Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 17 апреля 2024 Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/9936454

Рекрутер, адміністратор, помічник керівника

Город проживания:
Борисполь
Готов работать:
Борисполь, Коломыя, Удаленно

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме

Повторейко Юлія Василівна 5.09.1991 (32 роки)

Сімейне положення: двоє дітей, одружена.
Маю вищу освіту, спеціальність – практичний психолог (магістр). Навчалась у МАУПі.

На даний час знаходжусь в декреті, тому цікавить робота з частковою
зайнятістю!

Контакти:

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (вайбер, телеграм) [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Досвід роботи:

З 2013 по 2016 рік:

адміністратор у центрі сімейного розвитку «Абетка для батьків»
викладач з раннього розвитку в «Азбуці для батьків», Монтессорі центр,
«Перша дитяча академія» (дітки від 7 місяців до 12 років)

З жовтня 2016 по квітень 2020 року працювала у Міжнародній компанії Woman Insight:

Жовтень 2016 року до квітня 2017 року адміністратор Київського центру Woman
Insight.

Обов'язки:
● прийом вхідних дзвінків, консультування клієнтів щодо програм та послуг
центру, запис у групи. Продзвін клієнтів (вихідний
● потік) + обробка пошти.
● ведення каси (розрахунок з клієнтами) та облік грошових коштів у 1С
● повне забезпечення життєдіяльності центру (закупівля товарів; замовлення та
контроль роботи підрядників: прибиральниця, кур'єри, електрики, ремонтники
та ін.; підготовка залів до занять; оплата рахунків)
● зустріч та спілкування з клієнтами, створення потрібної (тобто комфортної та
приємної для клієнта) атмосфери в Центрі, згідно зі Стандартом.

Квітень 2017 – серпень 2017 року підвищення до посади «Менеджер з надання» (у
зв'язку з відкриттям 2-го центру в Києві).
Обов'язки:

● введення на посаду 2-х нових адміністраторів
● складання розкладу (згідно з технологією) на 2 центри з 1-м складом
викладачів, забезпечення відсутності накладок по залах, викладачам, центрам
● узгодження занять із викладачами

Вересень 2017 року – лютий 2018 року Керівник відділення надання та якості (РО4,
РО5) у Київському центрі жіночої освіти Woman Insight
Обов'язки:

● своєчасне забезпечення центру необхідними для надання послуг товарами (
брендована продукція компанії: методичний та роздатковий матеріал,
тренажери, Welcom Box тощо). Замовлення, контроль
● постачання, облік.
● організація проведення заходів на 900 осіб (моніторинг приміщення; пошук
підрядників, організація та контроль роботи
● підрядників, підготовка зали до заходу)
● складання розкладу програм у Центрі. Узгодження занять із викладачами.
Планування стартів програм згідно з Квотами компанії на півроку вперед.
● контроль надання послуг на високому рівні через контроль якості, аналіз
відгуків.
● залагодження клієнтів, у разі наявності незадоволених клієнтів

Березень 2018 року – Липень 2018 року Старший адміністратор мережі центрів
жіночої освіти Woman Insight

Обов'язки:

● керування роботи 3х адміністраторів мережі (Київ, Одеса, Москва)

Серпень 2018 року – червень 2019 року адміністратор секції посадових папок в
Керуючій компанії (КК) Woman Insight (тобто головному офісі компанії)

Обов'язки:

● створення посадових інструкцій з кожної посади Компанії (всі відділи та проекти
Компанії)

● складання організуючої схеми для КК та проектів
● розробка нових та актуалізація старих стандартів та регламентів Компанії
● забезпечення швидкої та ефективної роботи внутрішньої навчальної
● платформи Компанії для співробітників ( створення навчань для кожної посади,
розміщення навчань на платформі, надання доступів співробітникам, перевірка
знань)
● складання та розміщення вакансій на сайтах з пошуку роботи
● проведення співбесід та відбір кандидатів

Липень 2019- квітень 2020 року Керівник відділу Побудови та персоналу (РО1 )
Київського центру Woman Insight.
Обов'язки:
● впровадження у роботу центру посадових папок
● актуалізація посадових інструкцій для всіх працівників Центру
● розробка та впровадження в роботу системи мотивації співробітників
● складання, розміщення вакансій
● проведення співбесід та відбір кандидатів
● введення на посаду нових співробітників

Вересень 2019 – жовтень 2020 року (за сумісництвом з основною роботою у Woman
Insight) вечірній адміністратор центру вивчення іноземних мов ( 3 рази на тиждень з
18:00-20:00)

Обов'язки:

● контроль роботи та допомога викладачам
● зустріч, комунікація зі студентами (видача матеріалів, прийом оплати, ведення
каси)
● обробка заявок на навчання (дзвінки, листи, вайбер)
● контроль та підтримання чистоти та порядку в кабінетах

Червень 2020 – листопад 2020 Адміністратор масажного салону

Обов'язки:

● обробка заявок на масаж
● запис, консультація, зустріч, комунікація з клієнтами через CRM, Bitrix, Yclients
● підтримка затишної атмосфери у студії
● ведення каси
● розрахунок масажиста

2021 - квітень 2023 Адміністратор (керівник) суші бару:

Обов'язки:
● підготовка приміщення до відкриття та подальшої роботи (закупка
інвентарю,техніки, меблів, пошук підрядників та контроль їх роботи, ремонт
приміщення)
● пошук персоналу, проведення співбесід, відбір кандидатів
● організація роботи персоналу, закладу в цілому (як результат виконання
планів від керівництва, постійно зростаючий прибуток закладу)
● улагодження клієнтів, обробка скарг
● замовлення і закупка продуктів, співпраця з постачальниками
● в результаті успішного роботи закладу, підготовка і відкриття другого
аналогічного закладу.
● звітність, аналітика роботи закладу

Навички:

Володіння технологією підбору персоналу Сохіної Анастасії та Перформії. Володію
навичками побудови організації за технологією Висоцький консалтинг.
Додатково:

Вмію систематизувати хаос, налаштувати процеси так, щоб був швидкий та
ефективний потік частинок)
Пунктуальна, відповідально підходжу до виконання завдань. Відношусь до категорії
“перформерів”, тобто для мене важливий результат.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: