Резюме від 29 березня 2022 PRO

Наталия

Старший менеджер по закупкам, 18 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер по закупкам

з 04.2017 по нині (7 років)
Vovk, Киев (Женская одежда)

Менеджер по закупкам швейних матерiалiв та швейних приладь: Список моїх функціональних обов`язків :

1)Обробка службової записки на заказ швейного обладнання, фурнітури. Службова підписана та затверджена керівником
2)Пошук поставщиків
3)Тендерна основа будь якого товара перед закупкою(5 пропозицій мінімум) від поставщиків)
4)Переговори з поставщиками та погодження умов поставки
5)Контроль первинної документації(рахунки, договора та накладні по приходу товара)
6)Складання заказа поставщика в 1с та в прайс матеріалів
7)Внесения товару до 1с
8)Контроль та перевірка на працю обладнання та на їх точну кількість)
9)Проводимо в 1с прихід товару на склад
10)Після перевірки наявності товару робимо заявку на оплату товара
11)Контролювання мінімальних складських товарів на яких йде запит
12)Проведення інвентаризації кожні 2 місяця
13)Виконування окремих службових поручень від керівника.
14) Пошук нових поставщиків
15) Внесення в базу нових поставщикiв.
16)Планування бюджета на мiсядь, планування закупок.
17)Вирiшування будь -яких проблем з поставщиками.
18)Контролювання поставок
19)Пiдготовка звiту кожного мiсяця
20)Установка цiн.
21)Складання артикулiв.

Адміністратор

з 01.2017 по 03.2017 (2 місяці)
Поліграфічна компанія "Прогрес-піар ", Киев (Маркетинг, реклама, PR)

Замовлення води, концелярії, кава.документація (рахунки).прийняти і запустити в роботу замовлення клієнта (візитки флаєра від клієнта ) кур'єри, контроль,доставка виготовленної продукції клієнту

Администратор

з 01.2017 по 03.2017 (2 місяці)
"Прогресс-пиар" полиграфическая компания, Киев (Реклама -полиграфия)

Заказ води,канцелярiя,кава.документацiя (рахунки ).прийняття та запускання в роботу замовлення клiента (вiзитки, флаера вiд клiента )курьери ,контроль доставка виготовленноi продукцii замовнику.

Секретар, помічник керівника.

з 06.2013 по 08.2015 (2 роки 2 місяці)
«ОБ'ЄДНАНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЕКСПОЗИЦІЙ», Киев (виставки)

-управління телефонними дзвінками;
- складання графіку керівника;
- спілкування і підтримка зв'язку між клієнтами / відвідувачами / співробітниками;
- замовлення квитків, бронювання готелів
- ділове листування;

Продавец - консультант

з 12.2012 по 06.2013 (6 місяців)
Спортмастер, Киев (Роздрібна торгівля)

Консультація та продаж товару покупцям

Помічник адвоката

з 12.2012 по 06.2013 (6 місяців)
Адвокатська контора Саннікова Сергія Григоровича, Киев (Юриспруденція)

-Контроль порядку подачі, призначення та складання заяв, скарг,клопотань та інших процесуальних документів
Ведення спілкування з державними виконавцями
Вивчання порядку документообігу в судових установах, а саме порядок подачі, призначення та отримання процесуальних документів
Підготовка, погодження, подання та контроль адвокатських запитів, відповідно до чинного законодавства

Помічник виконавця

з 09.2011 по 03.2012 (6 місяців)
Відділ державної виконавчої служби Печерського районного управління юстиції у м. Києві, Киев (Юриспруденція)

Підготовка документів про примусове стягнення коштів за несплату комунальних послуг
Підготовка постанов про стягнення боргу з пенсії.
Робота з банківськими установами, податковими органами
Підготовка документів для початку процедури стягнення аліментів з батьків на дітей.

Помічник головного спеціаліста управління праці та соціального захисту населення

з 03.2010 по 05.2010 (2 місяці)
Святошинська районна державна адміністрація м.Києва, Киев (Юриспруденція)

Ведення звітів про виконання відповідних бюджетів та програм;
- допомога у взаємодії з органами місцевого самоврядування;
- реалізація інших наданих державою, а також делегованих відповідними радами повноважень.

Освіта

МВД

Правознавство, Киев
Вища, з 2011 по 2016 (4 роки 9 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Наталія Багiнська

Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Эл. почта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
 РЕЗЮМЕ
Багiнська Наталія Андріївна
Дата народження: 26 жовтня 1991 року
Сімейний стан: замiжня
Місце проживання: м. Академмістечко
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Бажаний графік роботи: повний робочий день
Эл. почта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта: повна вища освіта
З 2009 по 2013 рік навчалась в Українському державному університеті фінансів та міжнародної торгівлі (закінчила бакалавра)
З 2013 по 2015 навчалась в Київському національному університеті внутрішніх справ( магістр)
Досвід роботи:
01.2011- 01.2012 магазин "Спортмастер"
Посада: Продавець - консультант
Обов'язки: Консультація та продаж товару покупцям
12.2012 –06.2013 Адвокатська контора Саннікова Сергія Григоровича
Посада: Помічник адвоката
Обов’язки: -Контроль порядку подачі, призначення та складання заяв, скарг,клопотань та інших процесуальних документів
Ведення спілкування з державними виконавцями
Вивчання порядку документообігу в судових установах, а саме порядок подачі, призначення та отримання процесуальних документів
Підготовка, погодження, подання та контроль адвокатських запитів, відповідно до чинного законодавства
09.2011-03.2012 Відділ державної виконавчої служби Печерського районного управління юстиції у м. Києві
Посада: Помічник виконавця
Обов’язки:Підготовка документів про примусове стягнення коштів за несплату комунальних послуг
Підготовка постанов про стягнення боргу з пенсії.
Робота з банківськими установами, податковими органами
Підготовка документів для початку процедури стягнення аліментів з батьків на дітей.
03.2010-05.2010 Святошинська районна державна адміністрація м.Києва
Посада: Помічник головного спеціаліста управління праці та соціального захисту населення
Обов’язки: Ведення звітів про виконання відповідних бюджетів та програм;
- допомога у взаємодії з органами місцевого самоврядування;
- реалізація інших наданих державою, а також делегованих відповідними радами повноважень.
04.2013-06.2013 ТОВ"Ковальська Житлосервіс"
Посада:Адміністратор ТОВ"Ковальська Житлосервіс"
Обов'язки: Слідкування за порядком,допомога ЖЄУ доводити до власників квартирнеобхідну інформацію,робити заявку на заміну електроламп.
06.2013 – 08.2015 ТОВ «ОБ'ЄДНАНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЕКСПОЗИЦІЙ»
Посада: Секретар, помічник керівника.
Обов'язки:
-управління телефонними дзвінками;
- складання графіку керівника;
- спілкування і підтримка зв'язку між клієнтами / відвідувачами / співробітниками;
- замовлення квитків, бронювання готелів
- ділове листування;
Професійні навики і знання:
-Впевнений користувач ПК
- Впевнені знання адміністративного, цивільного, трудового кодексу
-Успішний досвід ведення судових справ
-Спілкування і підтримка зв'язку між клієнтами / відвідувачами / співробітниками
- Ділове листування;
З 01.01.2017- 30.03.2017 працювала в поліграфічній компанії "Прогрес-піар " адміністратором.В обов'язки входило : Замовлення води, концелярії, кава.документація (рахунки).прийняти і запустити в роботу замовлення клієнта (візитки флаєра від клієнта ) кур'єри, контроль,доставка виготовленної продукції клієнту
З 01.04.2017- по теп.час працюю в компанії VOVK менеджер розробки і планування
Пошук поставщикiв, переговори з постачальниками.установка цiн в 1c.приймання товару, контроль і перевiрка товару на брак.складання артикулу.закупівля швейної фурнiтури.

Інше:
- Структурованість і самоорганізованность
- Націленість на результат
- Грамотна усна і письмова мова
- Комунікабельність, акуратність
- Хоббі — подорожі, заняття спортом, література

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: