Не знаєте, як знайти роботу? З нашою суперінструкцією ви зможете все!

Резюме від 16 липня 2018

Lev Veronika

3D Artist

Повна зайнятість, дистанційна робота.

Дата народження:
14 серпня 1993 (24 роки)
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, адресу та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

3D Artist

з 03.2018 по нині (4 місяці)
Freelance, Kyiv (3D Modeling)

3D Artist

з 07.2017 по 03.2018 (8 місяців)
Kevuru Games, Kyiv (Game development)

3D Artist

з 03.2017 по 05.2017 (2 місяці)
CGI School(Archivizer), Kyiv (3D Visualization)

3D Artist

з 11.2016 по 10.2017 (11 місяців)
Freelance, Kyiv (3D Modeling, Visualization)

3D Artist

з 02.2016 по 08.2016 (6 місяців)
Enixan, Kyiv (Game development)

3D Artist

з 09.2015 по 01.2016 (4 місяці)
Freelance, Kyiv (3D Modeling, Visualization)

3D Artist

з 09.2014 по 08.2015 (11 місяців)
3D Studio, Kyiv (3D Modeling, Printing)


Додаткова освіта

  • ArtClub(Autodesk professional course,3Ds Max),Character and Vehicle modeling. (2016)

Професійні навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    3d's Max, Zbrush, Adobe Photoshop, Substance Painter.

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — експерт
  • Російська — експерт

Додаткова інформація

Portfolio: artstation.com/artist/veronika_lev

More than 3 years of hands-on experience creating game-ready assets. Can create individual props, weapons and vehicles that match a specific art style, mood and storyline. Experience working with a team and adjusting fluidly to a dynamic work environment. Passion for games and drive for constant self-improvement as an artist.

Successful experience in modeling buildings, props, weapons and vehicles(LowPoly and HighPoly), baking textures and texturing in a different styles (using SubstancePainter, Photoshop and Zbrush). Characters modeling using correct topology. Base knowledge of animation and rigging (CAT system and Bip), particle system animation in 3DsMax. Models integration into Unity, or UE4 and base engine adjustments.

Main software: Zbrush, 3Ds Max, Substance Painter, Adobe Photoshop

Helpers: Maya, MudBox, Marvelous Designer, Vray, Uv Layout, Adobe After Effects.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: