Резюме від 25 березня 2017

Віта

Бухгалтер-касир, менеджер з продажу, 6 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто:
Біла Церква

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Товарознавець

з 02.2016 по нині (8 років 3 місяці)
ТОВ "Сандора", Біла Церква (торгівля)

ведення реалізації та постачання, акти звірок з клієнтами.

Помічник бухгалтера, менеджер з продажу

з 06.2011 по 11.2015 (4 роки 5 місяців)
ФОП Стогній О.О., Біла Церква (торгівля с/г зап. частинами)

- знання основ бухгалтерського обліку;
- обробка первинної документації ;
- виписка бухгалтерської документації ( рахунки,видаткові накладні, податкові накладні, довіреності, ттн );
- рознесення банківських платежів;
- навички роботи з клієнт-банком;
- ведення каси, касових операцій;
- обробка вхідної та вихідної кореспонденції;
- розробка договорів;
- нарахування заробітной плати працівникам;
- навички швидкого вивчення роботи специфіки підприємства;
- виконання доручень керівництва;
- вміння спілкування з людьми,
- досягнення поставлених завдань і цілей;
- забезпечення чіткості та швидкості виконуваної роботи;
- досвід роботи з комп'ютером: операційна система Windows, пакет програм Microsoft Office, Інтернет, спеціальні програми);
- володіння оргтехнікою: факс, модем, сканер, копіювальне обладнання, тощо.
-набуття навичок будування відносин з клієнтом;
- планування особистих продаж, навички ставити задачі;
- обробка заявок клієнтів;
- оволодіння талантом переконання;
- набуття навичок, які сприяють встановленню контакту з будь-якими типами клієнтів;
- набуття навичок роботи в конфліктній ситуації.

Помічник бухгалтера

з 09.1999 по 05.2011 (11 років 8 місяців)
ФОП Ніщімний В.А., Біла Церква (торгівля)

- обробка первинної документації ;
- виписка бухгалтерської документації ( рахунки,видаткові накладні, податкові накладні, довіреності, ттн );
- рознесення банківських платежів;
- навички роботи з клієнт-банком;
- ведення каси, касових операцій;
- обробка вхідної та вихідної кореспонденції;
- розробка договорів;
- нарахування заробітной плати працівникам;
- навички швидкого вивчення роботи специфіки підприємства;
- виконання доручень керівництва;
- вміння спілкування з людьми,
- досягнення поставлених завдань і цілей;
- забезпечення чіткості та швидкості виконуваної роботи;
- досвід роботи з комп'ютером: операційна система Windows, пакет програм Microsoft Office, Інтернет, спеціальні програми);
- володіння оргтехнікою: факс, модем, сканер, копіювальне обладнання, тощо.
-набуття навичок будування відносин з клієнтом;
- планування особистих продаж, навички ставити задачі;
- обробка заявок клієнтів;
- оволодіння талантом переконання;
- набуття навичок, які сприяють встановленню контакту з будь-якими типами клієнтів;
- набуття навичок роботи в конфліктній ситуації.

Освіта

БНАУ

Бухгалтерський облік і аудит, Біла Церква
Вища, з 2003 по 2007 (3 роки 8 місяців)

Інститут підготовки спеціалістів статистики та ринку

Бухгалтерський облік, Біла Церква
Середня спеціальна, з 1997 по 1999 (1 рік 9 місяців)

Додаткова інформація

ФІпоБ:
Очеретна Віта Володимирівна
Особисті дані:
18.03.1980 р., 35 років, одружена, маю двох синів 12 та 5 років.
Контактна інформація:
Місце проживання та реєстрації: м. Біла Церква, вул.. Чехословацька, 41. Тел.. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»); e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета:
Застосування своїх професійних вмінь, навиків та знань на посаді помічника бухгалтера та менеджера з продажу.
Освіта:
1997-1999 рр. «Білоцерківський філіал Інституту підготовки спеціалістів статистики та ринку» Спеціальність - Бухгалтерський облік
2002-2007 рр. «Білоцерківський державний аграрний університет» Спеціальність – облік і аудит.
Професійні навички:
- знання основ бухгалтерського обліку;
- обробка первинної документації ;
- виписка бухгалтерської документації ( рахунки,видаткові накладні, податкові накладні, довіреності, ттн );
- рознесення банківських платежів;
- навички роботи з клієнт-банком;
- ведення каси, касових операцій;
- обробка вхідної та вихідної кореспонденції;
- розробка договорів;
- нарахування заробітной плати працівникам;
- навички швидкого вивчення роботи специфіки підприємства;
- виконання доручень керівництва;
- вміння спілкування з людьми,
- досягнення поставлених завдань і цілей;
- забезпечення чіткості та швидкості виконуваної роботи;
- досвід роботи з комп'ютером: операційна система Windows, пакет програм Microsoft Office, Інтернет, спеціальні програми);
- володіння оргтехнікою: факс, модем, сканер, копіювальне обладнання, тощо.
-набуття навичок будування відносин з клієнтом;
- планування особистих продаж, навички ставити задачі;
- обробка заявок клієнтів;
- оволодіння талантом переконання;
- набуття навичок, які сприяють встановленню контакту з будь-якими типами клієнтів;
- набуття навичок роботи в конфліктній ситуації.

Досвід роботи:
1999-2011 рр. «ФОП Ніщімний В.А.» помічник бухгалтера;
2011-2015 рр. «ФОП Стогній О.О.» менеджер з продажу запчастин до сільгосп.техніки; помічник бухгалтера.
02.2016 р і нині ТОВ Сандора товарознавець
Особисті якості:
чесність; порядність; відповідальність; цілеспрямованість; вміння працювати в команді; вміння адаптуватися до змін; комунікабельність; впевненість в собі; працьовитість; творчий підхід до пошуку способів виконання поставлених завдань; прагнення до підвищення професійного рівня, самовдосконалення; здатність до швидкого самостійного прийняття рішень; пунктуальність; оптимізм; почуття гумору.
Інтереси і захоплення:
Вишивка, подорожі та прогулянки з родиною.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: