Резюме від 19 травня 2021

Дарія

Менеджер, адміністратор, помічник, 18 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер м-н "Cacharel"

з 09.2016 по 03.2021 (4 роки 6 місяців)
УКС -РІТЕЙЛ, Київ (Роздрібна торгівля)

Функціональні обов"язки :


-Правила "Використання електронно касових апаратів".
-Правила підготовки товарів для продажу .
-Нормативні документи ,рекомендаціі щодо порядку здійснення торгівлі.
-Стандарти та технічні умови на товари , основні властивості та якість товарів.
-Методи обліку товарів та розрахунку.
-Асортимент ,класифікація, характеристика та призначення товарів
-Гарантійні строки користування товарами та правила їх обміну.
-Сучасні форми та методи обслуговування покупців.
-Форми облікових документів та порядок складання звітності.
-Визначення цілей організації,що потрібно для їх досягнення, забезпечення реалізації визначених цілей, видання працівникам конкретні завдання.
-Організація, налагодження процесу обслуговування, встановлення видів та обсягів робіт, термін їх виконання, розподіляти роботи між виконавцями;
-Оцінка діяльністі працівників організації, вирішення питання щодо доцільності їх використання;
- Піклування про професійне та ділове зростання підлеглих.
-Формування колективу організації, забезпечення та узгодженість усіх його ланок.

Касир-адміністратор,м-н "Cacharel"

з 08.2013 по 09.2016 (3 роки 1 місяць)
ТОВ"Айдинли", Київ (Роздрібна торгівля)

Функціональні обов"язки :

-Робота з грошовими коштами цінними паперами і документами.
- Оформлення документації касової книги.
- Здійснення прийому, видачі, обліку і зберігання готівки, чеків.
- Робота з пластиковими картами.
-Здача магазину під охорону.
-Робота з покупцями в торговому залі.
-Видача здачі і чека.
-Прийом товару і викладка його в зал.
-Відправка товару в інші магазини (склад)
-Спілкування з керівництвом
-отримання листів (кур'єр, елек.почта)
-Спілкування і контроль персоналу.
-Організація робочого процесу та організація завдань протягом дня.

Продавец-касир

з 04.2012 по 06.2013 (1 рік 2 місяці)
ДП"Адидасс", Київ (Рознічній торгівлі)

Функціональні обов"язки :

-Робота з грошовими коштами цінними паперами і документами.
- Оформлення документації.
- Ведення касової книги.
- Здійснення прийому, видачі, обліку і зберігання готівки, чеків.
- Робота з пластиковими картами.
-Здача магазину під охорону.
-Робота з покупцями в торговому залі.
-Видача здачі і чека.
-Організація робого процесу на робочому місці касира.

Продавець- консультант

з 04.2011 по 03.2012 (11 місяців)
Адідас, Київ (Роздрібна торгівля)

Функціональні обов"язки


-Спілкування і переговори з клієнтами різних рівнів;
- Обслуговування покупців, застосовуючи в роботі технології продажів;
-Надання консультаційної допомоги покупцям про товар, його властивості, правила використання, догляду;
-Розрахунок вартості покупки;
-Упаковка купленого товару;
-Робота з претензіями;
-Обмін товару;
-Прийом і викладка товару;
-Робота з електронною базою;

Знання і навички

Користувач ПК Користувач Internet Email Internet Explorer MS Outlook Opera Mozilla Firefox Google Chrome 1С:Підприємство Веб-браузери Аміго

Додаткова інформація

Рішуче беруся за будь-які проекти і завжди доводжу справи до кінця, відрізняюся старанністю і стійкий до стресової роботи. Вмію працювати в команді, вирішувати конфлікти і знаходити компроміси. Маю творче мисленням і швидко генерую ідеї. Привітлива,готова навчатися та навчати.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: