Резюме від 6 травня 2024 PRO

Олексій

Керівник адміністративно-господарського, матеріально-технічного забезпечення, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Бородянка, Буча, Ірпінь, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з адміністративно - господарської діяльності

з 06.2023 по 05.2024 (11 місяців)
МБО БФ "СОС Дитячі Містечка" Україна, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

- Організація та контроль господарського забезпечення приміщень головного офісу Фонду;
- закупівля товарів, робіт та послуг відповідно до внутріньо-розпорядчих документів: підготовка ТЗ, контроль проведення процедури, заключення договорів;
- планування та контроль виконання поточних ремонтів/технічного обслуговування приміщень, мереж теплопостачання, водопостачання та водовідведення, електропостачання, систем вентиляції та кондиціонування;
- ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками: договори, витратні документи тощо);
- участь в організації та проведенні корпоративних заходів та тімбілдінгів.
Результати:
1. Відновив роботу теплового господарства головного офісу Фонду.

Начальник господарського відділу

з 06.2022 по 01.2023 (7 місяців)
Відділ освіти Бородянської селищної ради, Бородянка (Освіта, наука)

- Організація господарського забезпечення закладів відділу освіти Бородянської ОТГ, 21 (двадцять один) об'єкт;
- побудова бюджету;
- закупівля товарів, робіт та послуг (без використання електронної системи закупівель, спрощена система закупівель, відкриті торги): підготовка ТЗ, контроль проведення процедури, заключення договорів;
- планування та контроль виконання поточних та капітальних ремонтів приміщень, мереж тепловодопостачання, електропостачання;
- організація та контроль роботи шкільного автотранспорту;
- ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками: договори, витратні документи тощо);
- ведення облікової бази ТМЦ, нематеріальних активів, витратних матеріалів;
- участь в комісії по інвентаризації;

Результати:
1. Виконав вимоги КОДА щодо організації підготовки приміщень під укриття в освітніх закладах.

Начальник відділу закупівель

з 11.2021 по 03.2022 (4 місяці)
ТОВ "Умедо Груп", Макарів (Хімічна промисловість, фармацевтика)

- Організація та контроль роботи відділу: спеціалісти з закупівель, транспортна служба;
- побудова бюджету;
- закупівля товарів, робіт та послуг для забезпечення виробничого процесу;
- закупівля на міжнародному ринку, супроводження ЗЕД;
- ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками: договори, витратні документи тощо);
- ведення облікової бази ТМЦ, нематеріальних активів, витратних матеріалів;
- участь в комісії по інвентаризації;

Результати:
1. Залучив до співпраці п'ять транспортних компаній з міжнародного перевезення, та залучив шість нових постачальників матеріалів для виробництва на умовах відстрочки платежу.

Державний службовець

з 06.2021 по 11.2021 (5 місяців)
Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві, Київ (Государственные организации)

- контроль та координація процесу побудови бюджету;
- контроль та координація підготовки ТЗ для проведення процедур закупівель;
- планування та контроль виконання капітальних та поточних ремонтів приміщень, мереж тепловодопостачання, електропостачання;
- участь та координація у підготовці внутрішньорозпорядчих документів: накази, положення тощо.
- участь в комісії по інвентаризації та списанню товарно - матеріальних цінностей;

Результати:
1. реорганізував процес списання та утилізації товарно - матеріальних цінностей.

Начальник відділу матеріально – господарського забезпечення

з 08.2020 по 02.2021 (6 місяців)
Тренінговий центр прокурорів Украини, Київ (Государственные организации)

• Організація та контроль роботи відділу: уповноважені особи з закупівель, інженерна служба, господарська служба, відділ забезпечення гуртожитків, автопарк;
• побудова бюджету;
• закупівля товарів, робіт та послуг (без використання електронної системи закупівель, спрощена система закупівель, відкриті торги): підготовка ТЗ, контроль проведення процедури, заключення договорів;
• планування та контроль виконання поточних ремонтів приміщень, мереж тепловодопостачання, електропостачання;
• організація та контроль роботи гуртожитків, їх забезпечення та функціонування;
• ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками: договори, витратні документи тощо);
• ведення облікової бази ТМЦ, нематеріальних активів, витратних матеріалів;
• участь в комісії по інвентаризації;
Результати:
1. організував процес матеріально – господарського забезпечення з «0».

Завідувач господарського забезпечення, завідувач складу

з 05.2020 по 08.2020 (3 місяці)
ТОВ "Бері Комерц", Бородянка (Сільське господарство, агробізнес)

- Організація та контроль роботи з господарського забезпечення;
- побудова бюджету відповідно до планів розвитку;
- закупівля: ПММ, канцелярії, госптоварів, витратних матеріалів для виробництва та ін.;
- ведення та контроль документообігу: прибуток/переміщення/списання;
- ведення облікової бази ТМЦ, участь в комісії по інвентаризації;
- організація та контроль роботи гуртожитків, їх забезпечення та функціонування;

Результати:
1. Реорганізував роботу складу ТМЦ;

Керівник проекту: "Організація процесу обліку"

з 06.2019 по 11.2019 (5 місяців)
ТОВ "Персонал - Розвиток", Київ (Консалтинг, бухгалтерия, аудит)

• організація процесу обліку ТМЦ, нематеріальних активів, витратних матеріалів;
• участь у комісії по інвентаризації;
Результати:
1. провів інвентаризацію, навчив персонал роботі з базою обліку ТМЦ

Начальник господарського відділу

з 05.2017 по 06.2019 (2 роки 1 місяць)
Державна компанія, Київ (Орган виконавчої влади), Киев (Государственные организации)

•Організація та контроль роботи господарського відділу та автотранспортної служби;
•забезпечення компанії усіма необхідними товарами (від канцелярії до автомобілів) і послугами (від кліннінга до ремонтно - відновлювальних робіт);
•побудова бюджету;
•проведення тендерів як внутрішніх, так і в системі "прозорро";
•ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками: договори, видаткові документи тощо);
•ведення облікової бази ТМЦ, нематеріальних активів, витратних матеріалів;
•участь в комісії по інвентаризації;
•відповідальний за охорону праці та пожежну безпеку.
Результати:
1. провів процес оновлення системи управлінння охорани праці.

Начальник господарського відділу (Керівник проекту)

з 11.2016 по 05.2017 (6 місяців)
ТОВ "Аурум Транс", Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

•Організація ремонтно - будівельних робіт приміщення під дитячу студію танців;
•наповнення приміщень всім необхідним: меблі, техніка і т.д.
Результати:
1.Работи виконані на 50%, проект призупинено за рішенням власника.

Начальник відділу адміністративно - господарського забезпечення

з 05.2015 по 11.2016 (1 рік 6 місяців)
СП "Оптіма-Фарм, ЛТД", Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Організація та контроль роботи відділу АГВ, технічної служби, служби транспортного забезпечення;
•реалізація заявок орендарів (клієнтів) по усіх напрямках;
•побудова бюджету;
•проведення тендерів;
•ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками: договору, витратні документи ...);
•ведення облікової бази ТМЦ, нематеріальних активів, витратних матеріалів, участь в комісії по інвентаризації;
•контроль витрати пакувального матеріалу, оборотної тари;
•організація та контроль ремонтно - будівельних робіт;
•контроль технічного стану транспорту.
Результати:
1. побудував процес забезпечення ТОВ «Юніверсал Лоджистік» з «0»;
2. запустив процес об'єднання господарських служб СП «Оптіма - Фарм., ЛТД», згідно з регламентом підприємства;
3. розробив і впровадив: «Наказ по забезпеченню» «Норми витрат матеріалів», «Про тендерні закупівлі».

Заст. начальника управління справами, начальник відділу закупівель

з 10.2011 по 06.2014 (2 роки 8 місяців)
АТ «Дельта Банк», Київ (Финансы, банки, страхование)

•Організація та контроль роботи відділу закупівель, транспортного відділу, відділу капремонтів:
•реалізація заявок, по системі АТ «Дельта Банк», від «Бізнесів» за напрямками;
•побудова бюджету відповідно до планів розвитку;
•проведення тендерів за напрямками;
•ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками);
•ведення облікової бази ТМЦ, участь в комісії по інвентаризації.
•організація та контроль адміністративно - господарського забезпечення по системі АТ «Дельта Банк»
•організація та контроль ремонтно - будівельних робіт;
•організація роботи транспортного відділу, забезпечення ПММ, ТО.
Результати:
1. реалізував процес централізації закупівель на основі ГО, без залучення регіональних адміністративно - господарських секторів;
2. виконаний план розвитку 2013: відкрито 42 відділення, проведено ребрендінг 96 відділень, відкрито два VIP - відділення, 110 кредитних центрів, 768 точок продажу;

Начальник відділу матеріально-технічного забезпечення

з 05.2011 по 07.2011 (2 місяці)
ТОВ «Поштово - вантажний кур'єр», Київ (Логістичні послуги), Київ (Транспорт, логистика)

•Організація та контроль роботи відділу МТО;
•централізація управління забезпеченням;
•побудова бюджету;
•проведення тендерів;
•робота з постачальниками;
•ведення облікової бази ТМЦ;
•участь в комісії по інвентаризації.
Результати:
1.розробив норми витрат пакувальних матеріалів.

Провідний інженер відділу матеріально - технічного забезпечення

з 04.2009 по 04.2011 (2 роки)
АО "УКРЕКСІМБАНК", Київ (Финансы, банки, страхование)

•Організація постачання та обліку матеріально-технічних засобів, витратних матеріалів по мережі Головного Банку та філій;
•побудова бюджету капітальних витрат і операційних витрат;
•проведення тендерів за напрямками;
•ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками);
•ведення облікової бази ТМЦ, участь в комісії по інвентаризації.
Результати:
1. створив базу даних обліку ТМЦ (відомість деталізації в програмі Excel);
2. організував облік і контроль над переміщенням ТМЦ по системі АТ «УКРЕКСІМБАНК»;
3. впровадив систему порівняння цін МШП і витратних матеріалів в загальній основі.

Начальник відділу матеріально-технічного забезпечення

з 10.2007 по 06.2008 (8 місяців)
ЗАТ "УВК", Київ (3PL - логістична компанія, група з 5-ти компаній, основний акціонер - ЗАТ «FOZZY»), Київ (Транспорт, логистика)

• Організація і контроль роботи відділу МТО;
• організація матеріально-технічного, адміністративно-господарського забезпечення;
• побудова бюджету.
• організація поставок в регіональні представництва і контроль експлуатації, використання, списання ТМЦ, «малооцінки» і витратних матеріалів, повернення тари;
• ведення бази постачальників;
• підготовка звітності (KPI).
Результати:
1. у встановлений термін організував матеріально-технічне, адміністративно - господарське забезпечення нового логістичного центру (24000кв. м., клас «А», с.Красиловка, Броварський р-н) в умовах недостатнього фінансування;
2. впровадив бюджетне планування;
3. розробив і впровадив «Норми витрат матеріалів», «Про тендерну комісію»;
4. забезпечив ефективне управління закупівлями в компанії, централізував процес забезпечення на основі головного офісу.

Начальник відділу матеріально-технічного забезпечення

з 10.2005 по 10.2006 (1 рік)
ЗАО "ДАТАГРУП", Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Обов’язки:
• Організація матеріально - технічного забезпечення системи АТ «ДАТАГРУП» Результаты:
1.У встановлений термін організував матеріально-технічного забезпечення;
2.Організував роботу регіональних представництв відділу матеріально - технічного забезпечення: Захід, Південь, Схід
3.Розробив і впровадив: «Положення забезпечення», «Норми витрат матеріалів», «Про тендерну комісію».
4.Забезпечив ефективне управління закупівлями в компанії.
5.Ввів систему поділу МТЗ за напрямками: «Група обліку», «Група закупівлі», «Група доставки і складів».
6.Розробив і впровадив базу обліку ТМЦ за трьома типами: «Слад МТЗ - РПМТЗ», «Продажі», «Переміщення по клієнтам.»
7.Розробив і впровадив логістичну систему забезпечення РПМТЗ.

Освіта

Межотраслевой институт управления (Киев)

Правознавство. Специалист, Киев
Вища, з 2010 по 2011 (9 місяців)

Міжгалузевий інститут управління

Правознавство, Київ
Незакінчена вища, з 1998 по 2002 (3 роки 9 місяців)

Знання і навички

MS Office Бухгалтерський облік АБС Б2 Directum Управління процесом постачання, централізація / децентралізаці Впровадження класифікації закупівель, методів прогнозування Реалізація стратегії закупівель Бюджетне планування, аналіз і оптимізація витрат Досвід впровадження системи звітності Досвід організації МТЗ, АГЗ з "0" Організація ремонтно - будівельних робіт Організація надійної експлуатації і ТО автомобілів Управлінські навички Уміння аналізувати

Рекомендації

  • Ступак Ольга Ивановна

    Ступак Ольга Ивановна

    Начальник отдела кадров, Государственное ипотечное учереждение

    Контактні дані приховані
  • Шевчук Евгения

    Шевчук Евгения

    Операционный директор, МТІ

    Контактні дані приховані
  • Кравчук Тетяна Вікторівна

    Кравчук Тетяна Вікторівна

    Начальник відділу освіти Бородянської ОТГ, Відділ освіти Бородянської ОТГ

    Контактні дані приховані
  • Тетяна Голікова

    Тетяна Голікова

    Асистент Національного директора, МБО БФ "СОС Дитячі Містечка" Україна

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Права категории: А,В,С.

Навыки работы с компьютером, ПО: MS Office, 1:С бухгалтерия, БИ-2, FP, Directum...
Знание языков: украинский, русский – высокий уровень, английский - базовый.

Хобби:
Фактическая история: Русь, Вьетнам, Афган, 1, 2-я мировая.
Кулинария – люблю готовить,
Рыбалка,
Инструктор Рукопашногого Боя.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати