Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/3171663
HR, HRG, HRD, менеджер з персоналу, 30 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Місто:
- Ужгород
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Досвід роботи
HR-менеджер
з 04.2021 по нині
(3 роки)
Роздрібна торгівля
Основні завдання та обов’язки:
- управління HR-процесами (планування, підбір, розвиток, оцінка, мотивація);
- пошук та підбір персоналу різного рівня, формування кадрового резерву;
- супровід та адаптація нових співробітників;
- розробка та впровадження системи мотивації та оцінка персоналу;
- моніторинг та аналіз ринка праці;
- актуалізація кадрового обліку та документообігу відповідно до Закону України;
- проведення сесій з впровадження цінностей та місії компанії, корпоративна культура;
- організація зовнішнього навчання персоналу;
- організація та проведення корпоративних заходів різної тематики;
- вивчення причин плинності кадрів, розроблення заходів щодо їх усунення.
Менеджер з персоналу
з 09.2019 по 04.2021
(1 рік 7 місяців)
АТБ-маркет, Ужгород (Роздрібна торгівля)
Основні завдання та обов’язки:
-пошук та підбір персоналу різного рівня в супермаркет, формування кадрового резерву;
-підготовка до навчання кандидатів та документації на різні посади, супровід процесу адаптації нових працівників;
-організація мотиваційних заходів;
-збір, консолідація та аналіз статистичної інформації про працівників магазинів;
-ведення кадрового документообігу в програмі 1С;
-оформлення прийому, переведення і звільнення, відпустки працівників відповідно до трудового законодавства України;
-формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю;
-заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу;
-складання графіків відпусток та контроль їх дотримання;
-вивчення причин плинності кадрів, розроблення заходів щодо їх усунення.
Начальник відділу кадрового адміністрування
з 03.2018 по 03.2019
(1 рік)
Закарпатська дирекція АТ “Укрпошта”, Ужгород (головна пошта України)
-контроль, консультація та організація кадрової роботи підприємства згідно законодавства;
-ведення кадрового документообігу в програмі ІС ПРО;
-оформлення прийому, переведення і звільнення, відпустки працівників відповідно до трудового законодавства України;
-формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю;
-заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу;
-складання правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових інструкцій, планів робіт, графіків відпусток
-ведення табеля обліку робочого часу;
-складання відповідних звітів до державних органів;
-вивчення особливостей переміщення і причини плинності кадрів, участь у розробленні заходів щодо їх усунення.
Менеджер з персоналу
з 06.2010 по 03.2018
(7 років 9 місяців)
ТОВ “УНГВАЙЕР”, Ужгород (Машинобудування)
Основні завдання та обов’язки:
-пошук та підбір кваліфікованого та некваліфікованого персоналу на різні позиції
-організація кадрової роботи підприємства «з нуля»
-ведення кадрового документообігу в програмі 1С
-оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до трудового законодавства України.
-формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю
-заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу
Знання і навички
Додаткова інформація
РЕЗЮМЕ
Бурцьо Олена Романівна
Дата народження: 18 серпня 1977р.
м. Ужгород,
конт. тел. [
Досвід роботи:
15.04.2021 – по теперішній час мережа продуктових магазинів
Сфера діяльності: рітейл
HRD, менеджер з персоналу
Основні завдання та обов’язки:
- управління HR-процесами (планування, підбір, розвиток, оцінка, мотивація);
- пошук та підбір персоналу різного рівня, формування кадрового резерву;
- супровід та адаптація нових співробітників;
- розробка та впровадження системи мотивації та оцінка персоналу;
- моніторинг та аналіз ринка праці;
- актуалізація кадрового обліку та документообігу відповідно до Закону України;
- проведення сесій з впровадження цінностей та місії компанії, корпоративна культура;
- організація зовнішнього навчання персоналу;
- організація та проведення корпоративних заходів різної тематики;
- вивчення причин плинності кадрів, розроблення заходів щодо їх усунення.
19.09.2019 – 10.04.2021 ТОВ “АТБ - маркет”
Сфера діяльності: рітейл
Провідний фахівець з персоналу
Основні завдання та обов’язки:
-пошук та підбір персоналу різного рівня в супермаркет, формування кадрового резерву;
-підготовка до навчання кандидатів та документації на різні посади, супровід процесу адаптації нових працівників;
-організація мотиваційних заходів;
-збір, консолідація та аналіз статистичної інформації про працівників магазинів;
-ведення кадрового документообігу в програмі 1С;
-оформлення прийому, переведення і звільнення, відпустки працівників відповідно до трудового законодавства України;
-формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю;
-заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу;
-складання графіків відпусток та контроль їх дотримання;
-вивчення причин плинності кадрів, розроблення заходів щодо їх усунення.
21.03.2018 – 21.03.2019 Закарпатська дирекція АТ “Укрпошта”
Сфера діяльності: головна пошта України
Начальник відділу кадрового адміністрування (контроль за відділом в підпорядкуванні якого 1960 ч. персоналу)
Основні завдання та обов’язки:
-контроль, консультація та організація кадрової роботи підприємства згідно законодавства;
-ведення кадрового документообігу в програмі ІС ПРО;
-оформлення прийому, переведення і звільнення, відпустки працівників відповідно до трудового законодавства України;
-формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю;
-заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу;
-складання правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових інструкцій, планів робіт, графіків відпусток
-ведення табеля обліку робочого часу;
-складання відповідних звітів до державних органів;
-вивчення особливостей переміщення і причини плинності кадрів, участь у розробленні заходів щодо їх усунення.
23.06.2010 – 16.03.2018 ТОВ “УНГВАЙЕР”
Сфера діяльності: виробництво автокабельної продукції
Менеджер по персоналу (680 ч. персоналу)
Основні завдання та обов’язки:
-пошук та підбір кваліфікованого та некваліфікованого персоналу на різні позиції
-організація кадрової роботи підприємства «з нуля»
-ведення кадрового документообігу в програмі 1С
-оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до трудового законодавства України.
-формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю
-заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу
1.07.2008 – 28.12.2010 Ужгородська філія ЗАТ «ВКФ « Варто», Ужгород (підприємство збанкрутувало)
Сфера діяльності: вирощування птиці
Менеджер по персоналу (110 ч. персоналу)
Основні завдання та обов’язки:
-пошук та підбір персоналу
-організація кадрової роботи
-ведення кадрового документообігу в програмі 1С
-адміністрування поточних питань
Освіта:
1997-2003 – Ужгородський національний університет. Факультет: Філологічний. Спеціальність: Філолог-викладач
Знання та кваліфікаційні вимоги:
Користування ПК (MS Office, Internet Explorer, Lotus Notes, HRB, 1C Кадри ) та оргтехнікою.
Сертифікат “Управління персоналом & Робота в команді”
Додаткові відомості: водійські права категорії В, наявність авто, стаж водіння з 2007р.
Особисті якості: Комунікабельність, стресостійкість, креативність, відповідальність, пунктуальність, вмію аналізувати та логічно мислити.
Схожі кандидати
Рекрутер, HR-менеджер, фахівець з персоналу
20000 грн, Ужгород, Конотоп, Дистанційно
HR generalist, менеджер з персоналу, рекрутер
Ужгород, Івано-Франківськ
,
ще 2 міста
Менеджер з персоналу (HR)
20000 грн, Ужгород
Кадровик, рекрутер, психолог, менеджер
18000 грн, Ужгород
Начальник відділу кадрів, директор, менеджер з персоналу
Ужгород