Олена
Фахівець роботи з клієнтами, 20 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 49 років
- Місто:
- Харків
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/2962493
Досвід роботи
Завідувач сектором
з 08.2023 по нині
(9 місяців)
Ощадбанк, Харків (Фінанси, банки, страхування)
Завідувач сектору, провідний фахівець, фахівець КЦ
з 01.2019 по 07.2023
(4 роки 6 місяців)
АТ "Мегабанк", Харків (Фінанси, банки, страхування)
Консультація фіз.осіб по банківським продуктам, оформлення кредитних заявок, звітність, робота з проблемною заборгованістю
Специаліст з документообігу, фахівець КЦ
з 05.2017 по 01.2019
(1 рік 8 місяців)
Аптечна мережа 911, Харьков (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Робота в 1С, документообіг, комунікація всієї аптечної мережі, робота з оргтехнікою, прийом дзвінків від аптек, звернення покупців, розгляд скарг, вирішення спірних питань
Менеджер КЦ
з 01.2016 по 04.2017
(1 рік 3 місяці)
PVM Group, Харьков (Телекомунікації, зв'язок)
Обзвон та консультація клієнтів
Спеціаліст НМКЦ
з 02.2012 по 12.2015
(3 роки 10 місяців)
ПриватБанк, Харків (Фінанси, банки, страхування)
консультування клієнтів по всіх продуктах банку, продаж банківських продуктів, робота з проблемною заборгованістю
Керівник відділення
з 09.2006 по 02.2010
(3 роки 5 місяців)
Надрабанк, Сєвєродонецьк (Фінанси, банки, страхування)
рганізація роботи відділення банку, керівництво підпорядкованим персоналом;вирішення організаційних питань;забезпечення виконання плану продаж;залучення клієнтів;контроль операційного дня відділення.
Провідний економіст сектору вал.операцій, гол.економіст сектору корп.та прив.клі
з 07.2003 по 09.2006
(3 роки 2 місяці)
Надрабанк, Сєвєродонецьк (Фінанси, банки, страхування)
Робота з приватними та юридичними особами (валютні операції, пластикові картки, кредитування, відкриття рахунків, формування справ, ведення договорів і т.д.)
Офіс-менеджер
з 02.2003 по 07.2003
(5 місяців)
Надрабанк, Сєвєродонецьк (Фінанси, банки, страхування)
Діловодство (вх\вих кореспонденція, ел.пошта), архівування, інвентаризація, кадрове діловодство (прийом, звільнення, відпустки, лікарняні, трудові книжки, штатний розклад).
Секретар-референт
з 10.2001 по 02.2003
(1 рік 4 місяці)
ТОВ "Атлант", Лисичанськ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Прийом і розподіл вх. дзвінків, вхід/вихідної кореспонденції. Прийом відвідувачів. Ведення офісного життя: оргтехніка, реклама, надання канцтоварів, робота з документами. Оформлення кадрових наказів, ведення трудових книжок, формування особових справ працівників, графіків відпусток, табеля обліку робочого часу, звітування до фонду зайнятості, первинний відбір кандидатів, організація співбесід.
Секретар-референт комерційного департаменту
з 02.2001 по 10.2001
(8 місяців)
Нафтопереробний завод "ЛІНОС", Лисичанськ (Гірнича промисловість)
Ведення діловодства, систематизація документообігу;оргтехніка - Організація зустрічей відвідувачів і гостей, зустрічей, переговорів;- Контроль і організація роботи кур'єрської служби, водіїв, технічного персоналу;- Життєзабезпечення офісу: - Організація поїздок і відряджень: бронювання квитків, бронювання готелів і т.д .; - Виконання завдань і завдань керівництва;
Спеціаліст відділу ЗЄД
з 03.1998 по 01.2001
(2 роки 10 місяців)
Лисичанський склозавод, Лисичанськ (Будівельна промисловість, деревообробка)
Ведення ділового листування, супровід договорів, контроль товаросупровідної документації (рахунок-фактура, сертифікат походження, пакувальний лист), необхідної для митного оформлення; формування транспортної заявки; контроль за здійсненням відвантаження; переклад технічної документації з/на англійську мову; супровід актів звірки, робота з митницею, торгово-промисловою палатою.
Освіта
Національна юридична академія ім.Я.Мудрого
Правознавство, Харків
Вища, з 2009 по 2010 (1 рік)
Академія управління персоналом
Правознавство, Київ
Вища, з 2005 по 2009 (4 роки)
Інститут менеджменту, бізнесу і права (Слов'янськ)
Референт-перекладач, Слов'янськ
Вища, з 1995 по 1998 (3 роки)
Знання і навички
Додаткова інформація
Прохоренко Елена
Дата рождения:
06 июн 1974
Регион:
Харьков
Телефон(ы):
[
Помощник руководителя
ключевая информация
Сделала карьеру в банке начиная с офис-менеджера и через 5 лет была уже начальником отделения.Большой опыт админ. и хоз. упр-ия. Имею личный автомобиль, поэтому могу решать любые хоз. дела, связанные с работой. Не имею вредных привычек.На данный момент работаю в контакт-центре Приватбанка, где научилась стрессоустойчивости, владению собой, психологии при работе с проблемными клиентами.
Опыт работы
Специалист отдела "Исходящий обзвон" Головной офис
мар 2012 - настоящее время (3 года 5 мес)
ПриватБанк
консультирование клиентов по всем продуктам банка
Начальник отделения банка
окт 2006 - мар 2010 (3 года 6 мес)
вед.экономист сектора валютных операций, гл.экономист сектора корпор.и част.клиентов,ст.менеджер по
авг 2003 - окт 2006 (3 года 3 мес)
Работа с частными и юр.лицами (валютные операции, пластиковые карты, кредитование, открытие счетов, формирование дел, ведение контрактов и т.д.)
Офис-менеджер
мар 2003 - авг 2003 (6 мес)
Надра Банк
Ведение делопроизводства (входящая, исходящая корреспонденция с ГБ и НБУ. Электронная почта), ведение архива, проведение инвентаризации, ведение кадрового делопроизводства (прием, увольнение, отпуска, больничные листы, трудовые книжки, штатное расписание)
Референт
ноя 2001 - мар 2003 (1 год 5 мес)
ООО "Атлант"
Прием и распределение входящих звонков, входящая, исходящая корреспонденция. Прием посетителей. Поддержание жизнедеятельности офиса: оргтехника, реклама, обеспечение канцтоварами, работа с документами. Оформление приказов по кадрам, ведение трудовых книжек, формирование личных дел сотрудников, графики отпусков, табель рабочего времени, отчетность в фонд занятости, первичный отбор кандидатов, организация собеседований.
Секретарь-референт коммерческого департамента
мар 2001 - ноя 2001 (9 мес)
Лисичанский НПЗ - АО "ЛИНОС"
- Прием и распределение телефонных звонков
- Прием и обработка входящей/исходящей корреспонденции;
- Ведение делопроизводства, систематизация документооборота;
- Работа с оргтехникой - факс, сканер, ксерокс;
- Организация встреч посетителей и гостей, совещаний, переговоров;
- Контроль и организация работы курьерской службы, водителей, технического персонала;
- Обеспечение жизнедеятельности офиса:
- Организация поездок и командировок: заказ билетов, бронирование гостиниц и т.д.;
- Выполнение поручений и заданий руководства;
специалист отдела ВЭД
апр 1998 - фев 2001 (2 года 11 мес)
Лисичанский стекольный завод
Ведение деловой переписки и телефонных переговоров на английском языке; сопровождение контрактов , контроль отгрузочной документации (Инвойс, Сертификат Происхождения, Упаковочный лист), необходимых для таможенного оформления; формирование транспортной заявки; контроль осуществления отгрузки; перевод техдокументации с/на англ язык; ведение актов сверки, работа с таможней, Торгово-Промышленной палатой.
Образование
Юридическая академия им.Я.Мудрого (Харьков)
Год окончания 2010
правоведение специалист
Академия управления персоналом (Киев)
Год окончания 2009
правоведение бакалавр
Институт управления,бизнеса и права (Славянск)
Год окончания 1995
референт-переводчик бакалавр
Владение языками
Английский - средний
Украинский - свободно
Курсы, тренинги, сертификаты
Приватбанк(Харьков)
Год окончания 2014
"Коммуникации в коллективе" , "Продажи на 100%"
Надрабанк (Киев, Днепропетровск. Луганск )
Год окончания 2010
Эффективное управление, «Искусство впечатлять», «Эффективные продажи»
Надрабанк(Киев. Днепропетровск, Луганск)
Год окончания 2010
Эффективное управление, «Искусство впечатлять», «Эффективные продажи»
Дополнительная информация
Водительское удостоверение
Вожу личный автомобиль, водительский стаж - 15 лет.
Увлечения и интересы
Семья, фитнес, книги, фильмы, но самое любимое хобби - это путешествия. Была во многих странах.
Личные качества
Организованна сама и требую этого от подчиненных, пунктуальная, коммуникабельная, инициативная, умею добиваться поставленных целей и задач.
Компьютерные навыки
Печатаю слепым десятипальцевым методом, уверенный пользователь ПК и офисной техники, знание программ: Windows, Exel. Владение знаниями банковских программ. Интернет
Схожі кандидати
Офіс-менеджер (1С), адміністратор, фахівець по роботі з клієнтами
Харків
Фахівець роботи з клієнтами
Харків
Фахівець по роботі з клієнтами
Харків, Вінниця
,
ще 4 міста
Фахівець роботи з клієнтами
Харків
Фахівець роботи з клієнтами
Харків