Резюме від 30 травня 2017

Ирина

Секретар, адміністратор, 7 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Дзыгун Ірина Олександрівна
м.Київ, бульвар Перова, 23
моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 08.10.1981 р.
Сімейний стан: одружена.

МетаПрагнення знайти роботу, на якій можна було б реалізувати себе, творчо працювати, навчатися та професійно рости.
Причини пошукуПрагнення до професійного росту.
Освіта1989-1999р.
Загальноосвітня середня школа №180. Навчалася добре.
1999-2004р.
Вступила на бюджетну основу до Київського державного університету ім. М.П.Драгоманова, на дефектологічний факультет денної форми навчання. Відділення: сурдопедагогіка та практична психологія.
2004р.
Паралельно на V курсі, вступила до магістратури і отримала диплом магістра з відзнакою за кваліфікацією "Викладач сурдопедагогіки і сурдопсихології, вчитель початкових класів, практичний психолог”. Маю достатню практики з педагогіки і психології
7.12.2004-
24.02.2005р.
Інститут післядипломної освіти УкрСтено. Курси „Комп’ютеризовані системи обробки інформації та управління”. Отримала навички діловодства, комп’ютерізованих систем, бухгалтерії, 1С, основи менеджменту і маркетингу.
Досвід роботи
2001-2002р.
Працювала інтрв’юєром в службі соц. опитування SC DOM. Здобула навички спілкування з людьми, володіння ситуацією, вміння приймати нестандартні творчі рішення.
2003р.
Навчаючись на IV курсі, працювала практичним психологом у спеціалізованій школі-інтернат №18.
Вміння співпрацювати з людьми, знаходити вихід з будь якої ситуації, індивідуальний підхід при вирішенні поставленої задачі.
2004р.
Секретар департаменту депозитних операцій „Правекс-Банку”. Вміння працювати у великому колективі, приймання та фіксування дзвінків, ведення документообігу, робота з офісною технікою.
2005р.
ТОВ „Луч”, офіс-менеджер, вміння працювати з людьми, робота з 1С, робота з банком клієнтів, ведення документообігу, робота з офісною технікою, приймання дзвінків. Коригування робочого процесу.
2006-2007р.
ЗНЗ Гуманітарна гімназія „Гармонія”, секретар, вихователь, вміння працювати з людьми, робота з міні АТС, знаходження та підбір персоналу, робота з електронною поштою, інтернетом.
2007-2014р.
ТОВ «ЛЛТ-Плюс» секретар-адміністративний.
Навики роботи з великою кількістю різноманітної документації, ведення ділової кореспонденції, вміння забезпечити життєдіяльність офісу, знання офісної техніки і вміння нею користуватись, робота з міні АТС, приймання та розподіл телефонних дзвінків, виконання доручення керівника,
впевнений користувач ПК Office, Internet, Пошта, навики діловодства, ведення кадрової документації, пошук та підбір персоналу, вміння працювати в команді.
Технічні навички
2007-2015 ведення СПД.
Вміння працювати з офісною технікою. Володіння комп’ютером на рівні користувача. Знання 1С, первинної бухгалтерії, вміння керувати і вирішувати нестандартні ситуації, приймати рішення врвховуючи обставини.
2015-2017
Працювала адміністратором в стоматологічному центрі.
Здобула навики активного спілкування з людьми, володіння ситуацією, вміння приймати нестандартні творчі рішення, співпрацювати з різноманітними організаціями, ведення медичного документообігу, складання графіку робочого часу співробітників, розрахунок заробітної плати співробітників.

Особисті якості
Комунікабельна, люблю спілкуватись з людьми, добре ладнаю з оточуючими. Старанна, наполеглива, цілеспрямована, люблю доводити почату справа до кінця. Дисциплінована, відповідальна, стримана, шкідливих звичок не маю. Кмітлива, швидко навчаюсь.
Знання мов
Вільно володію російською та українською мовами.
Захоплення
У вільний час займаюсь самоосвітою, люблю подорожувати, читати книжки.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: