Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 апреля 2024 Файл

Євген

Керівник відділу продажу

Возраст:
47 лет
Город:
Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Нелін Євген Вікторович
Керівник відділу продажу
Повна зайнятість
Місто:Черкаси
Контактная інформація
Адреса:м. Черкаси вул. В. Горова 52. кв.58
Телефон:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Эл. почта:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження 15.06.1976
Досвід роботи
Керівник відділу продажу
з 04.2021 по 10.2022 (1 рік 6 месяців)
ПП «Укрградсервіс», Черкаси (послуги по протипожежній безпеці)
Проектна діяльність по комплектації об’єктів системами протипожежного захисту(розробка проектної документації, інсталяція систем, сервісне обслуговування).
У підпрорядкуванні 2 менеджера.
Прямі продажі комплекса послуг власникам і керівникам підприємств.
Участь та перемоги в державних та комерційних тендерах.
Керівник відділення продажу та просування
з 11.2017 по 02.2020 (2 роки 3 месяці)
Меблева фабрика «Фабрикант», Черкаси (виробництво та продаж меблів)
Проектна діяльність в сфері HoReCa та Cinema по комплектації об'єктов меблями.
У підпорядкуванні 5 співробітників(2 менеджера по супроводу продажів(HoReCa, Cinema), менеджер ЗЕД, керіник відділу просування(маркетинг), SMM-спеціалист.
Участь та перемоги в державних та комерційних тендерах. (міжнародний аеропорт «Борисполь», мобільний оператор «Водафон»)
Успішна співпраця с сітями кинотеатрів(«Мультиплекс», «Лінія Кіно»)
Участь в профільних виставках
Пройшов повний курс навчання «Школа власників бізнеса» від компанії «Висоцький Консалтінг»(11 модулів, 12 місяців навчання)та приймав участь у впровадженні придбаних в ході навчання інстументів управління.
Перелік модулів: 1. Підвищення особистої ефективності керівника; 2. Навички ефективного спілкування; 3. Делегування; 4. Організуюча схема компанії; 5. Розроблений та впроваджений в компанії регламент по використанню оргсхеми; 6. Система письмової комунікації; 7. Система ключових статистик компанії; 8. Ефективне планування ти система координацій; 9. Фінансове планування; 10. Щотижневне та стратегічне планування; 11. Відповідальність
Керівник комерційного відділу
з 06.2014 по 06.2017 (3 роки)
ТОВ "Юджин ЛТД", Черкаси (виробництво виробів з пластиків)
Зони відповідальності: продаж, закупівлі, складське господарство;
разробка та впровадження процедур по направленням (продажі, закупівлі, зовнішня та внутрішня логістика, зберігання ТМЦ) відповідно з ISO 9001;
ЗЕД(імпорт-експорт);
маркетінг(дослідження, аналіз);
у підпрорядкуванні 10 співробітників(3 менеджера по супроводу продажів, менеджер з закупівель, маркетолог, керівник складського господарства и 4 співробітника складського господарства)
Досягнення: збільшив долю ринку по ключовим продуктам компанії на 20 %
Виконавчий директор
з 05.2006 по 02.2013 (6 років 9 місяців)
ТМ "Дім Бородіних", Черкаси (продаж бензо- та електроінструментів)
побудова компанії від одної торгової точки до мережі магазинов(Черкаси -два магазіни, Смела – 1 магазин, Кировоград – 1 магазин);
Зони відповідальності: продаж, закупівлі, складське господарство, сервіс;
Керівництво командою 15 співробітників.
Досягнення:
збільшив асортимент продаваємої продукции з 200 до 40 000 артикулів;
компанія три роки займала перше місце в Україні по обсягам продажу продукції компанії STIHL ;
отримав статус Системного Спеціаліста та Партнера компанії Bosch;
отримав статус ключового партнера компанії Metabo.

Керівник відділу продажу
з 01.2002 по 05.2006 (4 роки 4 місяці)
ТМ "Дім Бородіних", Черкаси (продаж бензо- та електроінструментів)
побудова компанії від одної торгової точки до мережі магазинов(Черкаси -два магазіни, Смела – 1 магазин, Кировоград – 1 магазин);
Зони відповідальності: продаж, закупівлі, складське господарство, сервіс;
Керівництво командою 11 співробітників.
Досягнення:
збільшив асортимент продаваємої продукции з 200 до 40 000 артикулів;
компанія три роки займала перше місце в Україні по обсягам продажу продукції компанії STIHL ;
отримав статус Системного Спеціаліста та Партнера компанії Bosch;
отримав статус ключового партнера компанії Metabo.

Освіта:
ВПУ №10
Хімік-технолог, молодший спеціаліст хімічного виробництва, Черкаси
Незакінчена вища освіта, з 1991 по 1995 (4 роки)
Додаткова освіта
Тренінгове агенство "КМК TACK International": "Навички продажу кінцевому споживачу" (2004, дводенний тренінг)
Тренінгове агенство "КМК TACK International": "Професійні продажі сьогодні - орієнтація на кліента" (2006, дводенний тренінг)
Тренінгове агенство "КМК TACK International": "-Підготовка до продажу. Коло взаємодій. Структура та процес продажу" (2006, дводенний тренінг)
Тренінгове агенство "КМК TACK International": "Економічна ефективність BSS Partners Bosch" (2007, дводенний тренінг)
Тренінгове агенство "КМК TACK International": "Прибуткові переговори" (2007, дводенний тренінг)
Тренінгове агенство "КМК TACK International": "Рекламація як подарунок" (2007, дводенний тренінг)
Тренінговый центр "Golden Staff": "Ефективне управління персоналом" (2008, дводенний тренінг)
Тренінговый центр "Golden Staff": "Система развитку ключових клієнтів" (2008, дводенний тренінг)
Тренінговый центр "Golden Staff": "Керування людьми: лідерство и развиток" (2008, дводенний тренінг)
Тренінговый центр "Golden Staff": "Прийняття рішень" (2008, дводенний тренінг)
Тренінговый центр "Golden Staff": "Продажі в умовах кризи" (2010, дводенний тренінг)
Консалтінгова програма для малого та середнього бизнеса «Школа власників бізнес» (курс 12 місяців)

Профессиональные и другие навыки
B2B продажі, В2С продажі (19 років досвіду)
Підбір та навчання персоналу (17 років досвіду)
Робота з дебіторскою заборгованістю (17 років досвіду)
Проведення результативных переговорів (17 років досвіду)
Участь в тендерах (15 років досвіду)
Навички роботы с компьютером
1С, Microsoft Office, Internet

Додаткова інформація
Особисті якості:
Відповідальність, пунктуальність, ініціативність, стресостійкість, здатність до прогнозування, цілеспрямованість, аналітичний склад розуму, в міру амбітний.

Ціль: отримання посади, яка потребує досвід по організації оптимального використання ресурсів підприємства, навичків роботи з клієнтами В2В та В2С сегментів та досвід ділового спілкування. Крім того, повинна бути можливість карьерного зростання та гідна оплата на основі досягнутих результатів.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: