Резюме від 23 травня 2022

Мария

Начальник административно-хозяйственного отдела, 35 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор

з 07.2020 по нині (3 роки 9 місяців)
Ірмакс Девелопмент (ГК AVA GROUP), Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Керівник з будівництва об'єкта.
Керівник по проведенню робіт на об'єкті.
Координація та контроль діяльності підрядних організацій.
Контроль та звіт з будівництва.
Проведення будівельних тендерів (підбір підрядників).
Пошук та закупівля необхідних матеріалів.
Укладання договорів із підрядниками.
Контроль та своєчасна оплата підрядникам.
Документальне ведення об'єкту.
Робота із проектними організаціями.
Аналіз ринку.

Керівник АГВ

з 04.2020 по нині (4 роки)
ГК «AVA GROUP», Київ (Сільхоз діяльність)

Формування та захист бюджету адміністративно-господарського відділу.
Робота в 1С 8.3: внесення договорів, складання замовлень постачальникам, заявки на витрати коштів, контроль оплат, узгодження оплат всередині відділу.
Пошук та підбір персоналу: офіс-менеджерів, водіїв, кур'єрів, прибиральниць, домашнього персоналу для власників компанії.
Оптимізація роботи відділу: управління структурою відділу, аналіз постачальників та цін, управління та оптимізація фінансових потоків відділу, контроль внутрішніх витрат відділу.
Координація та контроль роботи кур'єрів, офіс менеджерів, водіїв.
Виконання особистих доручень керівництва.
Керуюча у будинку керівника.
Додатково продаж препарату: консультування покупців, організація, координація та контроль залучених до проекту людей.

Керівник АГВ, HR менеджер, спеціаліст з відділу кадров, адміністратор, секретар.

з 04.2018 по 04.2020 (2 роки)
ІК «Нанопротек», Київ (Авто бізнес, мережа магазинів одягу, продаж води.)

ведення табельного обліку;
управління адміністративним персоналом;
організація проведення ремонтних робіт, контроль та якість виконання;
благоустрій, озеленення та прибирання території;
придбання обладнання, інвентарю, меблів;
контроль внутрішнього трудового порядку;
оформлення розрахунків за послуги;
управління структурою відділу, аналіз постачальників та цін, управління та оптимізація фінансових потоків відділу, контроль внутрішніх витрат відділу;
забезпечення ефективного та культурного обслуговування відвідувачів, створення для них комфортних умов;
пошук та ведення клієнтських баз;
забезпечення чистоти та порядку у приміщеннях, контроль роботи прибиральниць;
виконання окремих службових доручень керівників відділів;
прийом телефонних дзвінків, фіксування та передача інформації працівникам підприємства, переадресація дзвінків по відділах, залежно від запитів;
набір тексту, комерційних пропозицій, іншої документації та їх розсилання;
виконання роботи з розміщення оголошень у ЗМІ та кадрові агенції про прийом на роботу, за заявками керівників структурних підрозділів.
Проведення первинної співбесіди із претендентами на вакантну посаду;
прийом, переведення, звільнення працівників у межах вимог трудового законодавства, положень наказів керівника установи;
створення та ведення особових справ співробітників. Доповнення їх відомостями, відповідно до трудової діяльності персоналу;
внесення запису до трудових книжок працівників установи. Забезпечення їх обліку та зберігання;
видача довідок про справжню трудову діяльність працівників;
облік відпусток працівників, контроль складання та дотримання графіків відпусток;
організація та управління проведення заходів компанії;
забезпечення життєдіяльності офісу (контроль наявності та замовлення канцтоварів, води, кореспонденції, контроль справності офісного обладнання)
звіт з витрат (щотижня)
виконання особистих доручень керівництва.

Адміністратор

з 05.2017 по 04.2018 (11 місяців)
ТОВ «Конте Україна», Київ (Одяг, спідня білизна)

Складання планограм викладення товару по торгових мережах.
Складання та подання заявок на проведення акцій для торгових мереж.
Формування та оформлення замовлень у 1С.
Оформлення замовлення на доставку необхідної кількості та асортименту товарів із центрального складу Підприємства.
Забезпечення життєдіяльності офісу (контроль наявності та замовлення канцтоварів, води, кореспонденції, контроль справності офісного обладнання).
Оформлення бізнес-поїздок, відряджень, замовлення квитків, готелів.
Прийом/надсилання/реєстрація кореспонденції.
Координація дзвінків, організація зустрічей відвідувачів.

Начальник адміністративно-господарського відділу та секретар директора.

з 01.2014 по 04.2017 (3 роки 3 місяці)
ГК «AVA GROUP», Київ (Сільхоз діяльність)

Пошук та підбір персоналу: офіс-менеджерів, водіїв, кур'єрів, прибиральниць, домашнього персоналу для власників компанії.
Оптимізація роботи відділу: управління структурою відділу, аналіз постачальників та цін, управління та оптимізація фінансових потоків відділу, контроль внутрішніх витрат відділу.
Забезпечення життєдіяльності офісу (контроль наявності та замовлення канцтоварів, води, кореспонденції, контроль справності офісного обладнання).
Формування та захист бюджету адміністративно-господарського відділу.
Робота в 1С 8.3: внесення договорів, складання замовлень постачальникам, заявки на витрати коштів, контроль оплат, узгодження оплат всередині відділу.
Оформлення бізнес-поїздок, відряджень, замовлення квитків, готелів.
Прийом/надсилання/реєстрація кореспонденції.
Координація дзвінків, організація зустрічей відвідувачів.
Координація та контроль роботи кур'єрів, офіс менеджерів, водіїв.
Виконання особистих доручень керівництва.
Додатково: робота з відділом продажів компанії (менеджерами з продажу) з контролю та скорочення дебіторської заборгованості.

Освіта

Чернігівський державний політехнічний університет

Економіка та підприємство, Чернігів
Вища, з 2004 по 2012 (8 років)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач ПК Користувач Internet MS Outlook Робота з оргтехнікою

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Личные качества:

Честность, порядочность, коммуникабельность, пунктуальность, ответственность, исполнительность, стремление к повышению профессионализма, пополнению знаний и опыта.



Хобби: теннис, фитнес.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: