Резюме від 15 листопада 2017 PRO VIP

Шевченко Вікторія Володимирівна

Менеджер по персоналу, инспектор по кадрам, 10 000 грн/міс.

Повна зайнятість, неповна зайнятість.

Дата народження:
28 грудня 1980 (36 років)
Місто:
Київ


Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Менеджер з персоналу

з 04.2017 по 07.2017 (3 місяці)
ТОВ Аудиторська фірма «РСМ УКРАЇНА», Киев (Аудиторська діяльність)

ведення кадрового документообігу в повному обсязі ( п’ять юридичних осіб);
організація навчання персоналу (оформлення і супроводження щорічного підвищення кваліфікації співробітників, облік даних з навчання персоналу);
підбір персоналу;
супроводження процесу адаптації нових співробітників, контроль проходження випробного терміну.

Інспектор з кадрів

з 10.2016 по 12.2016 (2 місяці)
ТОВ «Автомобільний центр Голосіївський», Киев (Автомобільний бізнес)

пошук та підбір персоналу;
ведення кадрового обліку та руху персоналу;
контроль за процесом адаптації та навчання персоналу;
надання консультацій з питань трудового законодавства;
складання внутрішньої звітності у відповідності до корпоративних стандартів.

Менеджер з персоналу

з 03.2016 по 07.2016 (4 місяці)
ТОВ «Партнер Дістрібьюшн», Киев (Логiстика, дистрибуція)

моніторинг ринку праці;
пошук та підбір кандидатів на вакантні посади;
оперативне закриття вакансій;
формування кадрового резерву (внутрішнього та зовнішнього);
розробка посадових інструкцій, положень;
ведення табелю обліку робочого часу;
складання графіку відпусток, довідок з місця роботи тощо.

Провідний юрист

з 09.2006 по 03.2015 (8 років 6 місяців)
Національний науковий центр «Інститут бджільництва імені П.І. Прокоповича», Київ (АПК)

консультаційна правова підтримка структурних підрозділів;
юридичне оформлення договорів (розробка та юридична експертиза);
розробка та впровадження внутрішніх локальних нормативних актів;
претензійно-позовна діяльність;
підготовка запитів, листів, скарг;
робота із законодавчою базою (моніторинг змін);
оформлення установчих документів, змін
до них;
представництво підприємства в органах державної влади та місцевого самоврядування;
ведення кадрової документації:
документальне оформлення трудових відносин з працівниками;
вирішення питань прийняття на роботу, звільнення, переводу, відповідно до вимог законодавства про працю;
розробка посадових інструкцій, правил внутрішнього трудового розпорядку, колективного договору;
підготовка трудових договорів.


Освіта

1998 р. – 2003 р. Міжрегіональна Академія управління персоналом

Спеціальність – правознавство, спеціалізація – комерційне (господарське) та трудове право., Київ

Вища, з 09.1998 по 07.2003 (4 роки 10 місяців)

Денна форма навчання, диплом з відзнакою.


Додаткова освіта

  • ПрАТ "ВНЗ МАУП", курси підвищення кваліфікації:"Керівник підрозділу кадрів і соціально-трудових відносин" (10.2015 р. - 12.2015 р.)

Професійні навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    MS Office (Word, Excel),Outlook, Internet, 1С:Підприємство 7.7., 8.2. Зарплата та управління персоналом, програмне забезпечення Uniteh Human Resource Management.

Додаткова інформація

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ І ЗНАННЯ
MS Office (Word, Excel), 1С:Підприємство 7.7, 8.2. Зарплата та управління персоналом, програмне забезпечення Uniteh Human Resource Management, знання діловодства, трудового законодавства (КЗпП, нормативно-правових актів у сфері кадрового документообігу), навики пошуку, адаптацiї, оцiнки, мотивацiї персоналу.

ЗНАННЯ МОВ
українська, російська – вільно, англійська – базова.

Особисті якості: цілеспрямована, комунікабельна, гіпервідповідальна, пунктуальна, присутні організаторські здібності, здоровий перфекцiонiзм, почуття гумору.

Без шкідливих звичок, заміжня, маю дитину 2004 р.н.

Хобi: фiлобутонiстика, психологія.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме

Резюме в категорії
Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: