Резюме від 25 квітня 2017

Тетяна

Менеджер, экономист, помощник бухгалтера, 4 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Суми

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер

з 10.2016 по нині (7 років 7 місяців)
ФОП Гоголь Т.В., Суми (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

-Робота в системі «клієнт-банк»;
-Введення та формування у програмі: рахунків-фактур, рахунки вхідних, прибуткові та видаткові накладні, ТТН;
-Перевірка коректності складання наданих контрагентами документів;
-Ведення взаєморозрахунків з контрагентами;
- документообіг

Провідний економіст Сектору організації продажів продуктів індивідуального бізнесу

з 05.2013 по 01.2015 (1 рік 8 місяців)
АТ «БРОКБІЗНЕСБАНК», Суми (Фінанси, банки, страхування)

- впровадження партнерських програм, спільних проектів, крос-продаж з метою просування банківських продуктів;
- організація клієнтопотока на точки продаж;
- доведення планових завдань по напрямках бізнесу, контроль за їх виконанням;
- організація навчання персоналу ефективному процесу продажу продуктів та послуг, участь в атестаціях працівників відділень;
- організація роботи з відправки та виплат переказів фізичними особами. Реєстрація економістів в системах Western Union та “Швидкі гроші”;
- аналіз результатів впровадження в філії нових банківських послуг та продуктів;
- аналіз продуктивного навантаження на клієнтів у відділеннях;
- моніторинг ринку і продуктів банків-конкурентів;
- поточний контроль та аналіз виконання планових показників продажу банківських продуктів та послуг в розрізі відділень;
- інформаційне забезпечення процесу продажу банківських послуг шляхом надання відділенням регіону необхідних роз’яснень, рекомендацій та інструкцій;
- забезпечення формування управлінської звітності за послугами індивідуального бізнесу;
- залучення на обслуговування потенційних клієнтів щодо еквайрінгу, встановлення POS-терміналів;
- участь у плануванні, організації та контролі проведення рекламних та маркетингових заходів;
- надання інформаційно-консультативної підтримки відділенням

Економіст відділу обслуговування клієнтів

з 09.2010 по 04.2012 (1 рік 7 місяців)
ПАТ «Укрексімбанк», Суми (Фінанси, банки, страхування)

-здійснення первинної ідентифікації клієнтів при відкритті рахунків.
-відкриття та закриття поточних, депозитних та карткових рахунків юридичних осіб;
-проведення готівкових та безготівкових операцій клієнтів за рахунками юридичних осіб;
-оформлення договорів на касове обслуговування клієнтів-юридичних осіб;
-обслуговування бюджетних організацій з приймання-видачі готівкових коштів;
-введення касових документів, їх проведення, обробка комунальних платежів та їх відправка в СЕП;
-відправка пенсій, соц. виплат з транзитного рахунку 2924, 2560 для зарахування на карткові рахунки клієнтів;
-контроль за правильністю оформлення та відповідності перерахувань податків при виплаті заробітної плати;
-нарахування комісійної винагороди, договірне списання комісії згідно заключних договорів;
-перехресний продаж продуктів та послуг існуючим клієнтам;
-оформлення договорів еквайрінгу;
-робота з клієнтами в телефонному режимі.

Касир-експерт

з 09.2007 по 09.2010 (3 роки)
АТ «БРОКБІЗНЕСБАНК», Суми (Фінанси, банки, страхування)

-здійснення операції з касового обслуговування клієнтів та організацій;
-приймання платежів від юридичних і фізичних осіб;
-купівля/продаж і конвертація іноземної валюти;
-приймання від інкасаторів та обробка проінкасованих сумок з надлишками та залишками невикористаних авансів;
-формування і видачі сумок з готівкою, цінностями та цінними бланками
- прийому, перерахунку, сортуванню, формуванню, упаковуванню, схоронності, видачі грошей та інших цінностей;
- підготовка касет для загрузки банкоматів, виконання операції завантаження/розвантаження банкоматів;
-визначення в процесі операцій платіжність, придатність до обігу грошей (валюти) та інших цінностей;
- складання касової документації;
- виконання функцій контролера вечірньої каси та каси перерахунку;
інкасація відділень;
- відкриття та закриття сховища.

Освіта

Національний Університет «Юридичної Академії України імені Ярослава Мудрого

«Правознавство» , диплом спеціаліста, Харків
Вища, з 2009 по 2013 (3 роки 4 місяці)

Сумський Національний Аграрний Університет

«Менеджмент» , кваліфікація - магістр, Суми
Вища, з 2002 по 2007 (4 роки 9 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet Користувач ПК MS PowerPoint Email Робота зі сканером Робота з факсом Робота з ксероксом Робота з принтером Skype ABBYY FineReader iiko

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Комунікабельність, доброзичливість, урівноваженість, логічне мислення, організаційні здібності, висока працездатність.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: