Резюме від 13 березня 2024 PRO

Юлія

Керівник відділу маркетингу, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
49 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник управління маркетингу

з 12.2020 по нині (3 роки 5 місяців)
АТ АСВІО БАНК, Київ (Фінанси, банки, страхування)

ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ:
• Створення функцій маркетингу із "0". Бюджетування та планування діяльності, підбір співробітників.
• Розробка маркетингової стратегії компанії виходу ринок В2В. Оцінка привабливості ринків. Сегментація споживачів.
• Формування ефективних інструментів маркетингу.
• Створення нового корпоративного сайту та сторінок для контекстної реклами.
• Організація повноцінного колл-центру.
• Формування бренд бука та корпоративних стандартів. Виробництво рекламних матеріалів.
• Проведення маркетингових досліджень та аналізу ринку, споживачів, конкурентів.
• Розробка стратегії розвитку мережі відділень та оцінка привабливості регіональних ринків.
• Управління навігаційною програмою з використанням стандартних та нестандартних зовнішніх рекламних носіїв
• Розроблено методологію з вивчення якості послуги та вимірювання задоволеності (лояльності) клієнтів.

Маркетинг директор

з 04.2018 по 05.2020 (2 роки 1 місяць)
ТОВ «ФРІДОМ ФІНАНС УКРАЇНА», Київ (фондовий ринок)

ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ:
• Розробка та впровадження комплексної маркетингової стратегії БРЕНДУ на території України;
• Аналіз профільного ринку та активності конкурентів;
• Участь у проекті з відкриття 12 ТТ в Україні (стандарти мерчиндайзингу, дозвільні документи на вивіски, концепція візуалізації відділень);
• Розробка та виробництво повного комплексу TPSM для роздрібної мережі;
• Розробка та виробництво повного комплекту презентаційних матеріалів для B2B підрозділу компанії;
•Direct marketing;
•Digital-marketing;
•SEO, SMM, CPA; SERM
•PR: пости у соціальних мережах; публікації у пресі; блогосфера; форуми;
• Комплекс зі збільшення лояльності клієнтів В2В, В2С до продуктів та бренду компанії (роад шоу, семінари, іміджеві заходи);
• Бенчмаркінг;
• Антикризовий, репутаційний маркетинг;
• Копірайтінг;
• Організація з «0» маркетинг міксу для лончу Бренда в Україні (ТБ, радіо, OOH, блогінг, реклама у ТТ);
• Складання ТЗ на креатив, виробництво та розміщення всіх рекламних носіїв;
• Проведення тендеру на всі провлення;
• Розробка бюджету та захист його перед першими особами компанії;
• Повний комплекс документообігу.
ДОСЯГНЕННЯ:
• Розроблено повний комплекс креативного на всі рекламні матеріали (віжуали, слоган, позиціонування пропозиції);
• Знятий ролик для ТБ, записаний радіо ролик;
• Запущено повноцінну рекламну кампанію в інтернет- контекстну рекламу, ремаркетинг, таргетовану рекламу в соціальних мережах;
• Розміщено рекламу в метро Києва та Харкова, на білбордах та сіті-лайтах у містах де знаходяться ТТ;
• Кількість лідів, отриманих з моменту запуску кампанії, готова надати на запит в особистій бесіді.

Маркетинг директор

з 12.2016 по 02.2018 (1 рік 2 місяці)
INTERKASSA, Київ (Система прийому електронних платежів)

ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ:
• розробка, підготовка, впровадження візуалізації бренду компанії (логотип, бренд-бук, сайт соціальних мереж);
• підготовка та реалізація маркетингового плану активностей on – line та off-line;
• підготовка та реалізація контент - стратегії компанії;
• копірайтинг для сайту та соціальних мереж;
• покращення юзабіліті та модернізація веб-сайту;
• розробка пропозицій щодо покращення конверсій та планування нових конверсійних дій;
•репутаційний маркетинг, написання порівняльних статей та оглядів;
• написання методології та скриптів продажу;
• проведення івентів як із залученням підрядників, так і власними силами;
Реалізовані проекти:
• Розроблено та запущено новий сайт компанії – на даному етапі йде його СЕО оптимізація. https://www.interkassa.com/
• Проведено аудит та ребрендинг існуючих сторінок у соціальних медіа (facebook, у контакті). Створено сторінки у Linkedin, Instagram.
• Сервіс посів 3 місце за версією https://psm7.com/awards-2017/nomination/online-shop-partner у номінації «Кращий партнер інтернет-магазинів з прийому платежів».
• Вперше в історії організації проведено промокампанію «8 років політ нормальний» – корпоративний захід за участю клієнтів + ​​знятий документальний фільм – story telling - активно використовується sales менеджерами для залучення клієнтів, а також кадровою службою для хантінгу нових співробітників.

Менеджер з просування проекту

з 06.2015 по 04.2017 (1 рік 10 місяців)
Fabrikant.ua, Київ (Електронний торговий майданчик)

ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ:
Просування порталу для організації тендерів та торгів у режимі он-лайн без використання media relations.

Здобуття додаткової освіти

з 09.2014 по 06.2015 (9 місяців)
FreeLance, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Реалізовані проекти:
Для клієнта, який займається консалтингом аграрного сектору – організований прес-офіс + супровід конференцій
Клієнт – роздрібна мережа з продажу техніки Apple розроблено та впроваджено стандарти обслуговування клієнтів та мерчендайзинг.
Для виробничої компанії, що займається миючими засобами для промислових підприємств – повний пакет маркетингового супроводу на аутсорсі.

Начальник управління маркетингу та PR

з 05.2012 по 08.2014 (2 роки 3 місяці)
СГ ТАС, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Дирекція з маркетингу (PR-напрямок, прес-офіс)

з 04.2010 по 05.2012 (2 роки 1 місяць)
МСЛ, Київ (Лотерейний бізнес)

Начальник управління маркетингу

з 04.2007 по 04.2010 (3 роки)
ТАСКОМБАНК, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Маркетолог

з 01.2000 по 03.2007 (7 років 2 місяці)
МОБІДИК, Київ (роздрібна мережа з продажу мобільних телефонів, дилер всіх операторів мобільного зв'язку в Україні.)

Освіта

Київський Національний університет культури та мистецтв (2003)

Менеджер зв'язків із громадськістю, Київ
Вища, з 1998 по 2003 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

НПУ ім. Драгоманова "Інтернет маркетинг"

2015

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint HCL Notes Google Analytics Уміння аналізувати SMM Google Доміно IBM

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Націлена на результат, глибоко розумію потреби покупців, вмію аналізувати та досліджувати попит та на основі аналізу розробляти та реалізувати програми просування продуктів з метою підвищення продажів, маю глибокий досвід у стратегічному маркетингу, володію ефективними інструментами PR-комунікацій, великий досвід у медіа плануванні (ATL , BTL, PR, інтернет маркетингу), проведенні всеукраїнських рекламних кампаній, ко-брендингових проектах, трейд-маркетингу. Наявність налагоджених контактів у різних ЗМІ, велика база контактів підрядників для виробництва будь-яких видів рекламної продукції будь-якої складності.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: