Резюме від 16 червня 2021

Ирина

Экономист, помощник бухгалтера, финансиста, менеджер по кадрам, управленец, 10 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Кропивницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Архипова Ірина Олександрівна
м. Кропивницький, вул. Героїв України 12’а’, кв. 14
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Дата та місце народження: 10 квітня 1987р., м. Кіровоград
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний стан: розлучена, маю сина 2010р.н.

Ціль: робота економістом, бухгалтером.
Професійний досвід: Березень 2019р. - травень 2021 - бухгалтер ВКФ "Спліт" ТОВ - оформлення первинних,касових,податкових документів,акти взаєморозрахунків, робота з клієнт-банком,платежі, облік розрахунків по зар.платі, повне супроводження ФОПа ІІ-ої групи
Вересень 2018р.- лютий 2019р. - бухгалтер ФОП Голубних В.І.
Лютий 2016р. – серпень 2018р. – касир, менеджер відділу збуту ВКФ “СПЛІТ” – знання та робота в програмі 1С 8.2; організація збуту продукції підприємства та надходження до кінцевого споживача, організація підготовки партій продукції до відправки споживачам, контроль запасів на складах, організація заказів, перевірка об’ємів та номенклатури продукції.
Червень 2015р. – листопад 2015р. – бухгалтер ТОВ «УКРТРАНСНАФТА ГРУП» - ведення первинної документації (приходні та видаткові накладні, рахунки-фактури); оформлення касових та авансових документів; оформлення податкових накладних, акти взаєморозрахунків; контроль поновлення та залишків товара на складах; облік розрахунків по заробітній платі; формування банківських виписок, а також ведення кадрового діловодства, а саме: прийом та звільнення працівників, табулювання та ведення відповідної документаці.
Листопад 2013р. - грудень 2013р. – консультант фінансовий відділення №46 АТ ‘УкрСиббанк’. Обслуговування фізичних осіб щодо випуску та супроводження платіжних карт; відкриття /супроводження/закриття депозитних рахунків; оформлення договорів страхування (ОСАГО, КАСКО, життя та здоров’я, майна); переказ/виплата переказів по різним системам; кредитування фізичних осіб (кредитні картки , споживчі та кеш-кредити, іпотечне та автокредитування).
Березень 2009р. – вересень 2013 р. –старший економіст по роботі з фізичними особами Кіровоградського відділення №2 ПАТ ‘Родовід Банк’. Займалася процесом оцінки кредитних ризиків і роботою з проблемною заборгованістю, фінансовим моніторингом банківських операцій.
Серпень 2008р. – березень 2009р. - старший економіст по роботі з фізичними особами Кіровоградського відділення №1 ВАТ ‘Родовід Банк’. Відправлення та виплати переказів з використанням стандартного бланку Аваль-експрес, Western Union, Contact; приймання готівкових платежів на користь суб’єктів господарської діяльності; операції з банківськими металами.
Січень 2008р.- серпень 2008р. – економіст по роботі з фізичними особами Кіровоградського відділення №1 ВАТ ‘Родовід Банк’. В обов’язки входила організація та здійснення комплексного разрахунково-касового обслуговування фізичних осіб; відкриття/закриття, обслуговування поточних, карткових і депозитних рахунків фізичних осіб; внесення даних клієнтів до баз програмних комплексів Scrooge, Lotus; кредитування фізичних осіб.
Липень 2007р. – січень 2008р. – касир Кіровоградського відділення №1 ВАТ ‘Родовід Банк’. Займалася прийомом і видачею готівкових коштів та інших цінностей у касі; проведення експертизи банкнот; організація підкріплення операційних кас Відділень і банкоматів готівкою; контроль касової роботи.
Вересень 2006р. – липень 2007р. – обслуговування клієнтів (фізичних осіб). Відповідала за відкриття карткового рахунку і випуску платіжної картки певної платіжної системи; впровадження нових карткових продуктів.

Освіта: 2008 - 2009рр. – навчалася в Міжрегіональній Академії управління персоналом в м. Харкові і отримала повну вищу освіту за спеціальністю “Управління персоналом і економіка праці” та здобула кваліфікацію економіста, менеджера персоналу з відзнакою.
2004 – 2008рр. – навчання в Міжрегіональній Академії управління персоналом в м. Кіровограда і отримала базову вищу освіту за напрямом підготовки “Економіка і підприємництво” та здобула кваліфікацію бакалавра з економіки та управління персоналом з відзнакою.

Додаткова освіта: 2006р – прослухала курс школи молодого політика та отримала кваліфікації “Бакалавр в управлінні політичною партією”.
2004р. – прослухала базовий курс “Операційна система Windows XP”, Інститут гуманітарних технологій, посвідчення № 000013.

Додаткові дані: вільне володіння українською, російською, англійською (зі словником) мовами; знання ПК (Excel, Word, Internet, 1C 7.7; 8.2); наявність закордонного паспорту.

Особисті якості: наполеглива, цілеспрямована, відповідальна, комунікабельна, чесна, врівноважена, оптиміст по життю.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категоріях

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: