Резюме від 3 травня 2024 PRO

Igor

Директор

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
59 років
Місто проживання:
Інші країни
Готовий працювати:
Інші країни, Київ, Одеса, Херсон

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Sales director.

з 09.2008 по нині (15 років 8 місяців)
Sales & Trade Management. Self-employed, New York, USA., New York, USA. (Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт)

Здатний вести бізнес такими мовами, як англійська, українська, білоруська, болгарська, польська, словенська, словацька, сербська, хорватська. Маю багатий досвід для ведення будь-якого виду бізнесу, здатний здійснювати управлінську та торговельно-економічну діяльність у країнах колишнього Радянського Союзу, таких як Україна, Білорусь, Молдова, Литва, Латвія, Естонія, Грузія, Азербайджан, Вірменія, Казахстан, Грузія, Азербайджан , Вірменія, Узбекистан, Таджикистан, Киргизстан.
Для досягнення цілей та поставлених завдань використовую свої сильні організаторські здібності, великий управлінський досвід та організаторські здібності, цілеспрямованість, ініціативність, можу використовувати та застосовувати також нестандартні рішення, для нетипових завдань у форс мажорних ситуаціях з максимальною ефективністю.
Успішний у просуванні концепцій та стратегій, які послідовно збільшують продажі та доходи, а також освоювання нових ринків.Фахівець у галузі імпортно-експортних операцій, розробки та реалізації маркетингових планів для закупівлі та продажу сировини, продуктів харчування та промислових товарів.
Проводжу техніко-економічні розрахунки обґрунтування попиту, перспектив розвитку, прибутку та витрат, а також ризиків, пов'язаних як з економічними, так і з політичними факторами, що впливають на ці конкретні об'єкти бізнесу.
Надання консультаційних послуг з різних бізнес-проектів, придбання об'єктів, що спеціалізуються на торгівельній діяльності, сфері послуг, медичної та фармакологічної спрямованості. А також готелів, в Україні, ближньому та далекому зарубіжжі.
Проведення техніко-економічних розрахунків та обґрунтувань рентабельності, окупності, перспектив розвитку, оптимізації витрат, підвищення ефективності, скорочення термінів окупності, а також ризиків, пов'язаних як з економічними, так і політичними факторами, що впливають на конкретні бізнес-проекти.
Розробка концепції підприємства, обґрунтування штатного розкладу, розробка посадових інструкцій, підбір та тренінг кадрового складу, супровід отримання дозвільних документів та ліцензій, взаємодія з фіскальними службами.
Початок розробки об'єкта з нуля або реновація вже наявного, менеджмент та супровід на початковому етапі функціонування підприємства, висновок на максимальну можливість, рентабельність та ефективність.

Комерційний директор.

з 07.2005 по 08.2008 (3 роки 1 місяць)
ТRADING COMPANY., Moscow. (Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт)

Здійснював комерційну діяльність B2B, пов'язану закупівлями і продажами устаткування, використовуваного для видобутку нафти і газу, у тому числі, усього спектру механізмів, товарів і предметів галузі, що відносяться до матеріально-технічної бази і структурі, а також умовам життєдіяльності і забезпечення працівників галузі. що потрібне для інфраструктури видобутку нафти, газу і побуту робітників в цій області. Проводив маркетингові дослідження на ринках Росії, України, країнах Європи і США, по закупівлі устаткування, механізмів і техніки в цих країнах, а також проводив переговори, укладав контракти, здійснював відрядження в ці країни для придбання устаткування.

Менеджер ресторану.

з 06.1997 по 07.2005 (8 років 1 місяць)
PARKWAY CATARESRS, INC., Нью Йорк, США. (Харчова промисловість)

PARKWAY CATARESRS, INC., New York, USA.
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
8 років 2 місяці
07.1997 — 09.2005
Досягнення:
• Керував та координував усіма процесами, пов'язаними із щоденною роботою ресторану. Проводив заходи щодо ефективної роботи ресторану на 850 місць. Забезпечував рентабельність та збільшення прибуткової частини бюджету, скорочення витрат виробництва, контроль за товарними запасами, а також умов зберігання якості товарів, так і готових страв. Неухильне підвищення якості обслуговування клієнтів і надання додаткових послуг, пов'язаних з обслуговуванням. Підбір, навчання та тренінги, мотивацію персоналу зі 130 офіціантів, 25 працівників кухні, штату охорони, працівників паркування, а/м та ін. Розробляв штатний розклад та функціональні обов'язки всього персоналу. Забезпечував комплексну, злагоджену взаємодію працівників кухні з офіціантами. Складав замовлення та закупівлі на постачання продуктів, напоїв, алкогольної групи, скатертин, посуду тощо. Контролював якість та строки доставки замовлень. Координував спільні дії обслуговуючого персоналу під час проведення різноманітних урочистостей, включаючи фуршети та шведські столи. Постійно контактував із клієнтами у т.ч. для забезпечення контролю за якістю обслуговування гостей. Забезпечував досягнення високої рентабельності, відмінної якості обслуговування, скорочення витратної частини та оптимізації витрат виробництва.

Директор.

з 11.1993 по 05.1997 (3 роки 6 місяців)
МKП "СТАТУС"., Херсон, Україна. (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Управляв торговою компанією, що спеціалізується за імпортно-експортними операціями, ліцензуванням продукції металургійної продукції із заводов- Алчевска, Донецька, Дніпропетровська, Запоріжжя, Маріуполя, Харцызка. Також здійснював торгові операції, по закупівлі і продажу сільгосппродукцією: зерновими культурами, соняшником, олією, шротом, кормами для тваринництва. Продовольчими і непродовольчими товарами. Встановлення контактів і проведення переговорів відносно довгострокових контрактів з виробниками продукції, сировини, продуктів і товарів. Розвиток об'єм продажів, маркетинг стратегії планування. Ефективність стратегії планування рентабельності, оптимізація витрат, підбір і підготовка персоналу,

Директор універсаму.

з 08.1989 по 11.1993 (4 роки 3 місяці)
СУВОРІВСЬКИЙ РАЙПРОДТОРГ., Херсон, Україна. (Роздрібна торгівля)

Забезпечував ефективну роботу магазину, виконання плану, здійснював зростання продажів, підвищення рентабельності підприємства і оптимізації витратної частини. Аналізував і оцінював економічні показники магазина- товарообіг, рентабельність, витрати звернення, товарні запаси. Проводив контроль за фінансовою дисципліною, касовою звітністю і документацією, товаротранспортными накладними, товарно-матеріальною звітністю по відділах і усього магазину, інкасацією, Брав участь в проведенні інвентаризації, переобліку і ревізій. Постійно контактував з постачальниками для оптимізації роботи і асортименту, скорочення часу і транспортних витрат постачань. Контролював якість товарів, дотримання термінів реалізації і умов зберігання товару, в т.ч. умови дотримання температурного режиму, Постійно розширював асортиментний ряд товарів і груп, стежив за їх насиченням. Здійснював контроль і своєчасні ремонтні захід по роботі усього торгового устаткування і механізмів

Фельдшер.

з 05.1983 по 05.1985 (2 роки)
Служба в Армії, Одеса, Україна. (Охорона, безпека, оборона)

Фельдшер.

Освіта

Тернопільський національний медичний університет імені І.Я. Горбачевського

Медичний факультет, Тернопіль, Україна
Вища, з 2021 по 2023 (2 роки)

Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

Торговельно-економічний факультет, економіст. закінчив з відмінністю, Донецьк, Україна
Вища, з 1985 по 1989 (4 роки)

Бериславський медичний коледж

Фельдшер., Берислав, Херсонська обл., Україна\.,
Середня спеціальна, з 1979 по 1983 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Дополнительная информация. Специалист в маркетинге и коммерческой деятельности с обширным организаторским опытом. Преуспевающий

Дополнительная информация. Специалист в маркетинге и коммерческой деятельности с обширным организаторским опытом. Преуспевающий

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Игорь Владимирович.
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).

Дополнительная информация.
Специалист в маркетинге и коммерческой деятельности с обширным организаторским опытом. Преуспевающий в концепции продвижения товаров, услуг и стратегий, которые последовательно увеличивают продажи и доход, и захватывают новые рынки. Имею опыт в экспортно-импортных действиях. Обладаю превосходным опытом в переговорах и навыками лидерства. Успешно применяю и организовываю проекты по повышению эффективности и рентабельности предприятия.
Знание компьютера: MS Word, MS Excel, Windows, Internet.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати