Резюме від 7 травня 2024

Олена

Фахівець з клієнтського досвіду та лояльності, аналітик, 35 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто проживання:
Інші країни
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фахівець з клієнтського досвіду та лояльності

з 02.2023 по 11.2023 (9 місяців)
"Омега" Автопоставка, Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Управління роботи системи зворотнього зв’язку від клієнтів;
Методологічне управління опитуваннями клієнтів;
Розробка та управління проектів щодо покращення клієнтських сервісів;
Ініціація, дизайн та проведення досліджень для покращення клієнтського досвіду;
Складання анкет та дизайн опитувань;
Підтримка процесу досліджень у сервіс-дизайн проектах.

Провідний аналітик компанії, аналітик товарних запасів

з 07.2019 по 09.2021 (2 роки 2 місяці)
Polix Group Corporation, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Створення та підтримка відділу аналітики "з нуля".

Опис існуючих у компанії бізнес-процесів та їх оптимізація.

Аналіз залишків регіональних складів. Нормативи зберігання товарів.
АВС-аналіз.

Робота з базами даних, зведеними таблицями, основними формулами Excel.

Формування, узгодження та контроль виконання плану закупівель.

Аналітика закупівель та продажів, робота з базами даних.

Реалізація та контроль асортиментної та цінової політики.

Управління товарною логістикою та нормування товарних запасів.

Проектна робота.

Аналіз ефективності бізнес-процесів.

Розробка нових бізнес-процесів (опис та моделювання).

Участь у створенні системи показників ефективності для структурних підрозділів компанії.

Ведення бази даних системи бізнес-процесів компанії.

Об'єднання даних із різних джерел, аналіз даних із 1С, прикладних програм, візуалізувати дані, створювати інтерактивні звіти в Power Point.

Координація діяльності співвиконавців під час спільного виконання робіт з іншими структурними підрозділами.

Упорядкування необхідної звітності документації: підготовка оглядів, доповідей, звітів тощо; розробка та впровадження нових форм звітності; автоматизація формування стандартних звітів.

Побудова короткострокових та довгострокових прогнозів продажу;

Збір, консолідація та аналіз інформації про фактичні продажі;

Підготовка звітності (плани продажу/зрізи);

Забезпечення взаємодії служб у частині організації процесу планування.

Впровадження та підтримка CRM системи.

Проведення маркетингових досліджень ринку. Аналітика залишків (контроль мінімального рівня страхів запасів: надлишки, нестача). Річне планування, бюджетування.
Узгодження та перевірка переміщень регіонами відповідно до мінімального рівня страхового запасу, розрахунок товарного запасу.

Аналіз продажів та складських залишків;
Управління товарними запасами;
категоризація товарів (ABC та XYZ аналіз) - визначення ТОП асортименту продажів
Аналіз забезпечення продажів у розрізі товарних груп, загалом по компанії.
Аналіз оборотності товарів;
Формування планів закупівель та замовлень на виробництво з визначенням пріоритетів (диспетчеризація) щодо видачі готової продукції;
Оперативний контроль за виконанням планів виробництва та їх коригування в рамках місячного планування.

Керівник програми лояльності та клієнтського досвіду

з 10.2018 по 07.2019 (9 місяців)
Antonio Biaggi, Дніпро (Роздрібна торгівля)

Участь у розробці та реалізації CRM стратегії.

Функціональні обов'язки:
- робота з базами даних, сегментація клієнтської бази, побудова аналітичних моделей поведінки клієнтів;
- аналіз ефективності та динаміки основних бізнес-процесів у рамках програми лояльності;
- формування матриці перспективності клієнтів;
- формування вибірок учасників для проведення маркетингових активностей;
- Створення листів, запуск розсилок. Аналіз їхньої ефективності;
- Участь у розробці та реалізації CRM стратегії;
- Взаємодія з партнерами за програмою лояльності,
- Робота з бонусною програмою
-Проведення маркетингових активностей із залучення та утримання клієнтів
-Прогнозування та оцінка ефективності проведених маркетингових активностей у рамках програми лояльності
-Розробка макетів та координація процесу замовлення, отримання та розподілу необхідних рекламних матеріалів
-Підготовка необхідної звітності та забезпечення розуміння маркетингових кампаній із залучення клієнтів
-Проведення опитувань та досліджень купівельної поведінки.
NPS-аналіз.
-Viber-СМС-розсилки. Написання текстів до розсилок. Вибірки та аналіз ефективності розсилок.

Керівник планово-аналітичного відділу

з 09.2017 по 10.2018 (1 рік 1 місяць)
ТОВ «Поліфарб Україна», Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Функціональні обов'язки:
- Формування асортиментної матриці в рамках товарних категорій;
- Контроль ціноутворення;
- Планування обсягів реалізації;
- аналіз продажу та прибутковості окремих товарів та категорії в цілому;
- Контроль залишку товару;
- Формування внутрішньої звітності;
- аналіз продажу та контроль залишків кожної торгової точки
Забезпечення регулярної аналітичної підтримки (звітність з продажу, підтримка довідників, збір даних);
Аналіз продажів (аналіз продажів за категоріями, продуктами, каналами збуту, оцінка динаміки та тенденцій продажів);
Планування та прогнозування продажів.

Аналітик програми лояльності

з 08.2016 по 09.2017 (1 рік 1 місяць)
Hop Hey, Дніпро (Роздрібна торгівля)

Розробка та координація проведення акцій для різних сегментів власників карток лояльності, комунікація за допомогою каналів SMS, VIBER, e-mail розсилки.

Розробка, запуск, супровід партнерських програм для учасників системи лояльності;

Налагодження та контроль роботи акцій, підготовка презентацій для роздрібної торгівлі. індивідуальні акції. Цільові СМС-розсилки. Вибірка та підготовка план-факт акцій. Підготовка звітності в розрізі клієнтської бази, RFM-аналіз (нові, постійні, ризикові, активні-клієнти).
NPS-аналіз (рівень задоволеності клієнтів).

Координація адміністрування бази даних, забезпечення витратними матеріалами, контроль своєчасності внесення даних до бази обліку;

Ведення звітності за результатами управління сегментами в рамках системи лояльності.

Постійний та безперервний контроль та валідація персональних даних клієнтів та історії покупок, що передаються до CRM-системи. Формування бази учасників програми – зовнішній контрагент.

Постійний та безперервний контроль над працездатністю та коректністю роботи CRM-системи. Технічний розвиток та удосконалення програми лояльності. Спілкування з розробниками CRM – зовнішній контрагент.
Налаштування маркетингових впливів у CRM - системі (бонусні правила, розсилки, вивантаження/завантаження даних, контроль коректності спрацьовування правил, завдання за розкладом та інше).

Організація та контроль усіх типів розсилок про акції, що проводяться в рамках програми лояльності.
Робота зі зверненнями клієнтів у рамках бонусної програми.

Фахівець-аналітик з дослідження товарного ринку, підрозділ"Електроінструменти"

з 08.2012 по 08.2016 (4 роки)
Корпорація EDS-group, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Робота з категоріями "Електроінструмент", Сезонна техніка", "Обладнання". Робота в розрізі брендів DWT. Stern. Протон
Аналіз ринку конкурентів.

Контроль введення новинок, а також аналіз виконання поставленого завдання на введення цих новинок у мережі. Формування звіту та аналіз виконання план/факт відвантаження контрольованих (акційних) позицій у мережі. Аналітичні звіти за запитом керівника. приросту продажів по групам. Обробка звітів за асортиментною матрицею. Сторчеки торгових точок по всій Україні.

*надання звітності постачальнику;

надання звітності торговельній команді;
надання звітності директору підприємства;
формування зведених таблиць, діаграм;
аналіз первинних та вторинних продажів;
розбивка планів; аналіз виконання фактів;
створення презентацій;
формування заявок на закупівлю продукції відповідно до залишків та потреб;
ведення маркетингової звітності:
розрахунок ретро-бонусів;
створення актів виконаних робіт;
створення звітності з діючих акцій;
розрахунок сум компенсації постачальником;
ведення бази ABC.

підготовка розрахунків для ціноутворення
підготовка пропозицій для відділу продажу (акції, знижки, уцінка)
аналіз та оцінка ринку постачальників
Робота із маршрутами торгових агентів.

Контроль стоків та руху товару контрагентів

Взаємодія (звітність) з усіма відділам, саме: відділ сервісного центру, закупок.продажів не прямого каналу збуту, відділ роботи з мережами (прямий канал збуту), відділ маркетингу.

Аналіз продажів за категоріями, сегментами, продукцією, каналами збуту. Оцінка динаміки та тенденцій продажів. Розрахунок ефективності акцій. Ведення щоденної, щотижневої та щомісячної звітності щодо наявності товарів у мережах.

Фінансист відділу "Інструменти"

з 09.2011 по 03.2012 (6 місяців)
Епіцентр К, Дніпро (Роздрібна торгівля)

Контроль товарних запасів, аналіз груп товарів (АВС аналіз).
Прогнозування продажів. Контроль замовлення товару.
Аналіз «неходового» товару та вжиття заходів щодо його зменшення.
Участь в Інвентаризації товару.
Контроль списання товару.
Фінансова звітність.

Освіта

Університет імені Альфреда Нобеля

Факультет "Міжнародні комунікації", Дніпро
Вища, з 2009 по 2012 (3 роки)

Національна Металургійна Академія України (НМетАУ)

Економіки та менеджменту, спеціальність – Фінанси та кредит., спеціаліст, Дніпро
Вища, з 2006 по 2009 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Тренінг «Майстерність комунікацій»(Дніпро)

Алгоритм досягнення мети у комунікації. Етапи комунікації. Діапазон комунікативної прийнятності. Уміння слухати та чути.

Комп'ютерний Навчальний Центр "Бейсік"(Київ)

2013

Комп'ютерний Навчальний Центр "Бейсік"(Київ)

2015

Знання і навички

MS Excel Internet Explorer HTML Користувач Internet Mozilla Firefox MS Office MS Outlook MS PowerPoint QlikView MS Visual Studio MS Word АРМ Бітрікс24 Бухгалтерський облік Ведення звітності Зведені таблиці Клієнт-Банк Користувач ПК Email Промінь Робота з клієнтами Робота зі зведеними таблицями, формулами Excel, макросами !

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній
  • Італійська — середній
  • Польська — початковий

Додаткова інформація

Проживаю за кордоном в Італіі та маю посвідку на проживання на 5 років.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: