Резюме від 26 липня 2017 PRO

Алла

Деловод, 3 500 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
46 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Діловод

з 11.2009 по 09.2013 (3 роки 10 місяців)
Промцивільбуд (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

На данний час не працюю.
2009– 2013 ТОВ «ПРОМЦИВІЛЬБУД»
Спеціалізація: будівельна компанія
Посада: помічник Генерального директора
- Робота з підрядними та субпідрядними організаціями (розробка, укладання Договорів, Договірних цін, Актів виконаних робіт-ведення загального реєстру документів, КОНТРОЛЬ);
-Організація і контроль документообігу і первинної документації:
листи, запити, накази, розпорядження, протоколи нарад.
- Підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
- Діловодство, підготовка і оформлення ділової кореспонденції і внутрішньої
документації (витікаюча кореспонденція, факсимільні повідомлення);
- Організація прийому гостей і клієнтів компанії;
- Підготовка засідань і нарад, що проводяться керівником (збір необхідних
матеріалів, сповіщення учасників про час і місце проведення, порядок денний),
ведення і оформлення протоколів засідань і нарад;
- Участь в плануванні, координації і веденні робочого графіку керівника:
організація зовнішніх і внутрішніх зустрічей, телефонних переговорів;
- Організація поїздок і відряджень (супровідні документи, бронювання готелів;
- Прийом і розподіл телефонних дзвінків;
- Адміністрування справ, робота з особистою інформацією, телефонні дзвінки;
- Ведення основної облікової бази співробітників (телефони, адреси, номери паспортів і кодів);
- Кадри: прийом-звільнення, відпустки, відрядження (супровідні накази), ведіння Табелю робочого часу щомісячно;
- Робота з поштовим відділенням - відправка і отримання кореспонденції

2007-2009 ТОВ «Дельта-Сервіс» менеджер з продажу
Досягнення: збільшення об’ємів продажу
– участь в розробці і проведенні акцій, направлених на стимулювання
збуту(планерування, узгодження, бюджетування, пошук контрагентів,
контроль термінів);
– співпраця з галузевими ЗМІ;
– підготовка документації для участі в тендерах.
– співпраця з клієнтами, пошук нових клієнтів, укладання договорів;
10.2003 – 02.2006 ТОВ «Спред-Інт», м.Київ.
Специализация: оптовий продаж бітума.
Посада: секретар-референт.
–організація семінарів, круглих столів та ін.заходів;
–реєстрація договорів, складання ділових листів, наказів, протоколів зборів ;
– систематизація інформації бази даних;
–допомога в плануванні робочого дня керівника;
–ведення діловодства і кадрів;
–адміністрування офісу;
–ведення управлінського обліку.
Посада: бухгалтер,помічник головного бухгалтера
-нарахування заробітної плати;
-касовий облік;
- обробка і виставляння звідних рахунків і актів виконаних послуг;
- супровід клієнтів з питання поточних оплат;
- контроль, облік і супровід документів ;
- прийом замовлень, формування замовлень, контроль якості,
підбірка до них сертифікатів.
10.1994 –11.1998 Компанія «МТІ», м.Київ.
Мережа маг-нів «Інтертоп»,
Специализация: продаж товарів.
Посада: продавець
Посада : старший продавець.
Досягнення: збільшення об’ємів продажу, управління командою;
- складський облік.

Контактный телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта

Київський національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова, (диплом із відзнакою)

Українська філологія, Київ
Вища, з 1994 по 2001 (7 років 2 місяці)

•Інститут післядипломної освіти «Укрстено» спеціальність: Використання комп´ютерних технологій в бухгалтерському обліку (1:С 8.2)

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Робота з оргтехнікою MS Access Outlook Express The Bat! HTML Діловодство Граматично правильне мовлення Ведення переговорів Діловий етикет Ведення телефонних переговорів Express Курс бухгалтера

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Заміжня, маю дитину 1999 року народження
– володіння англійською мовою (базовий рівень);
– уміння працювати з людьми різних вікових категорій, професій, соціального статусу;
- навички визначення пріоритетів;
- уміння швидко знаходити необхідну інформацію, як в паперових реєстрах так і по
Інтернету;
- усна і письмова грамотність;
- знання ділового етикету, правил ділового спілкування, ведення телефонних переговорів;
- знання стандартів діловодства;
- уміння вести ділове листування.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Асистент, оператор ПК, діловод
15000 грн, Київ

Архивариус
12000 грн, Київ

Діловод
12000 грн, Київ

Архіваріус
15000 грн, Київ

Менеджер по работе с документами
15000 грн, Київ

Архіваріус
Київ

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: