Інга
Помічник бухгалтера, адміністратор, товарознавець, банківський робітник, 12 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 35 років
- Місто:
- Житомир
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/1400114
Досвід роботи
Керівник відділення
з 10.2017 по нині
(6 років 7 місяців)
Швидко Гроші, Житомир (Фінанси, банки, страхування)
- обслуживание клиентов, оформление заявок на кредит
- работа с кассой
- прием и выдача денег
- опыт роботы 1С Бухгалтеріі 8.3
- выдача накладных и расходных ордеров
- составление отчетности для финансового отдела
- проверка и учет авансовых отчетов
- закупка канцелярии
- обробка звонков клиентов
Помічник керівника
з 09.2010 по 09.2011
(1 рік)
Киівоблагроліс, Київ (Лісова промисловість, лісообробка)
Ведення електроноі пошти , присутність на переговорах.Робота з документами.Виконання задач від керівництва.
Менеджер з продажу
з 09.2007 по 04.2010
(2 роки 7 місяців)
Міжнародна маркетингова група, Київ (Маркетинг, реклама, PR)
Освіта
Націанальна Академія управління
Облік і аудит, Київ
Вища, з 2006 по 2011 (5 років)
Знання і навички
Додаткова інформація
Освіта
1996-2006 – ЗОШ №1 м. Іванків, Київської обл.
2006-2010 – Національна академія управління (НАУ) м. Київ. Спеціальність: облік і аудит. Диплом бакалавра.
2010-2011- Національна академія управління (НАУ) м. Київ. Спеціальність: облік і аудит. Диплом магістра.
Навички роботи з комп'ютером:
- досвідчений та впевнений користувач ПК, Microsoft Office, Microsoft Excel, Internet, офісною технікою.
- Маю Сертифікат користувача програмного забезпечення “Парус-Бухгалтерія”, “Парус-Реалізація і Склад” від 21 травня 2010
Знання мов:
- українська (вільно);
- російська (вільно);
- англійська ( базова);
- ділове мовлення (російське, українське).
Досвід роботи:
Помошник супервайзера "Баядера" 1 р.
Менеджер досліджень польового відділу “Міжнародна маркетингова група” 3 р.
Секретарь генерального директора КОДО ”Київагролiс”- 2,5 р.
Спецiалiст телемаркетинга “МОРИОН“ 1 р.
Здобуті навики:
робота з вхідними і вихідними дзвінками;
прийом і розподіл дзвінків;
формування баз даних для проектів;
моніторинг ринків товарів і послуг;
робота з факсом і електронною поштою;
актуалізація баз даних;
Обов’язки:
прийом і розподіл дзвінків;
зустріч і прийом відвідувачів офісу;
забезпечення життєдіяльності офісу;
облік і розподіл інформації, що поступає, і документів;
робота з електронною поштою і факсом.
Додаткові відомості:
Ерудована, комунікабельна, відповідальна, цілеспрямована, креативний підхід до роботи, швидко вчусь, організаторські здібності, відсутність шкідливих звичок.Чесність, відповідальність, уважність до деталей,кліентооріентованість.
Схожі кандидати
Бухгалтер, заступник головного бухгалтера, помічник фінансового директора
Житомир
Бухгалтер, економіст, діловод, адміністратор, обліковець
Житомир
Фінансист, бухгалтер (адміністративна діяльність)
16000 грн, Житомир
Банківський працівник
Житомир
Бухгалтер, менеджер по обслуговуванню клієнтів банківської сфери, касир, оператор 1С
Житомир
Економіст, бухгалтер
Житомир