Резюме від 19 вересня 2021 PRO

Кристина

Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника, 12 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу рекрутингу

з 09.2017 по 10.2020 (3 роки 1 місяць)
Vakula.club, Ужгород (Пошук персоналу, HR)

-Отримання від замовника заявку на рішення організаційно-управлінських і кадрових проблем у компанії замовника; аналіз ситуації замовника з кадрами; виробляє конкретні рекомендації з розвитку персоналу і виходу з кадрової кризи.
-Здійснення попереднє консультування замовника за станом ринку праці, рівнем заробітної плати, соціальних програмах, пропонованих роботодавцями високопрофесійним фахівцям.
- Складання та погодження з замовником заявку на пошук високопрофесійного фахівця (підбір висококваліфікованого персоналу), в якій детально визначаються вимоги до кандидата (кандидатів), наводиться опис вакантної позиції і посади ідеального кандидата.
- Спільно із замовником розробка пропозиції з оплати праці, соціального та іншого забезпечення необхідних фахівців, надання переваг і спеціальних матеріальних і моральних гарантій оцінки праці фахівців.
-Складання план-графік пошуку необхідних фахівців.
-Здійснення пошук кандидатів з числа успішно працюючих фахівців з інформаційних баз даних, за допомогою реклами в засобах масової інформації, Інтернеті, за допомогою особистих контактів, іншими способами; здійснює пошук по регіональних ресурсів.
- Здійснення вибору кандидатів, які відповідають вимогам замовника.
- Вивчання кадрову політику підприємств, де працюють потенційні кандидати (професійний рух і скорочення штатів; корпоративну культуру; систему і рівні оплати праці; системи забезпечення безпеки та здоров'я працівників; надаються соціальні та інші гарантії; програми заохочення; мотивацію праці; матеріальні, соціальні, побутові та культурні потреби працюючого персоналу) для вироблення позицій замовника по задоволенню запитів і потреб потенційних кандидатів, їх мотивації до роботи у замовника.
- Подання замовнику список потенційних кандидатів та їх експрес-резюме для визначення найбільш підходящих кандидатур.
- Зустрі з кандидатами, зазначеними замовником; обговорює їх можливості зміни роботодавця; мотивує їх на роботу у замовника; організовує приватне інтерв'ювання та професійне психологічне тестування кандидатів; здійснює психологічну оцінку потенційних кандидатів; встановлює професійний і кваліфікаційний рівень кандидатів; перевіряє рекомендації кандидатів; надає замовнику звіт про виконану роботу.
-Презентація кандидатів замовникам, організовує співбесіду (фінальне інтерв'ю з замовником).
-Забезпечення зворотний зв'язок від прийнятого на роботу кандидата протягом гарантійного терміну
- Встановлення контактів з конкретними, що цікавлять замовника фахівцями, які працюють в конкретній сфері
- Надання замовнику наступні послуги: консультації з організації та управління кадрами; кадровий аудит; консультації по трудовому законодавству; консультації з фінансових аспектів і матеріальному стимулюванню персоналу; створення внутрішніх структурних зв'язків; оцінка роботи персоналу, трудових угод і зайнятості персоналу;
- Робота з програмами ПК: Windows , Word , Excel , Internet ,Bitrix(CRM)

Офіс менеджер

з 11.2016 по 08.2017 (9 місяців)
Європейський страховий альянс, Киев (Фінанси, банки, страхування)

-Прийом дзвінків
- Обробка первинних документів входить Вашу електронну пошту
- Організація заходів зустріч гостей постачання офісу канцелярії і всім необхідним.
- Пошук інформації .в інтернеті і бронь квитків.
- Введення кадрової документації , проведення співбесід, навчання персоналу
- Організація конкурсного відбору персоналу.
- Рішення поточних організаційних питань і завдань, поставлених керівником.
- Формування та контроль виконання наказів і розпоряджень.
- Організація і координація ділових зустрічей, переговорів, їх протокольне супровід.
- Робота з програмами ПК: Windows , Word , Excel , Internet ,

Офіс менеджер

з 03.2016 по 10.2017 (1 рік 7 місяців)
Громадянська позиція, Киев (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

-Прийом дзвінків
- Обробка первинних документів входить Вашу електронну пошту
- Організація заходів зустріч гостей постачання офісу канцелярії і всім необхідним
- Пошук інформації .в інтернеті і бронь квитків.
- Введення кадрової документації , проведення співбесід, навчання персоналу
- Організація конкурсного відбору персоналу.
- Рішення поточних організаційних питань і завдань, поставлених керівником.
- Формування та контроль виконання наказів і розпоряджень.
- Організація і координація ділових зустрічей, переговорів, їх протокольне супровід.
- Робота з програмами ПК: Windows , Word , Excel , Internet ,

Організатор діловодства

з 04.2013 по 08.2014 (1 рік 4 місяці)
ТОВ "М2", Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- Прийом дзвінків обробка первинних документів вхідних повідомлень Вашу електронну пошту організація заходів зустріч гостей
- Постачання офісу канцелярії і всім необхідним. - Пошук інформації .в інтернеті і бронь квитків. - Введення кадрової документації.
- Обробка первинних документів входить Вашу електронну пошту
- Організація заходів зустріч гостей постачання офісу канцелярії і всім необхідним
- Пошук інформації .в інтернеті і бронь квитків.
- Введення кадрової документації , проведення співбесід, навчання персоналу
- Організація конкурсного відбору персоналу.
- Рішення поточних організаційних питань і завдань, поставлених керівником.
- Формування та контроль виконання наказів і розпоряджень.
- Організація і координація ділових зустрічей, переговорів, їх протокольне супровід.

- Робота з програмами ПК: Windows , Word , Excel , Internet ,

Організатор діловодства

з 05.2010 по 02.2013 (2 роки 9 місяців)
Данте-Буд, Ужгород (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

-Прийом дзвінків обробка первинних документів вхідних повідомлень Вашу електронну пошту організація заходів зустріч гостей
-Постачання офісу канцелярії і всім необхідним.
- Пошук інформації .в інтернеті і бронь квитків.
- Введення кадрової документації.
- Робота з програмами ПК: Windows , Word , Excel , Internet

Освіта

Закарпатський державний університет імені Ващука

Міжнародні відносини, Ужгород
Незакінчена вища, з 2006 по 2011 (4 роки 8 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

2009 бухгалтера (курси) Ужгородський державний університет, сертифікат проходження курсів

2014 рік, 3 місяці

Знання мов

  • Словацька — середній
  • Російська — вільно
  • Чеська — середній
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Дата народження: 6 лютого 1989 р
Місто проживання: Київ,
розглядаю розташування Святошинський р-н.,
Софіївська Борщагівка.
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Повна зайнятість, Повний день
Освіта неповна вища, Бакалавр
2011 Закарпатський державний університет імені Ващука
Міжнародні відносини, 2009 бухгалтера (курси)
Ужгородський державний університет, сертифікат проходження курсів
квітень 2014
Сімейний стан-одружена
Кількість дітей: немає
Особисті якості: цілеспрямованість, активність, уважність, комунікабельність,
відповідальність, порядність, логічне мислення. Наявність прав : до категорія «В» 2010 р
Громадянство: Україна
Знання мов
Русский - свободно владею
Англійська - базові знання
Українська - рідна
Словацька , Чешскій -розмовний

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: