Резюме від 4 травня 2021 PRO

Василь

Unity developer (trainee)

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто проживання:
Тернопіль
Готовий працювати:
Дистанційно, Тернопіль

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

3D artist generalist

з 08.2016 по нині (7 років 9 місяців)
Самозайнятий у CGI, Тернопіль (CGI)

Реалізація проектів в команді. Організація роботи над проектами. Створення та впровадження виробничих процесів та пайплайну, а саме:
- планування етапів розробки
- виявлення вузьких місць в роботі
- контроль виконання
- полігональне 3d моделювання та візуалізація
- пошук та виправлення помилок
- оптимізація технічних процесів
- написання скриптів Python

Дизайнер

з 05.2016 по 05.2020 (4 роки)
Тригліф (фасадний декор), Тернопіль (Будівельні матеріали)

- робота в команді
- 3d реконструкція з фото
- створення дизайну, в основному - класична архітектура
- полігональне 3d моделювання
- архітектурна візуалізація класичної архітектури
- розрахунок вартості та ведення складського обліку

Дизайнер

з 08.2008 по 08.2012 (4 роки)
Фаблика меблів Нова, Тернопіль (меблева продукція)

- полігональне 3d моделювання
- архітектурна візуалізація, в основному меблі та предмети інтер'єру.
- поліграфічний дизайн, виготовлення буклетів та каталогів

Освіта

Інститут Економіки і Підприємництва

Фінанси, фінансист, Тернопіль
Вища, з 2003 по 2008 (4 роки 9 місяців)

Знання і навички

Unity Adobe Photoshop Blender Python Adobe Illustrator Autodesk 3ds Max Adobe Substance 3D Painter CorelDRAW IDE Adobe Agisoft PhotoScan Adobe InDesign PyCharm

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній
  • Російська — середній

Додаткова інформація

Самоосвіта
Будучи палким поціновувачем комп'ютерних ігор та маючи безпосередній зв’язок з комп'ютерною графікою, вирішив більш ґрунтовно вивчити процес їхнього створення. Основним джерелом інформації стали курс по Unity та Lumberyard, розібрався у інтерфейсі, створенні ігрової механіки, освоїв базові знання з С#, що потрібно було для виконання самостійних практичних завдань курсу. Під час освоєння Unity та Lumberyard максимально корисним стало використання уже відомих мені інструментів таких, як Blender та Photoshop.
Самостійно (youtube, stackoverflow, reddit) отримав базові знання з мови програмування Python. Поглиблював їх на практиці та успішно застосовував у комерційних проектах. На сьогодні в ознайомчих цілях пройшов декілька онлайн курсів по ML, у пошуках можливих варіантів використати у своєму пайплайні.

Hard skills
- розуміння та навички роботи з PBR шейдингом (Metal/Roughness та Specular/Glossiness Workflows)
- знання тонкостей роботи з векторною та растровою графікою
впровадження та вирішення нетривіальних задач з векторами, лінійної алгебри і тд.
- написання власних додаткових інструментів для оптимізації поточних задач (Python)
- вміння самостійно вирішувати не типові завдання. Шляхом пошуку в інтернеті, на тематичних форумах і т.д.
- знання англ. мови на рівні спілкування в інтернет-спільнотах, тематичних форумах, пошуку потрібної технічної інформації

Soft skills
- відповідально ставлюсь до поставленої задачі
- самонавчання, як в процесі роботи так і у вільний час
- вміння працювати з різними людьми
- спокійно ставлюсь до критики, та правок в роботі
- дисциплінований та охайний

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: