Резюме від 31 січня 2024 PRO

Володимир

Директор з технічних питань та експлуатації

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
57 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор підприємства

з 02.2020 по 07.2023 (3 роки 5 місяців)
ТОВ " Управляюча компанія " Юкрейніан сіті сервіс", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Організація та оптимізація технічного та експлуатаційного обслуговування елітного житла,
• Організація та контроль ведення фінансово-господарської діяльності підприємств,
• Збільшення фінансових потоків для рентабельності підприємств,
• Загальне керівництво та організація виробничого процесу підприємств,
• Ведення переговорів та укладання договорів з контрагентами,
• Управління персоналом та координація його роботи, формулювання завдань для якісного виконання співробітниками,
• Контроль за забезпеченням розрахунків споживачів із підприємством,
• Взаємодія зі службами, органами та комунальними підприємствами м. Києва,
• Впровадження та забезпечення мінімізації видаткової частини підприємств.
Отримання прибутку

Керівник служби експлуатації

з 05.2018 по 02.2020 (1 рік 9 місяців)
ТОВ « Аверс-ТЕХ», Київ (Нерухомість)

Управління об'єктів комерційної нерухомості у м. Києві та філіях по Україні
• Організація системи управління та контроль роботи сервісної служби
• Розширення клієнтської бази, участь у тендерах
• Оптимізація орендної площі
Підготовка SVOT аналізів, стратегія управління комерційною нерухомістю
• Планування та організація монтажних, ремонтних робіт, регламентного обслуговування
• Виконання та збільшення прибутку, аналіз та оптимізація витрат
• Моніторинг ринку торгівельної нерухомості
• Підбір та управління персоналом
• Контроль якості послуг, що надаються
• Ведення переговорів, вирішення конфліктних ситуацій

Директор

з 03.2017 по 02.2018 (11 місяців)
ТОВ «Фундамент Сервис», Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Технічне обслуговування, ремонт та експлуатація об'єктів комерційної нерухомості.

•Досвід реалізації проектів з організації експлуатуючої компанії з технічного обслуговування та експлуатації об'єктів комерційної нерухомості житлового та нежитлового фонду з «0»;
•Формування структури, розрахунок чисельності адмінперсоналу та обслуговуючого персоналу з урахуванням нормативних документів;
•Організація та контроль роботи обслуговуючого персоналу та підрядних організацій;
•Планування бюджету та розрахунок вартості витрат підприємства на 1 м2 (тариф);
•Контроль за фінансово-господарською діяльністю підприємства;
• Безперервний контроль санітарного та технічного стану будівлі, прибудинкової території, інженерних систем та мереж, організація заходів щодо усунення виявлених недоліків;
•Оперативне реагування щодо ліквідації аварій;
•Організація комфортних умов та безпеки проживання власників у житлових та нежитлових приміщеннях об'єктів комерційної нерухомості;
•Організація сезонних та планових ремонтів будівлі та інженерного обладнання;
•Підготовка об'єктів (будівель та споруд) до зимового періоду;
•Проведення переговорів та укладання договорів з контрагентами (постачальниками послуг);
•Робота з районною та міською владою;
•Забезпечення обліку, збереження та документообігу технічної документації.

Директор

з 04.2016 по 11.2016 (7 місяців)
ТОВ "УправБуд", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Експлуатація та обслуговування житлового фонду
• Організація господарської діяльності підприємства
• Забезпечення та надання якісних послуг споживачам для інвестиційної привабливості об'єкту
• Енергетичне обстеження будівель для оптимізації використання енергоресурсів
• Раціональне використання енергоресурсів будівель та приміщень
• Формування обґрунтованих тарифів відповідно до фактичних витрат на утримання будівель та споруд
• Планування та реалізація робіт з покращення стану будівель та приміщень
• Взаємодія з районними та міськими службами

Директор

з 10.2015 по 03.2016 (5 місяців)
ТОВ "Рента Сіті", Київ (Нерухомість)

Управління об'єктом нерухомості
• Організація системи управління та контроль роботи сервісної служби
• Розширення клієнтської бази, участь у тендерах
• Оптимізація орендної площі
• Планування та організація монтажних, ремонтних робіт, регламентного обслуговування
• Виконання та збільшення прибутку, аналіз та оптимізація витрат
• Моніторинг ринку торгівельної нерухомості
• Підбір та управління персоналом
• Контроль якості послуг, що надаються
• Ведення переговорів, вирішення конфліктних ситуацій

Директор з технічних питань та експлуатації

з 04.2014 по 10.2015 (1 рік 6 місяців)
Сity resort «TSARSKY», Київ (Нерухомість)

• Управління об'єктами нерухомості
• Безаварійна та ефективна експлуатація будівлі та інженерного, технологічного обладнання комплексу
• Техобслуговування та ремонт будівлі та інженерного, технологічного обладнання комплексу
• Організація та контроль персоналу експлуатаційно-технічного департаменту
• Планування поточних та планових робіт з комплексу
• Контроль за забезпеченням раціонального використання енергетичних та інших експлуатаційних ресурсів комплексу
• Керівництво розробкою заходів щодо покращення техніко-експлуатаційних та економічних показників роботи обладнання комплексу, зміцнення фінансової дисципліни та господарського розрахунку
• Ведення фінансово-господарської діяльності комплексу

Директор підприємства

з 09.2013 по 04.2014 (7 місяців)
ТОВ "ЮРЕНТ", Київ (Нерухомість)

• Управління об'єктами нерухомості
• Організація та контроль ведення фінансово-господарської діяльності підприємств,
• Пошук орендарів (заповнення орендних площ)

Генеральний директор ТОВ "РАДА"

з 09.2007 по 06.2013 (5 років 9 місяців)
Корпорация "Познякижилстрой", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Організація та оптимізація технічного та експлуатаційного обслуговування елітного житла,
• Організація та контроль ведення фінансово-господарської діяльності підприємств,
• Збільшення фінансових потоків для рентабельності підприємств,
• Загальне керівництво та організація виробничого процесу підприємств,
• Ведення переговорів та укладання договорів з контрагентами,
• Управління персоналом та координація його роботи, формулювання завдань для якісного виконання співробітниками,
• Контроль за забезпеченням розрахунків споживачів із підприємством,
• Взаємодія зі службами, органами та комунальними підприємствами м. Києва,
• Впровадження та забезпечення мінімізації видаткової частини підприємств.

Заступник генерального директора дирекції "Інпредбуд"

з 06.2007 по 08.2007 (2 місяці)
Генеральна дирекція Київської міської ради з обслуговування іноземних представництв», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

• Організація та контроль виробничих процесів у будівництві,
• Підготовка та супровід проектно-кошторисної документації,
• Робота з підрядними організаціями, укладання договорів на будівельні та ремонтні роботи,
• Здавання об'єктів в експлуатацію.

Начальник житлово-експлуатаційної контори

з 09.1993 по 05.2007 (13 років 8 місяців)
Житлово-експлуатаційна контора Шевченковского р-на, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

• Експлуатація та обслуговування житлового фонду Шевченківського
району м. Києва,
• Взаємодія з районними та міськими службами та органами м. Києва,
• Організація господарської діяльності підприємства,
• Забезпечення та надання якісних послуг споживачам,
• Планування та реалізація робіт щодо покращення стану будівель.

Освіта

Національний технічний університет України "КПІ"

Обладнання та технологія зварювального виробництва; кваліфікація: інженер-механік, Київ
Вища, з 1984 по 1991 (7 років)

Знання і навички

MS Excel MS Word Пользователь ПК Управління персоналом із стимулюванням роботи на результат; Організованість Досвід підготовки та підписання договірної документації Вміння організувати та контролювати реалізацію кожного процесу Досвід аналізу Класифікації структурування великого обсягу інфо Знання принципів побудови та основ технології експлуатаційних по Урегулювання конфліктів Великий досвід безпосередньої роботи зі споживачами та постачанн Маю сертифікат менеджара-управителя

Знання мов

Українська — вільно

Додаткова інформація

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
Відповідальність у прийнятті рішень, комунікабельність, цілеспрямованість, оптимістичність, працездатність, повна віддача для досягнення якісного результату, уміння та бажання працювати у команді.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: