Резюме від 25 січня 2024 PRO

Анна

Начальник відділу кадрів

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту, Facebook та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник служби по роботі з персоналом (сумісництво)

з 03.2017 по 03.2018 (1 рік)
Аудиторская фирма, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

1. Моніторинг та вивчення змін у трудовому законодавстві;
2. Аудит та консультація компаній-клієнтів з усіх питань щодо кадрової роботи та ведення кадрового діловодства;
3. Розробка посадових та робочих інструкцій, положень про структурні підрозділи;
4. Прийом, переведення, звільнення персоналу;
5. Формування та ведення особових справ;
6. Оформлення різних видів відпусток;
7. Обробка лікарняних листів;
8. Заповнення, облік та зберігання трудових книжок;
9. Підготовка довідок про трудову діяльність працівників;
10. Підготовка звітності до держорганів;
11. Ведення табельного обліку;
12. Підбір персоналу;
13. Робота у системі 1С.

Головний редактор електронної системи "КАДРОВИК-онлайн" и "Ок. Кадровик

з 12.2015 по нині (8 років 5 місяців)
Ай Ті Сістем Юкрейн, Київ (Видавництво, поліграфія)

1. Моніторинг та вивчення змін у трудовому законодавстві;
2. Консультація роботодавців та працівників з усіх питань щодо кадрової роботи та ведення кадрового діловодства;
3. Написання статей з кадрової роботи та кадрового діловодства;
4. Підготовка, розробка шаблонів, зразків кадрових документів;
5. Наповнення системи: новинами, нормативними документами, статтями тощо;
6. Дизайн хедерів та банерів для інтернет розсилки;
7. Розробка та проектування змін у системі;
8. Аналіз конкурентного середовища та маркетингової активності;
9. Формування маркетингової інформаційної системи, шляхом постійного відстеження та збереження даних для аналізу та подальшого їх застосування;
10. Розробка рекомендацій щодо проведення рекламної кампанії;
11. Контроль маркетингових заходів та аналіз перших результатів з маркетингових та рекламних кампаній.
12. Затвердження статей, текстів, інших матеріалів;
13. Планування та контроль видатків бюджету системи;
14. Розрахунок індивідуальних винагород авторам системи;
15. Повний обсяг робіт із запуску нового проекту (робота з програмістами, тестування, доопрацювання завдань тощо);
16. Підготовка та відправка дайджестів через конструктор tilda;
17. Розсилка дайджестів клієнтам через веб-додаток phpList.

Начальник відділу кадрів

з 12.2013 по 09.2015 (1 рік 9 місяців)
Лінія кіно, Київ (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

1. Прийом, переведення, звільнення персоналу;
2. Формування та ведення особових справ;
3. Оформлення різних видів відпусток;
4. Обробка лікарняних листів;
5. Заповнення, облік та зберігання трудових книжок;
6. Написання посадових інструкцій та положень про відділи;
7. Підготовка довідок про трудову діяльність працівників;
8. Підготовка звітності до держорганів;
9. Ведення табельного обліку;
10. Підбір персоналу;
11. Робота у системі 1С.

Начальник відділу кадрів

з 06.2013 по 09.2013 (3 місяці)
ТОВ "Агропродресурс", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

1. Прийом, переведення, звільнення персоналу;
2. Формування та ведення особових справ;
3. Оформлення різних видів відпусток;
4. Обробка лікарняних листів;
5. Заповнення, облік та зберігання трудових книжок;
6. Підготовка довідок про трудову діяльність працівників;
7. Підготовка звітності до держорганів;
8. Ведення табельного обліку;
9. Робота у системі 1С.

Менеджер з адміністративної діяльності департаменту управління персоналом

з 11.2009 по 02.2013 (3 роки 3 місяці)
ПО "Ломбард Розман і компанії" ("Універсальний Ломбард"), Киев (Фінанси, банки, страхування)

1. Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
2. Ведення ділового листування;
3. Оформлення та облік наказів;
4. Контроль виконання співробітниками наказів та розпоряджень;
5. Організація проведення нарад;
6. Організація забезпечення офісу канцтоварами та іншими товарно-матеріальними цінностями;
7. Прийом та аналіз вхідних дзвінків;
8. Участь у процесах: добору, адаптації, атестації, навчання персоналу;
9. Написання посадових інструкцій та положень;
10. Написання методичних рекомендацій щодо кредитування;
11. Розробка рекомендацій щодо тарифних планів Компанії;
12. Консультативна підтримка клієнтів/потенційних клієнтів (надання всієї необхідної інформації клієнту за тарифними планами, послугами, процедурами та акціями Компанії);
13. Робота з клієнтськими скаргами та побажаннями, їх передача до відповідних відділів;
14. Робота із сайтом Компанії (наповнення статтями, оновлення);
15. Аналіз конкурентного середовища та маркетингової активності;
16. Формування маркетингової інформаційної системи, шляхом постійного відстеження та збереження даних для аналізу та подальшого їх застосування;
17. Моніторинг стану екстер'єру ломбардних відділень;
18. Розробка рекомендацій щодо проведення рекламної кампанії;
19. Контроль маркетингових заходів та аналіз перших результатів з маркетингових та рекламних кампаній.

Інспектор відділу кадрів

з 06.2006 по 10.2009 (3 роки 4 місяці)
Центральний державний архів громадськиї об’єднань України (ЦДАГО України), Київ (Державні організації)

1. Прийом, переведення, звільнення персоналу;
2. Формування та ведення особових справ;
3. Оформлення різних видів відпусток;
4. Обробка лікарняних листів;
5. Заповнення, облік та зберігання трудових книжок;
6. Підготовка довідок про трудову діяльність працівників;
7. Підготовка звітності до держорганів;
8. Ведення табельного обліку;
9. Робота у системі "Картка".

Освіта

Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова

Інститут історичної освіти, Київ
Вища, з 2007 по 2011 (4 роки)

Диплом бакалавра з відзнакою

Київський будівельний техникум

Бухгалтерський облік, Київ
Незакінчена вища, з 2004 по 2006 (2 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Навчальний центр кадрової агенції "УЮТ СЕРВІС"

2001, 6 мес.

ТОВ "Інститут Прем'єр Інтер", назва семінару: "Організація роботи кадрових служб. Правове регулювання трудових відносин"

2006

ТзОВ "АйКюХолдинг", назва тренінгу: "Створення позитивного соціально-психологічного клімату в колективі"

2013

Учебно-тренинговый центр "Навигатор", название курсов: "Кадровое делопроизводство+1С: Зарплата и управление персоналом 8.2"

2013, 3 мес

Знання і навички

MS Office Пользователь ПК Пользователь Internet Windows Adobe Photoshop Adobe Lightroom Adobe Illustrator Tilda КЗоТ Украины Adobe

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Автор статей на Лига.Блоги https://blog.liga.net/user/asamsonova/profile

Жури конкурсу "Кадровик року 2017", автор статей в журналах "Кадровик light", "КАДРОВИК.UA.", "Діловодство та документообіг", "Справочник экономиста", газеті "Кадри і зарплата", електронной системі "КАДРОВИК-онлайн" и "Ок. Кадровик".

Деякі статті у відкритому доступі:
https://www.work.ua/articles/expert-opinion/2948/
http://cct.com.ua/2018/16.03.2018_4.htm
http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/DG190040.html

Викладач курсів для кадровиків від компанії "МЕДИА-ПРО"

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: