Людмила
HR manager
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 55 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/3196114
Досвід роботи
Head of HR-Department
з 11.2018 по нині
(5 років 6 місяців)
International company (Beauty industry), Киев (Sales)
- creating of HR department from “0”
- control of HR administration
- full recruitment cycle
- staff adaptation
- staff motivation
- organization of corporate events
- corporative culture
- introduction of medical insurance for
employees and their family members
- creating and implementing of all HR documents from “0” (procedures, regulations, job descriptions, description of business processes ...)
- employees’ assessment and training
- participation in the company budgeting.
HR specialist
з 02.2018 по 11.2018
(9 місяців)
AVON, Kiev (Beauty industry)
Full process of HR administration
Додаткова освіта та сертифікати
Course ““Human Resources Management”” - company “Golden Staff”
2008 (3 months)
TOTAL REWARDS company «LABA»
2019 (2 months)
Знання і навички
Знання мов
Англійська — просунутий
Додаткова інформація
CURRICULUM VITAE
Yurchenko Lyudmyla
Kyiv
Date of birth: 28.07.1968
tel: [
E-mail: [
Job Objective:
Administrative job or HR, official placing in a job
Working experience:
11.2018 – till today International company (Beauty industry) – Head of HR department:
- Creating of HR department from “0”
- Сontrol of HR administration
- full recruitment cycle
- staff adaptation
- staff motivation
- organization of corporate events
- corporative culture
- introduction of medical insurance for
employees and their family members
- creating and implementing of all HR documents from “0” (procedures, regulations, job descriptions, description of business processes ...)
- employees’ assessment and training
- participation in the company budgeting.
03.2018 – 10.2018 “AVON” – HR Specialist
Full process of HR documentation – 350 employees.
02.2012 – 02.2018 “SOKOL GROUP” - HR Generalist
- Full process of HR documentation (filling in the personal files, labor books, preparation of job descriptions, preparation and control of vacation’s schedules, travel and sick leaves, recording of working time)
- registration of foreigners (permission at the Employment Centre, making out the paperwork for visas, obtaining a residence permission at the Migration service, the execution of all HR documentation for employment, reporting to the employment Center)
- advertising of vacancies, staff recruiting and new staff adaptation
- interview
- reports to the state organizations
10.2009 – 02.2012
“Eurodom” - Deputy director + HR manager
- Full process of HR documentation
- recruiting, interviewing, adaptation and new staff teaching, drafting job descriptions
- organizing company work, drafting current and long-term planning,
- rent field investigation,
- quality inspection of the staff
- providing the office activity, organizing purchases for the office and apartments
- apartments reservation (applications and payment control)
- -searching and development of new sources of customer acquisition, advertising organization
- work with clients and landlords ( signing contracts, calculation, preparation, reporting)
- monitoring the implementation of financial discipline by employees.
02.2007 – 10.20009
Real Estate Agency “Teren Plus”– Administrative director
- Providing the office activity - contact with Landlords and Tenants, state organizations
- contact with diplomatic missions all over the world
- preparing and signing Lease agreements
- searching and selection of personnel
- providing on-the-job training to new staff
- preparation financial documents and reports
- conflict situation solving.
09.2004 - 02.2007
“Agro – 3” Ltd - manager of personnel department
- Full process of HR documentation
- staff recruiting
- providing on-the-job training to new staff
- preparation and participation in exhibitions
- reports to Moscow central office.
Education:
1989 – 1994 Kyiv State Institute of Foreign Languages (English )
Additional information:
Courses:
Human Resources Management - company “Golden Staff”
TOTAL REWARDS Mike Pritula - company «LABA»
PC - Word, Excel, Outlook Express, Internet, 1C
Languages - Ukrainian, Russian, English
Інші резюме цього кандидата
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
- Руководитель HR отдела, Beauty industry - международная компания, 5 років 6 місяців
- Специалист по кадровой работе, AVON, 9 місяців
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
- Заместитель директора, Евродом, 14 років 7 місяців
- Административный директор, Агентство недвижимости "Терен Плюс", 2 роки 8 місяців
40 000 грн
Київ
Повна зайнятість
Людмила Киев, М «Харьковская» Дата рождения: 1968 г. Тел: E-mail: Цель: HR, административная работа, официальное трудоустройство, «белая» зароботная плата Ключевые профессиональные навыки: Опыт...
Схожі кандидати
Директор з персоналу, HR-менеджер, рекрутер
Київ
HR-менеджер, HRBP
Київ
Менеджер з персоналу
Київ, Ірпінь
Помічник керівника, керівник відділу, рекрутер
Київ, Бориспіль, Переяслав
Рекрутер, Адміністратор
22000 грн, Київ