Резюме від 8 лютого 2024 PRO

Віра

Бухгалтер, помічник бухгалтера, 7 000 грн

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто проживання:
Суми
Готовий працювати:
Дистанційно, Суми

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний бухгалтер

з 03.2023 по нині (1 рік 1 місяць)
ТОВ Молочна садиба, Суми (Харчова промисловість)

Обов'язки:- ведення управлінського та бухгалтерського обліку, рознесення витрат, формування фін.результату;
-здійснення банківських платежів, рознесення банківської виписки;
-реєстрація ПДВ, подача податкової декларації;
-проведення прибуткових накладних, авансових звітів, касових документів , актів списання, оприбуткування та ін.первинних документів;
-нарахування з/п;
-розблокування податкових накладних;
-введення в експлуатацію ОЗ;
-відображення в обліку результатів інвентаризації

Бухгалтер по веденню магазинів

з 11.2022 по 03.2023 (4 місяці)
ТОВ Юренерджі, Суми (Роздрібна торгівля)

Внесення первинних документів, складський облік, уцінки, націнки, переоцінки товарів. Проведення та оформлення результатіа інвентаризації.

Бухгалтер, начальник відділу управлінського обліку

з 02.2021 по 11.2022 (1 рік 9 місяців)
ТОВ "Сумимостобуд", Суми (Будівельна промисловість, деревообробка)

Першопочатково виконувала обов'язки на таких ділянках:
- бухгалтер по паливу (облік та списання палива на підприємстві, проведення шляхових листів)
- бухгалтер по виробництву (виробництво та облік готової продукції та напівфабрикатів на складах підприємства, списання матеріалів у виробництво)
- бухгалтер по складському обліку (оформлення переміщень, списання матеріалів, оприбуткувань, комплектацій, введення матеріалів в експлуатацію, основних засобів)
- бухгалтер по первинній документації ( проведення прибуткових накладних, формування рахунків та актів звірки з контрагентами, проведення реаліції товарів та послуг).

На даний момент виконую обов'язки начальника відділу управлінського обліку. Здійснюю координацію відділу з питань управлінського обліку. Брала участь в організації та проведенні інвентаризації на підприємстві. Здійснюю щомісяця аналіз закриття місяця в базі УПП згідно звітів. Надання звітів керівництву про фінансовий результат.
На початковому рівні знайома з реєстрацією вихідних та вхідних податкових накладних.

Офіс-менеджер

з 09.2019 по 02.2021 (1 рік 5 місяців)
ТОВ "ОМЕГА АГРО ГРУП", Суми (Сільське господарство, агробізнес)

Ведення первинної документації, кадрова робота, накази, розпорядження,табель обліку робочого часу, облік палива, робота в 1С (первинна документація, списання), робота в кліент-банку, здійснення платежів, розрахунки з контрагентами, Me-doc та ін.

Керівник

з 09.2018 по 09.2019 (1 рік)
Сумська політична партія, Суми (політика, виборчий процес)

Здійснювала координацію роботи дільничних виборчих комісій по м. Суми від партійної організації

Інженер з охорони навколишнього середовища 1 категорії

з 11.2012 по 07.2018 (5 років 8 місяців)
ПАТ "Сумське НВО", Суми (Машинобудування)

Оператор кол-центру

з 07.2012 по 11.2012 (4 місяці)
Оператор кол-центру, Суми (телефонія)

Освіта

Сумський державний університет

Екологія та охорона навколишнього середовища, Суми
Вища, з 2007 по 2012 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Онлайн курси бухгалтерського обліку

Постійно

Знання і навички

MS Office M.E.Doc Робота з оргтехнікою Знання офісних програм Швидкий набір тексту 1С:Бухгалтерія MS Excel Користувач 1С Клієнт-Банк BAS Бухгалтерія 1С УТП 1С:Підприємство Користувач BAS 1С УВП Уважність

Додаткова інформація

Проходила онлайн курси "Excel Laba для фінансистів".
Постійно покращую свої знання за допомогою вивчення статей по бух.обліку, прослуховуванню відеоуроків.
Працювала в 1С утп 8.3 та упп 8.2, КУП

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: