Резюме від 15 грудня 2016

Олена

Администратор, секретарь, помощник руководителя, 4 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто проживання:
Житомир
Готовий працювати:
Бердичів, Житомир, Звягель, Коростень

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник директора

з 01.2016 по нині (8 років 3 місяці)
ТОВ "Метро Кеш енд Кері Україна", Житомир (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обробка основної документації, прийом і оформлення первинних бухгалтерських документів, оформлення договорів, співпраця з контрагентами, забезпечення нормального функціонування офісу, виконання поточних завдань керівництва.

Адміністратор торговельного залу

з 11.2015 по 01.2016 (2 місяці)
ТОВ "Метро Кеш енд Кері Україна", Житомир (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обслуговування клієнтів, оформлення карток, прийом первинних документів, організація роботи.

Продавець-консультант

з 05.2009 по 09.2015 (6 років 4 місяці)
"Все для дому", Емильчино (магазин непродовольчих товарів)

робота в літній період, неофіційна

Освіта

Житомирський державний технологічний університет

Факультет інформаційно-комп"ютерних технологій, спеціальність "Телекомунікації", Житомир
Вища, з 2011 по 2015 (3 роки 9 місяців)

Бакалавр

Додаткова освіта та сертифікати

Житомирська автошкола

2015, 3 місяці

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Сімейний стан: не одружена, дітей немає.

E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта:
Житомирський державний технологічний університет (2011-2015). У 2015 році отримала диплом бакалавра за спеціальністю «Телекомунікації».
Водійські права категорії В.
Досвід роботи:
2009 – 2014 (літній період) – магазин непродовольчих товарів «Все для дому», продавець-консультант;
2013-2014 – репетитор англійської мови і математики для учнів середнього та старшого шкільного віку.
Листопад 2015-Січень 2016 - адміністратор торговельного залу ТОВ "Метро Кеш енд Кері Україна";
З січня 2016 - помічник директора ТОВ "Метро Кеш енд Кері Україна".
Іноземні мови:
Російська, англійська (Б2)
Робота з комп’ютером:
Досвідчений користувач (MS office, Internet, спеціальні інженерні програми, такі як Micro-Cap8, Electronic WorkBench тощо).
Особисті якості:
Відповідальна, працьовита, акуратна, вмію знаходити спільну мову з клієнтами.
Швидко і охоче вчусь, адекватно сприймаю конструктивну критику, маю спокійний та врівноважений характер, відповідально відношусь до будь-якої роботи.
Основним пріоритетом в житті вважаю саморозвиток, люблю здобувати нові навички, впевнена, що працювати і жити має бути цікаво.
Готова працювати в будь-який час.
Бажаний рівень заробітної плати – від 4000 грн.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: