Резюме від 25 квітня 2024 PRO

Руслан

Начальник виробництва, керівник управління, адміністратор, заступник керуючого магазином, логіст

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто проживання:
Васильків
Готовий працювати:
Васильків, Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник виробництва

з 09.2023 по 03.2024 (6 місяців)
ТОВ "Рекламний текстиль", Васильків (Легка промисловість)

Обов'язки на посаді начальника виробництва:
1. Організація та контроль виробничого процесу:
- Планування та контроль за ходом виробництва;
- Забезпечення дотримання норм і правил техніки безпеки;
- Контроль за якістю продукції.
2. Управління персоналом:
- Підбір, навчання та мотивація персоналу;
- Організація роботи змін;
- Контроль за трудовою дисципліною.
3. Взаємодія з постачальниками:
- Пошук та вибір постачальників сировини та матеріалів;
- Укладення договорів та контроль за їх виконанням;
- Контроль за якістю сировини та матеріалів.
4. Ведення документації:
- Ведення виробничої документації;
- Складання звітів про виробничу діяльність.
Досягнення на посаді начальника виробництва:
- Збільшення обсягів виробництва на 14%;
- Зниження браку на 36%;
- Впровадження системи контролю якості;
- Підвищення мотивації та продуктивності персоналу;
- Налагодження партнерських відносин з постачальниками.

Начальник управління автоматизації складської логістики

з 05.2023 по 08.2023 (3 місяці)
Premier FOOD, Васильків (Транспорт, логістика)

1. Впровадження WMS системи на складі. Холодний склад.
2. Розробка та впровадження стратегій автоматизації складської логістики. Відповідаю за розробку та виконання стратегій, спрямованих на автоматизацію процесів складської логістики з метою підвищення ефективності, зниження витрат та поліпшення якості роботи.
3. Вибираю та впроваджую системи автоматизації. Здійснюю відбір та впровадження відповідних систем автоматизації складської логістики, таких як автоматизовані складські системи управління запасами (WMS), системи відстеження та контролю, роботизовані системи зберігання та переміщення товарів і т.д.
4. Координація та управління проектами. Керую проектами з автоматизації складської логістики. Це включає планування, встановлення термінів, розподіл ресурсів, забезпечення виконання завдань та контроль за виконанням проектів.
5. Моніторинг та аналіз ефективності. Моніторю та аналізую за ефективністю системи автоматизації складської логістики. Здійснюю оцінку результатів, збираю та аналізую дані, виявляю проблемні зони та розробляю стратегії для вдосконалення процесів.

Логіст

з 04.2014 по 05.2023 (9 років 1 місяць)
ЕпіцентрК, Калинівка (Київська обл.) (Транспорт, логістика)

Ведення праці складу;
Підготовка супровідних документів на вантаж;
Опрацювання логістичних даних;
Опрацювання операцій складу;
Праця з працівниками складу та надання їм праці за допомогою спеціалізованої програми через ПК.

Заступник керуючого магазину

з 11.2011 по 03.2014 (2 роки 4 місяці)
Fozzy Group, cеть гипермаркетов FOZZY, Васильків (Роздрібна торгівля)

Під час праці на посаді заступника керуючого магазину я навчився та здобув знання:
• підбір адаптація та навчання персоналу;
• виконання плану продаж, розробка мотиваційної схеми персоналу;
• контроль ефективності роботи команди;
• вiдслiдковування діяльності конкуруючих компаній, тенденцій ринку;
• повний цикл робіт по забезпеченню безперебійної роботи торгової точки;
• управління торговим колективом для забезпечення виконання планових показників;
• пошук та підбір персоналу торгової точки;
• управління персоналом;
• контроль за роботою продавців;
• контроль за дотриманням норм мерчандайзингу у відділі;
• контроль за знанням продавцями умов акцій;
• замовлення товару, контроль за насиченістю вітрини;
• дотримання норм мерчандайзингу на закріпленій зоні у відділі;
• знання акцій;
• підвищення власної кваліфікації;
• знання та дотримання стандартів обслуговування покупців.

Слюсар із складання віконних та металевих конструкцій

з 09.2010 по 08.2011 (11 місяців)
ДОЧIРНЄ ПIДПРИЄМСТВО "СТІМЕКС - ПРОФІЛЬ", Васильків (Будівельна промисловість, деревообробка)

Різка окремих елементів віконних профілів, пайка пластикових деталей рами, збірка фурнітури, упаковування готових виробів.

Секретар керівника

з 06.2009 по 09.2009 (3 місяці)
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РАЙФФАЙЗЕН БАНК", Васильків (Фінанси, банки, страхування)

Забезпечення ефективної роботи керівника підприємства.
Завдання та обов’язки:
Забезпечує та обслуговує роботу керівника підприємства.
Працює з документальною інформацією і документами, необхідними для керівництва, управління і взаємодії структурних підрозділів.
Одержує необхідні керівнику відомості від підрозділів або виконавців, викликає за його дорученням працівників.
Використовує засоби обчислювальної, друкарської та іншої офісної техніки.
Забезпечує робоче місце керівника канцелярським приладдям, створює сприятливі умови для його продуктивної роботи.
Організує телефонні переговори керівника, приймає і передає телефонограми, записує за відсутності керівника прийняті повідомлення і доводить до його відома їх зміст.
Готує та організовує засідання і наради, які проводить керівник (збирає необхідні матеріали, повідомляє учасників про час, місце і порядок денний засідання або наради, реєструє тощо), оформляє протоколи.
Передає і приймає інформацію за допомогою приймально-передавальних пристроїв.
Веде діловодство, приймає кореспонденцію, яка надходить на ім’я керівника, систематизує її відповідно до прийнятого на підприємстві порядку і передає після розгляду керівником у підрозділи або конкретним виконавцям для використання в процесі їх роботи або підготовки відповіді.
Пильнує за строками і визначає причини несвоєчасного виконання доручень, узятих на контроль, інформує керівника про їх виконання.
Приймає і передає документи на підпис керівнику.
Організує прийом відвідувачів, сприяє оперативності розгляду заяв і пропозицій працівників.
Формує справи відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечує їх зберігання і в установлені строки здає в архів.
Вивчає діловодство, документознавство і використання організаційної техніки, застосовує сучасні технічні засоби і технологічні процеси оброблення документів і документної інформації.
Виконує окремі службові доручення керівника підприємства.

Освіта

Миколаївський міжрегіональний інститут розвитку людини Вищого навчального закладу "Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"

Маркетинг, Миколаїв
Вища, з 2017 по 2019 (2 роки)

Здобув кваліфікацію: ступінь вищої освіти магістр спеціальність "Маркетинг" освітня програма "Маркетинг" професійна кваліфікація "Магістр з маркетингу"

Вищий навчальний заклад "Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"

Менеджмент, Київ
Вища, з 2013 по 2017 (4 роки)

Здобув кваліфікацію: ступінь вищої освіти бакалавр напрям підготовки "Менеджмент" професійна кваліфікація "Бакалавр з менеджменту"

Міжрегіональне вище професійне училище зв'язку м. Києва

Секретар керівника (організації, підприємства, установи), Київ
Середня спеціальна, з 2006 по 2009 (3 роки)

Виконує функції, що включають організаційно-технічне забезпечення адміністративно-розпорядчої діяльності керівника підприємства. Приймає кореспонденцію, яка надходить на розгляд керівникові, передає її, згідно з прийнятим рішенням, до структурних підрозділів або конкретним виконавцям для використання в процесі роботи або підготовки відповідей. Веде діловодство, виконує різні операції із застосуванням комп’ютерної техніки, призначеної для збирання, оброблення і подання інформації для підготовки і прийняття рішень.

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6 м. Василькова Київської області

Васильків
Середня, з 1997 по 2006 (9 років)

Здобув середню освіту на базі 9 класів.

Додаткова освіта та сертифікати

Обширний курс компанії Fozzy-Group, Тренінг з Лідерства(Київ, Україна)

2013, 1 місяць

Обширний курс компанії Fozzy-Group, Тренінг для Заступника керуючого магазину(Київ, Україна)

2013, 2 місяці

Обширний курс компанії Fozzy-Group, Тренінг для навчання рядового персоналу(Київ, Україна)

2012, 2 місяці

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Верстання книг

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — вище середнього

Додаткова інформація

Характер спокійний, врівноважений, свої погляди відстоюю активно та аргументовано, люблю відвертість і справедливість. До алкоголю байдужий, не палю. Володію комп'ютером, програмами Word і Excel Microsoft (дуже добре), а також Qguar, Potamus, Assistant, Rubikon, Fozzy Client, iWMS. Велике бажання вчитись новому і розвиватись.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: