Резюме від 1 березня 2022

Геннадий

Специалист отдела кадров

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
55 років
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Філоненко Геннадій Сергійович

Дата народження: 18 травня 1968 року
Район мешкання: Новокодацький (Ленінський) район, м. Дніпропетровськ.
Контактна інформація:
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);

Освіта вища: 2000 рік – Київський національний економічний університет, “Облік та аудит”.
Кваліфікація – економіст.
Мета : Отримання посади спеціаліста відділу кадрів.

Досвід роботи:
– лютий 2019 року - травень 2019 року працював на посаді начальника відділу кадрів ТОВ "ЗСП".
Ведення кадрового діловодства, керування роботою відділа кадрів, складання та надання встановленої звітності керівнику, вищестоящому органу та державним установам.

– грудень 2015 року - лютий 2019 року працював на посадах інспектора з кадрів та провідного інженера з охорони праці у територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Центрального (Кіровського) району м. Дніпропетровська.

– 1999-2007р.р. та 2012-2013р.р.– Територіальна державна інспекція з питань праці у Дніпропетровській області – головний державний інспектор праці Дніпропетровської області.
Обов’язкі:
Проведення перевірок додержання вимог законодавства про працю, розгляд звернень, надання консультацій, відповідей та роз'яснень.
Досягнення:
Неодноразово нагороджений почесними грамотами та подяками – за вклад у становлення та розвиток інспекції, а також, за поновлення порушених прав громадян України.

– 2012–2012р.р. Комунальний заклад «Дніпропетровський центр первинної медико-санітарної допомоги №1» – інженер з охорони праці.
Обов’язки:
Розробка та створення документації з питань охорони праці в установі та підлеглих підрозділах, надання встановленої звітності керівництву, вищестоящому органу та державним установам.

– 2011–2011р.р. Виконавча дирекція Дніпропетровського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності – завідувач відділу господарського та організаційно-документального забезпечення
Обов’язки:
Ведення кадрового та загального діловодства, забезпечення господарських потреб установи, складання та надання встановленої звітності керівнику, вищестоящому органу та державним установам.

– 2010-2011р.р. Дніпропетровський Поштамт-ЦПЗ №1 – начальник відділу укомплектування кадрів (чисельність штату підприємства - більше півтори тисячі працівників).
Обов'язки:
Підбір та укомплектування кадрів, ведення кадрової документації, складання та надання встановленої звітності керівнику, вищестоящому органу та державним установам.
Досягнення:
Успішне закриття вакансій, в строки встановлені керівництвом.

– 2008–2010р.р. – ТОВ “Завод СФЕРА”, ТОВ «Сфера+», ТОВ «Сферастройдизайн» – інспектор з кадрів та спеціаліст з питань охорони праці (одночасно).
Обов’язки:
Початкове створення та ведення як кадрової документації, так і документації з питань охорони праці на зазначених підприємствах та дочірніх підприємствах, надання встановленої звітності керівництву, вищестоящому органу та державним установам; спілкування з контролюючими органами під час перевірок підприємств.
Досягнення:
За період роботи розроблено та реалізовано проект зниження неприбутковості дочірнього підприємства за рахунок зменшення зайвого штату та перерозподілу обов’язків, без негативних наслідків для підприємства.

– 2008-2008р.р. – ТОВ КБ “Земельний Капітал” – інспектор з кадрів.
Обов’язки:
Створення та ведення кадрової документації, надання встановленої звітності керівництву, вищестоящому органу та державним установам.
Досягнення:
Успішне закриття вакансій в строки встановлені керівництвом.

Додаткова інформація :
– у 2005-2008 р.р. проводив навчання спеціалістів на курсах “Кадрове діловодство та основи трудового законодавства” (обласне товариство “Знання”).
– у 2014-2015р.р. підвищено кваліфікацію за програмою: «Менеджмент. Управління персоналом».
- у лютому 2020 року пройшов курс «Основи психології та етики обслуговування відвідувачів у сфері послуг».

Професійні навички та знання:
Windows, MS Office, Internet, Medoc – досвідчений користувач.
Інше: в наявності водійські права (категорії «А», «В», «С»);
маю можливість відряджень.

Особисті якості:
Комунікабельність, аналітичні здібності, навики аудиту.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: