Резюме від 16 квітня 2024 PRO

Віра

Менеджер з персоналу, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто проживання:
Житомир
Готовий працювати:
Дистанційно, Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Няня для дитини

з 07.2020 по нині (3 роки 10 місяців)
Приватні особи, Житомир (Приватні особи)

Доглядаю за дівчинкою з п'яти років, яка трішки відстає в розвитку.
Я забираю дитину зі школи. Відводжу на заняття до логопеда чи в школу розвитку.
У вільний час ми граємося, малюємо, читаємо та ходимо на вулицю гуляти.
Я прибираю в дитячій кімнаті готую їсти для дитини.

Інженер з нормування праці

з 06.2017 по 10.2017 (4 місяці)
Житомирська дирекція ПАТ "Укрпошта", Житомир (Транспорт, логістика)

До спектра моїх обов'язків входило:
- розробка і впровадження технічно обгрунтованих норм трудових витрат стосовно до конкретних виробничо-технічних умов по різним видам робіт, які виконуються на підприємстві.
- аналіз стану нормування, ступінь обгрунтованості і напруженості норм, поліпшення їх якості, забезпечення рівної напруженості норм на однорідних роботах, виконуваних при однакових організаційно-технічних умовах.
- встановлення норми часу (виробітку) на разові і додаткові роботи, пов'язані з відступом від технологічних процесів.
- перевірка діючих норм праці з метою виявлення застарілих і помилково встановлених норм, проведення роботи по їх своєчасної заміни новими, більш прогресивними в міру впровадження організаційно-технічних заходів.
- визначення чисельності працівників за функціями управління і структурними підрозділами відповідно до галузевих нормативів чисельності, виявлення відхилення фактичної чисельності від нормативної і причини таких відхилень, розробка пропозиції щодо усунення наднормативної чисельності.
- складання проектів календарних планів перегляду норм на основі намічених до впровадження організаційно-технічних заходів, які забезпечують виконання встановлених завдань по росту продуктивності праці.
- участь у підготовці проектів програм і річних планів удосконалення організації праці на підприємстві.
- вивчення рівня виконання норм, дослідження безпосередньо на робочих місцях ступінь і причини відхилень фактичних витрат праці від нормативних, участь в підготовці пропозицій щодо створення необхідних умов для освоєння усіма працівниками норм трудових витрат.
- здійснення контролю за своєчасним доведенням до робітників і службовців нових норм і розцінок, правильністю застосування на підприємстві нормативних матеріалів з праці.
- здійснення інструктажу з освоєння нововведених норм.
- проводення роботи з вивчення трудових процесів і затрат робочого часу на виконання операцій за допомогою сучасних засобів обчислювальної техніки, комунікацій і зв'язку.

Касир

з 12.2016 по 06.2017 (6 місяців)
ЦМЛ 2,поліклініка ЛЗП, Житомир (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

До моїх обов'язків входило:
- розрахунок та видача квитанцій за благодійні внески;
- заповнення ордерів та щоденна здача у бухгалтерію;
- облік журналу заяв з обслуговування;
- ведення звітності та передача в бухгалтерію.

Няня для дитини

з 11.2015 по 07.2020 (4 роки 8 місяців)
Приватні особи, Житомир (Приватні особи)

Доглядала хлопчика, з яким займалася з 6-и місяців, зробивши невеликий перерив. Основні обов’язки: повний догляд за дитиною, приготування їжі та годування, прання і прасування дитячих речей, прибирання дитячої кімнати, утримання в чистоті предметів і речей дитини, прогулянки, розвиток за віком - розвиток дрібної і великої моторики, психоемоційний розвиток, навчання літерам, числам, кольорам, активні ігри на вулиці.
Якщо дитина бігає - бігала разом з нею, якщо хоче посидіти на лавці - з нею сиджу і я. Також це відвідування всіх гуртків і секцій, медичних установ. Тобто, основний обов’язок няні - це посильна допомога в організації дозвілля, розвитку і часу дитини.

Бухгалтер

з 07.2015 по 12.2015 (5 місяців)
ЖДУ ім. Івана Франка, Житомир (Освіта, наука)

До числа моїх обов'язків входило:
- нарахування стипендії студентам у розрахунково-платіжних відомостях, згідно з наказами. Ведення особових рахунків на студентів з факультетів;
- складання меморіального ордера №5;
- надання довідок про доходи студентів;
- нарахування матеріальної допомоги та премій студентам відповідно до наказів;
- проводити контроль за залишками з рахунків 662, 662, 641/а, 666а;
- нарахування стипендії з Чорнобильського фонду студентам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС;
- нарахування стипендії та індексації аспірантам, докторантам;
- нарахування коштів на харчування, придбання навчальної літератури, одяг, матеріальної допомоги з числа дітей - сиріт.

Голова комісії виборчої дільниці

з 10.2010 по 11.2010 (1 місяць)
Виборча дільниця 25102, Житомир (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Займалася проведенням зборів членів комісії, розподілом обов'язків та підготовкою комісії до дня виборів. Організувала проводення голосування на виборчій дільниці та спостереження за правильним підрахунком голосів.

Няня для дитини

з 06.2010 по 11.2015 (5 років 5 місяців)
Приватні особи, Житомир (Приватні особи)

Допомогала в вихованні двох дітей: з 2010 року - дівчинки (з 2 років і до школи); з 2013 року ще й хлопчика (з 6-и місяців). Доглядала за дітьми, поки батьки зайняті на роботі, забезпечувала дітям дотримання режиму, стежила за їх здоров'ям і розвитком.

Секретар виборчої дільниці

з 09.2007 по 11.2007 (2 місяці)
Виборча дільниця 56, Житомир (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Виконувала обов'язки секретаря виборчої дільниці:
- ведення протоколів засідань комісії;
- заповнення запрошень на вибори;
- ведення документації по виборам;
- заповнення протоколів проведення голосування в день виборів.

Продавець-консультант

з 01.2007 по 08.2008 (1 рік 7 місяців)
Магазин "Мелодія", Житомир (Роздрібна торгівля)

Працювала консультантом з продажу аудіо- та відеодисків. Знайомила наших покупців з всім асортиментом, підбирала та оформлювала замовлення. А також робила оформлення замовлення напрокат фільму.

Освіта

Державний університет "Житомирська політехніка"

Факультет економіки та менеджменту, спеціальність Управління персоналом та економіка праці, Житомир
Вища, з 2008 по 2014 (6 років)

Особливість спеціальності «Управління персоналом та економіка праці» у тому, що тут органічно поєднується економіка та менеджмент, психологія й право. Професія економіста дає змогу розуміти, які механізми спрацьовують в економічному житті суспільства, як ними необхідно управляти, щоб досягати максимальних результатів.
Економіст, у тому числі економіст з праці, може вести планово-економічну роботу, виконувати бухгалтерські, аудиторські, фінансові операції на підприємствах, в організаціях та установах усіх форм власності, ефективно управляти персоналом та соціально-трудовими процесами. Опанування цієї спеціальності дає гарний старт для працевлаштування та кар’єрного зростання.
Перевагами спеціальності «Управління персоналом та економіка праці») є:
- затребуваність випускників на ринку праці;
- універсальність професії;
- високий рівень оплати праці;
- перспективи швидкого кар’єрного росту;
- можливість самовираження в процесі реалізації управлінських рішень.

Житомирский агротехнічний коледж

Факультет Агрономія, спеціальність Агрономія, Житомир
Середня спеціальна, з 2005 по 2007 (2 роки)

Агроном – це дипломований фахівець в сфері сільського господарства, який володіє широким набором знань і вмінь із рослинництва, землеробства, агрохімії, генетики, селекції, насінництва, ґрунтознавства, кормовиробництва, плодівництва, овочівництва, механізації сільськогосподарського виробництва, технології зберігання і переробки сільськогосподарської продукції, фітопатології, ентомології та інших. І одна з найбільш затребуваних професій на ринку праці. Нині фахівець з агрономії має великі перспективи, адже земля – стале джерело достатку, ефективне використання якого можливе лише за умови ґрунтовних знань і вмінь.

Додаткова освіта та сертифікати

Освітня муніципальна програма "Школа Місцевого Самоврядування"

2014 року

Веб-курс "Успішний старт"

2017 рік

Курс Академія online-бізнесу

2017 рік

Знання і навички

MS Office Робота з оргтехнікою 1С:Бухгалтерія Знаю КЗпП, нормативні документи, діловодство Управління командою Ведення документації Адміністрування офісу

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Німецька — початковий
  • Англійська — початковий

Інвалідність

Третя група.
У мене ВСД з порушенням терморегуляції. Протипоказана важка фізична праця, тому я відмінно виконую офісну роботу чи чудово справляюся з дітьми.

Додаткова інформація

- Активна життєва позиція;
- швидко навчаюсь;
- вмію працювати з великим обсягом інформації;
- прагну до професійного та особистого зростання;
- вмію працювати на результат, а також у команді та індивідуально.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Рекрутер
Дистанційно

Инспектор отдела кадров, специалист кадрового делопроизводства
30000 грн, Одеса, Дистанційно

HR-менеджер, адміністратор, помічник керівника
25000 грн, Львів, Дистанційно

HRD, HR Manager, Recruiter
30000 грн, Дистанційно

HR-менеджер
35000 грн, Інші країни, Дистанційно

Рекрутер
Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: