Резюме від 11 червня 2017

Татьяна

Начальник відділення, відділу, сектору, 5 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
50 років
Місто:
Суми

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання і навички

MS Excel MS Word

Додаткова інформація



Резюме

Шевякова Тетяна Миколаївна

Дата народження: 5 серпня 1973 р.
Особисті дані: 40030, Україна, м. Суми, вул. Заливна, б. 39, кв. 64. т.д.
Моб.тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Моб.тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
МЕТА
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ:
Метою працевлаштування на іншому місці, є бажання самореалізуватися як фахівцю, який має відповідний досвід роботи з людьми в банківській сфері та органах фінансового контролю регіону.Реалізація інтелектуального потенціалу в компанії яка успішно розвивається.
Вимоги до майбутньої роботи :
Посада: Керуючий відділенням банку/затупник керуючого,начальник відділу/сектору,головний спеціаліст.
Заробітна платня : від 5 000,00 гривень

Освіта:вища

Досвід роботи в банківській сфері майже 14 років.
08.08.2013 і по теперішній час – ПАТ «Банк Русский Стандарт» - ведучий спеціаліст з корпоративного продажу РЦ в Сумській області.
2011-2013 Керуюча Аграрним відділенням ПАТ КБ ПриватБанк
2006-2011 Керуюча Лушпинським відділенням ПАТ КБ ПриватБанк
2003-2006 Керуюча Кооперативним відділенням ПАТ КБ ПриватБанк
2001-2003 Спеціаліст з обслуговування клієнтів ПАТ КБ ПриватБанк

Посадові обов’язки, функції, досягнення:
Контроль за виконанням поставлених задач ,чітке дотримання вказівок керівництва та їх виконання в установлені строки, а також контроль за виконанням персоналом відділення поставлених задач та планових показників.
Забезпечення необхідних умов для праці співробітників та комфортного обслуговування клієнтів. Знати та розуміти головне - клієнт завжди правий, його задоволеність обслуговуванням це краща нагорода для керівника, а також банка в цілому, забезпечити простий доступ до банківських послуг кожному громадянину України. Дотримання корпоративної етики та правил внутрішнього трудового розпорядку, забезпечення допомоги щойно прийнятим співробітникам та підтримки існуючому колективу в просуванні банківських послуг та якісного обслуговування клієнтів.
Організація переговорів та зустрічей з потенційними клієнтами, робота з базами даних, почтові та електронні розсилки комерційних пропозицій клієнтам банку. Опрацювання клієнтів бізнес-території. Особисті продажі банківських продуктів як у відділенні, так і за його межами. Залучення вкладників на депозити. Активний пошук та залучення корпоративних клієнтів на обслуговування. Аналіз фінансово-господарської діяльності клієнта. Розвиток роздрібного бізнесу (потреб. кредити, авто кредити). Організація розрахунково - касового обслуговування клієнтів. Підготовка заявок на оформлення кредитів. Підготовка щомісячної звітності. Управління клієнтопотоком у відділенні, раціональний розподіл клієнтів в залежності від потреб клієнта серед касовим вузлом,співробітниками та терміналом самообслуговування.
Активна участь в засіданнях в рамках свого регіону,з метою обміну досвідом,підведення підсумків в розрізі всіх банківських продуктів,вцілому по відділенню, а також прийняття управлінських рішень .
За час роботи неодноразово успішно здавала атестацію щодо керівників відділень банківської установи.

ДОДАТКОВА
ІНФОРМАЦІЯ:

-Володію в повній мірі комп’ютером (МS Word, MS Excel), включаючи досвід роботи з інформаційними базами даних.
-Великий досвід ведення телефонних переговорів, вирішення конфліктних ситуацій.
- Збереження корпоративних таємниць гарантовано.
- Маю закордонний паспорт.
- Володію Українською, Російською та німецькою зі словником.
Особисті якості:аналітичний склад розуму, здатність до прийняття нестандартних рішень, працездатність, цілеспрямованість, стресостійкість, висока ступінь відповідальності, комунікабельність, ділова етика, старанність, вміння працювати у команді, дисциплінованість, акуратність.
Основними принципами життєдіяльності для мене є, самовідданість роботі, чесність, порядність.
Інтереси та захоплення: інтелектуальні заняття,активний відпочинок.
Сімейний стан:заміжня
Діти:двое (дорослі)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: