Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 18 серпня 2015

Віталій

Керівник відділу врегулювання збитків страхової компанії

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
48 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Сущенко Віталій Миколайович
Дата народження: 16 січня 1976 (39 років)
Місто: Київ
Контактна інформація: тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта: Повна вища освіта
с 01.01.2009 по 12.02.2010
Київський Національний Економічний Університет ім. Вадима Гетьмана
спеціальність – «Економіка підприємства»
кваліфікація – магістр з економіки підприємства
дипломна робота на тему: «Фінансова стійкість підприємства та обґрунтування проекту її забезпечення» (на прикладі страхової компанії)
Досвід роботи:
Директор Департаменту врегулювання збитків
з 09.02.2015 по теперішній час
ПрАТ «УТСК»
Начальник Управління врегулювання збитків
з 08.02.2010 по 09.02.2015 р.р. (5 років)
АТ «СГ «Ю.БІ.АЙ» (Страхування)
Структурна організація Управління врегулювання збитків: створення відділів, секторів ринків обслуговування, розмежування діяльності управління за напрямками та каналами продаж. Організація та обслуговування збитків за договорами ЦВ відповідно до впроваджених змін до Закону про ОСЦПВ ВНТЗ. Організація ведення звітності та статистики страхових виплат. Організація роботи з експертними організаціями та СТО каналами продажів. Розслідування та виявлення страхових шахрайств. Особисті напрацювання та досягнення. Високий індивідуальний результат роботи з мінімізації збитків. Організація підготовки договорів врегулювання страхових виплат.
Начальник відділу врегулювання збитків з автотранспорту
з 2004 по 2010р.р. (6 років)
АСТ «Вексель» (Страхування)
Організація роботи та структурна побудова відділу врегулювання, співпраця з експертами, СТО, банками. Контроль за збором документів у регіональних філіях компанії (28 філій). Акредитація СТО, експертних організацій, асистуючої компанії. Контроль виконання зобов'язань. Впровадження антикризових заходів та розробка інструментів зменшення збитковості, участь у розробці нових програм авто-страхування, напрацювання нормативної документації, налаштування роботи з асистуючою компанією на умовах аутсорсингу (збір документів по страховим випадкам), взаємодія з контролюючими органами.
Кар'єрний зріст до начальника відділу врегулювання збитків. Впровадження нових для компанії дієвих механізмів удосконалення та автоматизації процесу врегуювання збитків, клієнто-орієнтованість виплат, налагодження співпраці з СТО-партнерами та незалежними експертами.
Кар'єрний зріст від спеціаліста до провідного фахівця. Оформлення документів по страховим випадкам, робота з клієнтами, СТО, експертами, органами слідства. Укладання договорів про співпрацю з СТО. Розробка та впровадження механізмів зменшення збитковості, ведення бази даних обліку збитків та претензій. Виявлення та розкриття страхових шахрайств.
Професійні якості: Вміння користування комп’ютером, вміння користування системою АУДАТЕКС…
Додаткова інформація:
Самостійно пройшов шлях від простого спеціаліста до керівних позицій. Звик всього досягати самостійно завдяки наполегливій праці, самовдосконаленню та працелюбності. Економія виплат від експертних висновків/ калькуляцій в середньому 30% на одній справі. Створив дружній працьовитий колектив фахівців. Позитивний до змін, відданий роботі та колективу.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: