Резюме від 30 листопада 2016

Архипова Инна Алексеевна

Руководитель регионального отделения банка, департамента кредитования

Повна зайнятість.

Дата народження:
22 квітня 1970 (46 років)
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтесь.


Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    Компьютер: на уровне опытного пользователя

Знання мов

  • Украинский — експерт
  • Английский — середній

Додаткова інформація

Образование: Саратовский экономический институт, факультет «Финансы и кредит», специальность – экономист, год окончания 1987.

Дополнительное образование, курсы:
•Курсы «Бюджетирование как современная технология управления компанией» (2005г.);
•Конференция «Вопросы публичного размещения ценных бумаг и листинга на Лондонской фондовой бирже» (2004г.);
•Донецкий институт последипломного образования инженерно-педагогических работников, факультет «Психология и социальная работа», специальность – психология, год окончания 2004;
•Курсы при комитете по ценным бумагам (2003г.);
•Курсы при фонде Госимущества (1996г.) по оценке имущества, подлежащего приватизации;
•Сертификат Charlton associates по направлению анализ деятельности предприятий.

Запуск роботи філії банку з перших днів його існування, організація роботи всіх підрозділів «з нуля». Забезпечення ведення всіх операцій банку, дотримуючись єдиних методологічних засад, встановлених діючим законодавством України, нормативними актами НБУ, з урахуванням особливостей продуктової лінійки банку, а також технології оброблення даних. Розробка положень, щодо активних та пасивних операцій банку. Організація аналітичного обліку операцій з метою максимальної деталізації необхідної інформації. Забезпечення контролю за коректним та своєчасним відображенням всіх операцій на рахунках бухгалтерського обліку. Внесення пропозицій щодо можливої оптимізації процесів. Активна участь в розробці внутрішніх документів, які регламентують роботу продуктової лінійки банку. Консультування співробітників всіх структурних підрозділів банку з питань оформлення документів, роботи внутрішніх банківських процедур та процесів. Проходження перевірок контролюючих органів: Національного банку України, Захист інтересів банку перед податковими органами. Ведення перемов з клієнтами про відкриття рахунків, та залучення на обслуговування. Аналіз бізнес проектів клієнтів. Керівництво кредитним комітетом філії, юридичним відділом з питань претензійно- позовної роботи, представництво інтересів Банку у судах. Оцінка прибутковості та ефективності діяльності в розрізі центрів відповідальності.

Аналіз бізнес проектів, інвестиційних планів, діючих та запланованих до впровадження на підприємствах холдінгу. Активна участь в управлінні великою кількістю проектів холдінгу на всіх етапах їх реалізації, координування та забезпечення ефективної вертікальної та горизонтальної взаємодії всіх підрозділів, управління внутрішніми комунікаціями між співробітниками та зв'язками із зовнішніми партнерами. Організація роботи та безпосереднє керівництво: підрозділом кредитної адміністрації, підрозділом внутрішнього аудиту, підрозділом розробки стратегичного плану розвитку холдінгу. Розробка положень, порядків, технологічних карт, посадових інструкцій та інших документів, які регламентують роботу вище вказаних підрозділів. Оцінка прибутковості та ефективності діяльності в розрізі об’єктів управління планування, бюджетування, аналіз результатів і прогнозування діяльності. Представництво інтересів підприємств Холдінгу у перемовах з фінансовими інституціями, щодо фінансування окремих проектів, випуску цінних паперів, ведення перемов з директорами міжнародних компаній по виводу підприємства на IPO. Підготовка додаткової інформації для прийняття стратегічних управлінських рішень. Підготовка пропозицій для власника.
Знание языков:
английский – средний;
украинский, русский – свободно.

Вмію: створити команду професіоналів та об’єднати підлеглих навколо спільної мети сприяння розвитку та зростанню бізнесу компанії, організовувати роботу всіх очолюваних структурних підрозділів, здійснювати керівництво, чітко розподіляти посадові завдання та обов'язки. Налагоджувати роботу системи контролю, плідно співпрацювати з бізнес підрозділами компанії та її партнерами для досягнення спільного результату та поставленої мети, підтримувати комунікації, взаємодію та робочий настрій в команді, планувати, визначати терміни вирішення поставлених завдань, розставляти пріоритети та визначати необхідні ресурси для реалізації поставлених завдань, визначати способи вирішення завдань, організовувати робочий процес та контроль за якістю виконання, аналізувати ефективність роботи кожного працівника команди, розробляти та удосконалювати бізнес процеси, запускати та вести проекти різної складності.
Відміно спілкуюсь з людьми, легко знаходжу спільну мову. Постійно прагну професійного росту та розвитку. Для мене не існує проблем, я мислю рішеннями. Цілеспрямована, відповідальна, енергійна, маю аналітичний склад розуму, доброзичлива, пунктуальна, комунікабельна, маю якості лідера та активну життєву позицію.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Всі схожі резюме

Порівняйте свої вимоги і зарплату з вакансіями інших підприємств: