/7.
-Протоколування завдань та постановки їх через CRM, контроль термінів виконання.
-Пошуку персоналу та їх адаптація.

Керівник Vip центру/Заступник керівника з обслуговування індивідуальних VIP кліє

с 01.2013 по 08.2016 (3 года 7 месяцев)
ПАТ КБ "Приват Банк", Киев (Фінанси, банки, страхування)

-Організація роботи відділення у напрямку VIP бізнесу.
-Повсякденне управління діяльністю працівників по роботі з клієнтами у виділеному сегменті.
-Моніторинг прибутковості та показників відділення за напрямом VIP бізнесу.
-Забезпечення виконання планів продажу із залучення нових клієнтів, збільшення обсягів продажів банківських продуктів та послуг.
-Контроль та дотримання якості обслуговування клієнтів, здійснення банківських операцій та їх відповідності законодавчим та корпоративним нормам.
-Консультування клієнтів з фінансових питань банківських продуктів та послуг.
-Адаптація та навчання персоналу групи відділень за напрямком Vip бізнес.
-Постійна взаємодія з Консьєрж-Сервісом щодо ведення, обслуговування та оплати всіх питань клієнтів.
-Робота з крос продажами у напрямку залучення юридичних осіб із ВЄД, складання доходної моделі співпраці компанії з банком.
-Ведення господарських питань у відділенні (закупівля брендової продукції, госп.товарів): оплата та закриття рахунків.

Образование

Національний університет державної податкової служби України

Економіка підприємства., Киев
Высшее, с 2005 по 2010 (5 лет)

Знания и навыки

MS Office MS PowerPoint CRM Google Docs Google Asana Slack Google Slides Finmap SalesDrive

Знание языков

Английский — средний

Дополнительная информация

Ключові знання та навички:
-Маю досвід створення та організації проектів з нуля;
-Вмію організувати взаємодію співробітників між департаментами;
-Маю високий рівень відповідальності та контролю дедлайнів;
-Розвинені аналітичні здібності, уважність до рахунків та цифр;
-Досвід ведення ділового листування та різних видів звітності;
-Маю досвід організації зустрічей та заходів на 50+ учасників;
-Здатність працювати в стислий термін, дуже гарні навички визначення та балансування ключових пріоритетів;

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: