Резюме від 2 серпня 2023 PRO

Дмитро

Директор з маркетингу

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
46 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу маркетингу

з 01.2017 по нині (7 років 4 місяці)
Мережа офіційних дилерських центрів, Київ (Автобізнес та автосервіс)

Розробка маркетингової cтратегії та плану маркетингових заходів (offline/online). Запуск рекламних компаній, акцій, заходів зі стимулювання збуту (підготовка копірайтів, віжуалів, механік). Аналіз ефективності (KPI, CR, ROMI, NPS). Планування й контроль бюджету. Організація заходів для клієнтів, презентацій. Digital: SEO, SEM, SMM, e-mail/SMS/Viber, CRM, website development, API integration with marketplace.

Менеджер з маркетингу

з 09.2016 по 12.2016 (3 місяці)
НІКО-ДНІПРО, Дніпро (Автобізнес та автосервіс)

Розробка плану маркетингових заходів, його реалізація. Розробка рекламних компаній, акцій, заходів зі стимулювання збуту, аналіз їх ефективності. Планування бюджету маркетинга. Ведення фінансової звітності. Взаємодія з компаніями-імпортерами. Організація BTL-заходів, днів відкритих дверей, презентацій. Інтернет-маркетинг (SMM, PPC, SEO, копірайтинг, контент-менеджмент).

Маркетолог

з 04.2016 по 08.2016 (4 місяці)
Масло Трейд, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Продуктовий аналіз (складання продуктової матриці за категоріями), конкурентний аналіз (виявлення основних й непрямих конкурентів, моніторинг цін, активностей), стратегічний аналіз (оцінка потенціалу ринку, виявлення ринкових ніш, оцінка позицій підприємства на ринку, обрання стратегічних альтернатив розвитку). Категорійний менеджмент (планування асортименту, аналіз продажів, планування закупівель, підбір продуктів-замінників, виявлення неліквидів). Розробка й реалізація плану маркетингових заходів (складання річних бюджетів маркетингу з кожної категорії). Реалізація маркетингового плану власноруч та за допомогою підрядників. Аналіз ефективності заходів. Комунікації з представництвом бренду в Україні й за кордоном. Обрання підрядників з реклами, продакшну (проведення тендерів, постановка ТЗ, контроль виконання). Участь в оптимізації бізнес-процесів. Інтернет-маркетинг: внутрішня оптимізація сайту (контент, usability, аналіз відвідування Google Analytics), CPC (постановка завдань, контроль ROI, CTR), підтримка сторінки в FB.

Керівник відділу маркетингу

з 02.2016 по 05.2016 (3 місяці)
ВіДі Мотор Імпортс, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Аналіз продуктів, учасників ринку, цін. Участь в розробці маркетингової й бізнес-стратегії розвитку компанії. Розробка плану маркетингових заходів, його реалізація. Розробка рекламних компаній, акцій, заходів зі стимулювання збуту, аналіз їх ефективності. Планування бюджету маркетингу.

Регіональний координатор з маркетингу

з 06.2015 по 01.2016 (7 місяців)
ТОВ "Версатайл Україна", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Виконання плану маркетингових заходів за регіоном Україна (виставки, робота зі ЗМІ). Контроль виконання й аналіз ефективності заходів. Комунікації зі штаб-квартирою, дилерськими підприємствами, кінцевими споживачами. Контроль за виконанням стандартів та норм бренду. Робота з рекламними агенціями (проведення тендерів, постановка ТЗ, контроль виконання). Організація участі в виставках, демонстраційних заходах. Ведення документообігу з маркетингу представництва.

Директор з маркетингу

з 12.2012 по 05.2015 (2 роки 5 місяців)
Авто-Імпульс, Дніпро (Автобізнес та автосервіс)

Аналіз продуктів, учасників ринку, цен. Участь в розробці маркетингової та бізнес-стратегії розвитку групи компаній. Розробка плану маркетингових заходів, його реалізація. Розробка рекламних компаній, акцій, заходів зі стимулювання збуту, аналіз їх ефективності. Планування бюджету маркетингу. Ведення фінансової звітності. Взаємодія з компаніями-імпортерами. Дослідження споживчих уподобань, задоволеності клієнтів. Робота зі зверненнями клієнтів. Організація BTL-заходів, днів відкритих дверей, презентацій. Взаємодія з імпортерами. Оптимізація й формалізація бізнес-процесів. Контроль з точки зору маркетингу всіх підприємств що входять до групи компаній. Інтернет маркетинг (SMM, PPC, SEO, копірайтинг, контент-менеджмент).

Маркетинг-менеджер

з 06.2011 по 11.2012 (1 рік 5 місяців)
ТОВ "Порше Україна", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Розробка й реалізація плану маркетингових заходів в рамках бізнес-напрямку (sale-in/sale-out заходи, конференції, програми навчання). Контроль виконання й аналіз ефективності заходів. Комунікації з заводами-виробниками, дилерськими підприємствами, кінцевими споживачами. Контроль за дотриманням стандартів і норм заводів-виробників. Адаптація й впровадження заводських програм на території України. Робота з агенціями з реклами, перекладів, продакшн (проведення тендерів, постановка ТЗ, контроль виконання). Організація і проведення дилерських конференцій. Документообіг з маркетингу в рамках бізнес-напрямку.

Керівник відділу маркетингу

з 09.2009 по 05.2011 (1 рік 8 місяців)
Атлант-М Днепр, Дніпро (Автобізнес та автосервіс)

Керівництво відділом маркетингу. Аналіз: продуктів, учасників ринку, цін. Дослідження споживчих вподобань. Участь в розробці бізнес-стратегії розвитку підприємства. SWOT, STEP-аналіз. Розробка плану маркетингових заходів, його реалізація. Розробка рекламних компаній, акцій, заходів зі стимулювання збуту, аналіз їх ефективності. Планування бюджету маркетингу. Ведення фінансової звітності. Пошук й робота з підрядниками, документообіг. Взаємодія з компанією-імпортером. Розробка макетів поліграфічної продукції. Ведення сайту. Робота зі зверненнями клієнтів. Організування BTL-заходів, днів відкритих дверей, презентацій. Впровадження й ведення проекту SAP CRM на підприємства. Взаємодія з розробниками та запуск CRM-компаній, їх аналіз.

Керівник відділу дизайну й реклами

з 06.2006 по 08.2009 (3 роки 2 місяці)
ТОВ ФТД "Маркет-Груп", Дніпро (Харчова промисловість)

Координація дій та участь в розробці рекламних концепцій й рекламних матеріалів для різних каналів комунікацій - POS, зовнішня реклама, преса та ін. Проведення тендерів. Контроль строків та якості рекламной продукції. Аналіз рекламной активності конкурентів. Аналіз ефективності рекламних компаній.

Начальник відділу верстки та дизайну

з 04.2003 по 06.2006 (3 роки 2 місяці)
Видивничий Будинок "Володимир Дудник", Дніпро (Видавництво, поліграфія)

дизайн, верстка періодичних видань, методичних посібників, книг, рекламної продукції
контроль якості продукції

Фахівець з верстки та дизайну

з 05.1997 по 03.2003 (5 років 10 місяців)
ТОВ "Баланс-Клуб", Дніпро (Видавництво, поліграфія)

дизайн, верстка періодичних видань, методичних посібників, книг, рекламної продукції

Освіта

НГА України

ГРФ, Дніпро
Вища, з 1996 по 2000 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

ІБТ, Маркетинг

2010

Ігор Манн "Маркетинг без бюджету", "Клієнти назавжди"

2010

ІБТ, Фінанси

2011

Знання і навички

MS Office САПР HCL Notes Adobe Adobe Creative Suite

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Участие в семинарах и конференциях, в т.ч. в качестве докладчика. Профессиональные тренинги и тренинги личностного роста.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: