Резюме від 7 липня 2017

Катерина

Помощник руководителя, офис-менеджер

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто проживання:
Буча
Готовий працювати:
Буча, Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Англомовний педагог—вихователь

з 09.2016 по 06.2017 (9 місяців)
Приватний дитсад Sunny House, Буча (Освіта, наука)

Спілкування з дітками англійською мовою, проведення занять англійською.

Додаткова інформація

Федотова Катерина
Інтернет адреса:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Телефон : моб.
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)





Освіта:
2004 р. закінчила загальну середньо-освітню школу №2
м. Гнівані.
2004 р. вступила у Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського на факультет іноземних мов.
2009р. отримала диплом спеціаліста.

Знання ПК:
MS Word, MS Excel, Outlook, Power Point.

Досвід роботи :
Червень-Грудень 2008р.
працювала в ТОВ “Фетексім” менеджером з питань комерційної діяльності та управління.
Посадові обов’язки:
-організація трудового дня,
-введення діловодства,
-підбір необхідної інформації для керівника,
-підготовка розпорядчої документації керівника (накази, доручення),
-підготовка листів за дорученням керівника,
-організація зустрічей, переговорів,
-перевірка документів, які подаються на підпис керівнику,
-контроль за виконанням працівниками доручень керівника,
- переклад та ведення документації,
-здійснення замовлень на необхідні послуги,
-забезпечення офіс канцелярськими товарами,
-організація бенкетів/фуршетів...

Січень-Серпень 2009р. працювала
секретарем - перекладачем в “Київській Георгіївській Академії Безпеки і Права”, де отримала досвід ведення переговорів з іноземцями, та виконання письмових перекладів.
Посадові обов’язки:
- робота з документами,
- прийом відвідувачів, телефонних дзвнків.
- організація ділових зустрічей, переговорів, відряджень.
- виконання різних доручень керівника пов’язаних з секретарською діяльністю.

З Вересня 2009року працювала вчителем-вихователем в Міжнародному дитячому садочку “Меридіан” у Києві.
Посадові обов’язки:
-аналіз навчально-виховного процесу,
-створення графіків і діаграм по результатах аналізів для керівника.
-організаційні завдання : розклад, підготовка і проведення свят, організація прогулянок і екскурсій.
-проведення занять з англійської мови,
-спілкування англійською мовою з дітьми протягом дня.

Січень 2011 року
Декретна відпустка з першою дитиною.

Грудень 2012 року
Декретна відпустка з другою дитиною.

Серпень 2015 рік
Приватний Навчальний Центр: Школа і дитсадок
“ Світлячок.”
Посадові обов'язки:
- Організація навчально-виховного процесу у дітей різного віку.
- Викладання уроків англійської мови.


Знання мови:Українська: рідна,
Російська: вільно,
Англійська: відмінно

Особисті якості:Молода, енергійна, комунікабельна, сповнена ентузіазму та бажання навчатися та працювати, відповідальна, не маю шкідливих звичок.
Хобі :Туризм, читання, бажання допомагати людям. Навчати дітей англійської мови.

Сімейний станОдружена. Маю двох діток: хлопчика і дівчинку.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: