Резюме від 15 червня 2022 PRO

Юлія

Керівник відділу продажу, магазину, проєкту, менеджер-управитель

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто:
Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу продажу В2В та В2С/Керівник меблевих салонів (5 магазинів)

з 07.2017 по нині (6 років 10 місяців)
ТОВ "Файні меблі", Київ (Продажі)

1. Впровадження автоматизації продажів СРМ
2. Контроль та оцінка результатів продажів
3. Аналіз продажів за допомогою контролю та управління
4. Написання та практичне впровадження тренінгів з продажу.
5. Написання та практичне впровадження книги продажів: бізнес процеси продажів, організаційно функціональна модель взаємодії.
6. Створення системи бонусів та КРІ
7. Атестація співробітників, для практичного впровадження мотиваційних важелів. 8.Планування збільшення обсягів продажу з урахуванням сезонних факторів
9. Звіти в рамках функціоналу 10. Написання рекомендацій з приводу розвитку проф. знань та умінь співробітників, автоматизація БП, для мінімалізації тимчасових витрат та підвищення КРІ всіх ланок з системою Бінотел, прослуховування менеджерів та робота по дзвінках з менеджерами.
11. Написання інструкцій з роботи менеджерів їх функціоналу та кваліфікаційна оцінка.
12. Створення та дотримання плану відповідних дій у сезонність продажів та їх несезонність.
13. Створення організаційно-функціональної моделі взаємодії між підрозділами та салонами.
14.Контроль зростання, навчання, комунікування інформації по всіх салонах компанії.
15. Аналіз звіту таємного покупця.
16. Контроль за замовленнями на сайтах партнерах.
17. Ведення аналітики продажів за співвідношенням витрат на на рекламу.
18. Підбір та адаптація персоналу.
19. Робота з 1C7, 1С8, Trello, Бінотел та адмінками сайтів.
20. Створення довідково-консультаційної лінії з 0.
21. Робота з рекламаціями та зверненнями (скаргами) клієнтів.

Керівник відділу продажу В2С

з 10.2015 по 06.2017 (1 рік 8 місяців)
Бодо Україна, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

1. Керівництво збутом продукції компанії, розробка знижкової політики.
2. Організація та контроль роботи керівників груп, наставників та менеджерів з продажу.
3. Координація розробки перспективних та поточних планів збуту продукції.
4. Організація роботи з ведення, аналізу та систематизації клієнтської бази.
5.Розробка мотивації та KPI для менеджерів відділу продажів.
7. Організація та проведення навчання, тренінгів для менеджерського складу (спільно з відділом розвитку).
8. Участь у організації та проведенні виставок.
9. Вирішення рекламаційних питань щодо товару з клієнтами, складати необхідну документацію.
10. Аналітика CRM, можливостей системи, ініціювання вдосконалення/опис доробок функціоналу;
11. Підготовка екранних форм
12. Постановка ТЗ для ІТ з доопрацювання та контроль виконання;
13. Участь у проектах бізнес підрозділів, пов'язаних із CRM;
14. Ініціювання та участь у розробці навчальних матеріалів для працівників;
15. Підтримка внутрішніх проектів у розрізі CRM.
16. Написання скриптів з продажу та заливання їх у CRM.
17. Створення та актуалізація бізнес-процесів, стандартів, інструкцій, кодексів відділу.
18. Ведення щоденного, щомісячного, квартального планування.
19. Ведення щоденної, щотижневої, щомісячної звітності.
20. Контроль за виконанням показників відділом: конверсії, % у розмові, якості обробки бази, вирви продажів тощо.
21. Управління рішенням зареєстрованих інцидентів, ведення бази знань
22. Пошук нових менеджерів, проведення співбесід та адаптації новачків.
23. Досвід керування понад 20 осіб.
24. Постійний моніторинг та оцінювання якості розмов вихідних та вхідних дзвінків кожного менеджера та надання їм зворотного зв'язку
25. На підставі аналізу телефонних розмов, створення та постійне покращення сценарію розмови
26. Розрахунок, постановка та виконання планових показників та завдань по відділу.
27. Виявлення потенціалу розвитку менеджерів групи, організація та проведення адаптаційних заходів та навчання команди
28. Натхнення та мотивування менеджерів відділу, рук. груп та наставників

Головний спеціаліст відділу розвитку каналів дистанційного банківського обслуговування Управління дистанційних каналів обслуговування та електронних платіжних сервісів

з 04.2014 по 08.2015 (1 рік 4 місяці)
ПАО "Банк Форвард", Київ (Фінансовый сектор, Банк)

1. Підготовка та проведення конкурсів та тендерів;
2. Підготовка та узгодження бізнес вимог, технічних завдань тощо;
3. Підготовка та узгодження нормативної документації;
4. Підготовка звітності;
5. Розширення функціоналу та інструментарію Інтернет та Мобільного банкінгу, долі у проектах, що стосуються дистанційних каналів продажу;
6. Моніторинг ринку та технологій фінансової галузі в частині дистанційного продажу та обслуговування клієнтів;
7. Забезпечення безперебійного функціонування дистанційного продажу та обслуговування клієнтів Банку;
8. Збільшення прибутковості дистанційних каналів продаж;
9. Співпраця з агрегаторами платежів, провайдерами послуг з розширення переліку платежів та сервісів через канали ДБО, а також контроль за виконанням договірних зобов'язань.
10. Запуск та реалізація проекту зі створення платіжного порталу;
11. Ведення та реалізація проектів з різноманітних сервісів грошових переказів (Funding, Domestic);
12. Контроль реалізації та актуальності статусів за іншими проектами Управління.
13. Створення інструкцій і презентацій користувача для інформування клієнтів про всілякі операції та послуги для розміщення на сайті Банку та в системі Інтернет-банк.
14. Запуск сервісу «Погашення кредиту картками Visa/MasterCard будь-якого українського банку за № договором та № карткою» спільно з компанією IPay;
15. Створення та погодження проектної документації в рамках проектів «Запуск нового мобільного банку (версія для IOS, Android)» та «Створення нового Інтернет-банкінгу. Міграція зі старого рішення на нове»: бізнес-вимог, технічного завдання до функціоналу Інтернет-банку та Мобільного банкінгу, план-графіків, use-cases;
16. Створення електронного навчального курсу для співробітників фронт-офісу збільшення продажів Інтернет-банку та її сервісів;
17. Реалізація стягнення комісії за міжбанківські перекази (СЕП) у системі Інтернет-банк

Старший спеціаліст сектору аналітики та контролю якості відділу підтримки та розвитку телепродажів Управління телемаркетингу

з 08.2013 по 04.2014 (8 місяців)
ПАО "Банк Форвард", Київ (Фінансовый сектор, Банк)

1. Проведення тренінгів та навчань співробітників Управління Телемаркетингу.
2. Написання скриптів, пам'яток, інструкцій користувача.
3. Створення та консолідація підручників для навчання.
4. Створення та проведення тестування для операторів Управління Телемаркетингу.
5. Моніторинг роботи «callcenter» (online та за періодами, аналіз статистичних даних);
6. Актуалізація сценаріїв розмов;
7. Участь у підборі та навчанні персоналу;
8. Стажування та адаптація нових співробітників;
9. Оцінка якості консультування та продажу;
10. Проведення коучингу;
11. Виконання KPI.
12. Досвід наставництва та керівництво групою понад 20 осіб.
13. В2В та В2С продажі.

Фахівець сектору прямого продажу відділу телемаркетингу

з 07.2012 по 08.2013 (1 рік 1 місяць)
ПАО "Банк Форвард", Київ (Фінансовый сектор, Банк)

1. Основне завдання – телефонні переговори з потенційними клієнтами та існуючими клієнтами банку, продаж ним продуктів (призначення зустрічей для зацікавлених клієнтів зі спеціалістом нашої компанії),
2. Здійснення вихідних та прийом вхідних дзвінків,
3. Ведення телефонних переговорів із клієнтами;
4. Призначення зустрічей у ВТД, офісі Банку,
5. Робота з холодною базою клієнтів (продаж банківських продуктів: кредити готівкою, депозити, кредитні картки, страхування та послуга смс сервіс),
6. Надання інформації про послуги підприємства.
7. В2В та В2С продажі.

Спеціаліст довідково-консультаційного центру

з 10.2011 по 07.2012 (9 місяців)
ПАО "Банк Форвард", Київ (Фінансовый сектор, Банк)

1. Прийом вхідних дзвінків, надання інформації клієнтам про перевагу та умови обслуговування;
2. Інформування клієнтів банку про послуги та тарифи, місцезнаходження та час роботи відділень та банкоматів банку та банків партнерів;
3. Клієнтська підтримка власників платіжних карток;
4. Моніторинг інтересів клієнтів відповідно до контактів.
5. Продаж товарів Банку. Робота з базою клієнтів.
6. Розгляд скарг клієнтів.

Помічник юриста

з 06.2011 по 10.2011 (4 місяці)
ЧП « Адвокатское бюро», Київ (Послуги для бізнесу, Юридичне обслуговування)

1. Здійснення обліку юридичної документації
2. Виїзд у державні та судові органи, органи місцевого самоврядування, у сторонні організації для вирішення нескладних юридичних питань (здавання та отримання документів, отримання роз'яснень, вчинення інших юридичних дій)
3. Консультування працівників з правових питань, сприяння в оформленні документів.
4. Щоденне ознайомлення з переліком прийнятих та набрали чинності нормативними правовими актами за допомогою баз даних, аналізу спеціалізованих юридичних видань та підготовка огляду керівнику найважливіших нормативних правових документів.
5. Розробка проектів юридичних документів (договорів, запитів, претензій, позовів, скарг) невеликого обсягу, складності.
6. Реєстрація, ліквідація підприємств.
7. Ліцензування.

Освіта

Київська державна академія водного транспорту ім. гетьмана Петра Конашевича Сагайдачного

Правознавство, Юриспруденція, Київ
Незакінчена вища, з 2011 по 2017 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Ігор Хлопонін Бізнес-тренер, бізнес-консультант з питань розвитку та управління персоналом. Дзвінок на вагу золота

2014

Ігор Хлопонін Бізнес-тренер, бізнес-консультант з питань розвитку та управління персоналом. Інтуїція у бізнесі

2014

Ігор Хлопонін Бізнес-тренер, бізнес-консультант з питань розвитку та управління персоналом. Ефективне керування персоналом

2013

Bank Online Club. Практична конференція про електронний банківський бізнес та технології E-BUSINESS 2014

2014

Зворотній зв'язок згідно із DISC. Наталія Теслюк, Бізнес-тренер

2016

Ефективне керування сьогодні. Наталія Теслюк, Бізнес-тренер

2016

Мотиви та мотивація співробітників. Наталія Теслюк, Бізнес-тренер

2017

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Windows Email MS Access CRM Управлінські навички Skype Проведення презентацій АТС Binotel АБС Б2 Операційні системи Google Продаж B2C Oktell Mozilla Thunderbird АБС Google Календар Редагування текстів Досвід побудови стратегії та тактики розвитку телефонних продажі Написання скриптів Створення та проведення тренінгів та масових навчань Досвід написання бізнес вимог та ТЗ Досвід наставництва та управління понад 20 осіб. В2В продажі

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Про себе: Працюю на результат.
Вмію працювати з офісною орг. технікою.
Відмінно знання техніки продажу, вмію працювати з людьми та йти до заданої мети.
Особисті якості – лідерство, активність, пунктуальність, акуратність, працьовитість, творчий підхід до справи, порядність.

Захоплююсь читанням нарисів, епопей та класичної зарубіжної літератури: "Портрет Доріана Грея" Оскара Уайльда, "Пані Боварі" Гюстава Флобера, "Остання любов" Елізи Ожешко, також проф. літератери: К.Сьюелл "Клієнти на все життя", Купер Алан "Психлікарня в руках пацієнтів" і т.д.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: