Резюме від 22 серпня 2022 PRO

Олена

Головний бухгалтер, керівник підприємства

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний бухгалте

з 03.2021 по нині (3 роки 2 місяці)
КП "Радіостанція "Голос Києва", Київ (ЗМІ, медіа)

Економічно-фінансове планування ( фінплан, бюджетний запит...).Бухгалтерський облік від первинної документації до складання та здачі фінансової та податкової звітності. Звітність одержувачів бюджетних коштів, робота з Державною казначейскою службою, подання звітів КМДА, Комунальне майно Києва

Головний бухгалтер

з 02.2020 по нині (4 роки 3 місяці)
КП "Київміськрозвиток" (отримувач бюджетних коштів), Київ (виконання функцій замовника щодо організаціїробіт з благоустрою та підвищення рівня естетичного оформлення територій парків і скверів та інших міських територій.)

Бухгалтерський облік від первинної документації до складання та здачі фінансової та податкової звітності. Звітність одержувачів бюджетних коштів, робота з Державною казначейскою службою, подання звітів КМДА, Комунальне майно Києва.

Директор

з 09.2015 по 05.2018 (2 роки 8 місяців)
ДП"Редакція журнала "Економіка України"( отримувач бюджетних коштів), Киев (Видавництво, поліграфія)

Визначення, формулювання, планування, здійснення і координація всіх видів діяльності підприємства.

Забезпечування процессу і контролювання реалізації цілей і функцій підприємства.

Налагоджування взаємовигідних відносин із стратегічними і новими клієнтами.

Розгляд претензій споживачів та підготовка відповідей на пред'явлені позови, а також претензії клієнтам при порушенні ними умов договорів.

Організація і контроль діяльності підприємства.

Постановка співробітникам чіткіх завдань.

Координація діяльністі підприємства.

Аналіз виконання поставлених завдань і вносити відповідні корективи.

Провадження маркетингових заходів, щоб розуміти потреби клієнтів і читачів.

Розробка і впроваджування заходів по виявленню і скороченню заборгованості від клієнтів і перед партнерами.

Відстежування дотримання цінової політики.

Впровадження програм, спрямованих на просування продукції.

Бюджетування: розробка, узгоджування і контроль бюджету підприємства.

Стратегічне і тактичне планування розвитку підприємства.

Звітність: щодня, щотижня, щомісяця звітність згідно з вимогами.

Кадрова робота ( в повному обсягу): здійснення оперативного керівництва співробітниками підприємства, проведення оцінку ефективності роботи, оцінка ресурсів для виконання необхідного обсягу роботи, прийом і звільнення співробітників, розробка штатного розпису та його затвердження, розробка кол.договору та його регістрація, розгляд скарг прцівників та їх вирішеннята інше.

Розробка документів: розробка посадових інструкцій, внутрішні документи.

Підтримання позитивного морального клімату в офісі.

Виведення підприємства з кризи ( з неприбуткового на прибутковий рівень, скорочення заборгованості виплати заробітної плати, відновлення графіку виходу продукції).

Розробка та впровадження нових видів послуг на підприємстві.

Вдале проходження перевірок: Інспекція по труду, Пенсійний фонд, ДФС та інші.

Головний бухгалтер

з 12.2014 по 09.2015 (9 місяців)
ВАІБІТ, Київ (Громадська організація Інформаційна безпека та інформаційні технології)

- планування бюджету та контроль за його виконанням ;
- складання штатного розпису згідно із затвердженою структурою підприємства, схемою посадових окладів , фондом заробітної плати і чинними нормативами документами та своєчасне внесення змін до нього;
- укладання договорів ;
- ведення кадрового обліку в повному обсязі , знання КЗпП України та інших нормативних документів, прийняття та оформлення працівників ,заповнення трудових книжок ,облік робочого часу, оперативна інформація по кадрам підприємства ;
-бухгалтерський облік від первинної документації до складання та здачі фінансової звітності ;
- підготовка наказів як кадрових так і загальних по підприємству;
- досвід відновлення бухгалтерського та кадрового обліку .

Головний бухгалтер

з 11.2013 по 01.2014 (2 місяці)
"Держінформюст" філія Київської обл., Київ (програмне забеспечення та обслуговування державних реєстрів , адмінпослуги)

-складання фінансового плану та звітності ;
- укладання договорів ;
- ведення бухгалтерського обліку в повному обсязі від первинної документації до складання та здачі фінансової звітності;
- складання оперативної звітності;
- нарахування заробітної плати , лікарняні , відпускні ...;
- облік основних засобів , матеріалів , проведення інвентаризації .
Підстава звільнення - реорганізація філії.

Головний бухгалтер (Єдиний)

з 10.2004 по 10.2013 (9 років)
Амбулаторія лікарів загальної практики в с.Биківня, Київ (гос. сектор неприбуткова організація, розпорядник бюджетних коштів)

-планування бюджету та контроль за його виконанням ;
- складання штатного розпису згідно із затвердженою структурою підприємства, схемою посадових окладів , фондом заробітної плати і чинними нормативами документами та своєчасне внесення змін до нього;
- укладання договорів ;
- ведення кадрового обліку в повному обсязі : підбір кадрів, проведення співбесіди , знання КЗ пП України та інших нормативних документів, прийняття та оформлення працівників ,заповнення трудових книжок ,облік робочого часу, оперативна інформація по кадрам підприємства, воїнський облік та співпраця з фондом інвалідів ;
- бухгалтерський облік від первинної документації до складання та здачі фінансової звітності ;
- складання оперативної звітності;
- нарахування заробітної плати , лікарняні ;
- облік основних засобів , матеріалів , ГСН, проведення інвентаризації;
- робота з Державним казначейством ,Комунальним майном Києва;
- підготовка наказів як кадрових так і загальних по підприємству;
- досвід відновлення бухгалтерського та кадрового обліку;
- відкриття та ліквідації юридичної особи ;
-акредитація медичного закладу ;
- заміщення головного лікаря під час його відсутності;
- вдале проходження перевірок контролюючими органами.
Підстава звільнення - реорганізація ( ліквідація) підприємства.

Освіта

Київський національний торгівельно-економічний університет

Обліково- фінансовий факультет, спеціальність - облік і аудит, м.Київ
Вища, з 1996 по 2002 (5 років 5 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Національний авіаційний університет Підвищення кфаліфікації - фінансовий , податковий , управлінський облік

2014р

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet M.E.Doc MS Outlook ОПЗ Парус Ведення звітності АРМ-ЗС АРМ Клієнт Казначейства – Казначейство СДО

Додаткова інформація

Досвід роботи в державній установі.
У 2007 році присвоєно 13 ранг державного службовця .
Проведення аудитів державних установ (як одержувачів так і розпорядників бюджетних коштів).
Маю почесну грамоту ГУОЗ та МЗ КМДА за сумлінну працю та значний внесок в організацію бухгалтерського обліку та економіку охорони здоров`я м.Києва.
Постійний моніторинг чинного законодавства, проходження онлайн курсів.
Ділові якості: Цілеспрямованість , організованість , відповідальність, пунктуальність , комунікабельність,
Вміння самостійно та швидко приймати рішення, вміння працювати як самостійно так і в колективі, бажання працювати на результат.
Маю посвідчення водія категорії "В".
Маю власне авто

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: