Резюме від 31 травня 2020 PRO

Станіслав

Керівник управління, відділу комерційного банку з розробки карткових продуктів, 75 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Scrum Product Owner

з 04.2019 по нині (5 років)
АТ "Альфа-банк Украина", Киев (Фінанси, банки, страхування)

Ключові зони відповідальності:

-розробка та впровадження цифрових рішень на платформі «Ок, Альфа» для клієнтів малого та середнього бізнесу в межах затвердженої стратегії та беклогу продукту;
-управління беклогом з метою задоволення першочергових потреб клієнтів, задля досягнення стратегічних цілей та виконання бізнес – плану банку;
-управління прибутковістю ефективністю впроваджених рішень;
-маркетингове просування впроваджених продуктів та послуг, забезпечення впізнаваності бренду «Ок, Альфа» серед існуючих та потенційних клієнтів;
-безпосередня участь у розробці стратегічного плану розвитку SME digital напрямку, формування беклогу продукту з оглядом на конкурентне середовище;
-використання методик клієнт-орієнтованного підходу для виявлення ключових потреб користувачів та отримання інсайтів при розробці продуктових рішень та бізнес процесів;
-проведення демо днів із користувачами сервісу «Ок,Альфа!» та внутрішніми клієнтами – співробітниками банку;
-управління крос-функційними командами розробки за методологією Agile LESS;
-забезпечення особистісного та професійного розвитку співробітників, формування, підтримка та сприяння здорової та конструктивної атмосфери в колективі, спрямованої на виконання поставлених загальних задач.

Основні досягнення:
-жовтень 2019 – реалізація дистанційної можливості активації та встановлення PIN коду до дебетних карток клієнта у особистому кабінеті користувача «Ок,Альфа!»;
-жовтень 2019 – впровадження CRM кампаній направлених на збільшення клієнтської бази та активації існуючих, «сплячих» клієнтів на базі рішення від COREZOID;
-вересень 2019 – впровадження функціоналу по торговому еквайрингу, щодо перегляду інформації по торгових точках клієнта та формування виписки у особистому кабінеті користувача «Ок, Альфа!»;
-серпень 2019 – впровадження процесу відкриття та обслуговування депозитних рахунків для клієнтів МСБ у digital каналі обслуговування (відкриття, поповнення/списання коштів, перегляд історії по депозитних рахунках, відображення реквізитів депозитних рахунків у форматі IBAN);
-серпень 2019 - впровадження функціоналу пов’язанного з використанням сертифікатів електронно-цифрового підпису (ЕЦП) в особистому кабінеті користувача «Ок, Альфа!» (авторизація у особистому кабінеті користувача та підписання платежів за допомогою ЕЦП, зміна факторів авторизації, дистанційний перевипуск ЕЦП на новий термін дії, нотифікація користувача щодо користування ЕЦП, функціонал аварійного відновлення ключів ЕЦП);
-липень 2019 – впровадження геймифікованної програми лояльності для клієнтів МСБ в особистому кабінеті користувача «Ок,Альфа!»;
-червень 2019 – впровадження функціоналу з управління відгуками та негативними оцінками користувачів у мобільних додатках Android та IOS.

Начальник відділу дебітних карток та пакетів послуг

з 04.2016 по 04.2019 (3 роки)
ПАТ “Перший Український Міжнародний Банк”, головний офіс, Київ, Киев (Фінанси, банки, страхування)

Ключові області відповідальності:
-розробка, впровадження та розвиток дебетних карткових продуктів та послуг банку в межах затвердженої стратегії розвитку, з метою задоволення потреб клієнтів та виконання бізнес-плану банку;
-розробка, впровадження та супровід бізнес – процесів, що забезпечують працездатність дебетних карткових продуктів та послуг банку, на всіх етапах життєвого циклу продуктів;
-управління прибутковістю дебетних карткових продуктів та послуг, поточних рахунків, відповідно до сучасних умов на ринку, з метою забезпечення виконання комплексної дохідності банку;
-маркетингове просування дебетних карткових продуктів та послуг, забезпечення впізнаваності бренду ПАО «ПУМБ», сприяючи збільшенню показників продажів;
-залучення клієнтів на пакетне обслуговування (реалізація дебетних карткових продуктів) в межах затвердженої концепції, з метою забезпечення виконання бізнес-плану банку та збільшенню ринкової долі ПАО «ПУМБ»;
-участь у розробці стратегічного плану розвитку банку за напрямком карткових продуктів та платіжних інструментів;
-забезпечення особистісного та професіонального розвитку співробітників відділу, формування, підтримка та сприяння здорової та конструктивної атмосфери в колективі, спрямованої на виконання поставлених загальних задач перед відділом.

Планування та розробка:
-розробка пропозицій щодо формування стратегічних цілей з розвитку карткового бізнесу;
-розробка бізнес – плану банку, в частині показників емісії карток, обсягів продажів дебетних карток (пакетів послуг), та комісійного доходу за напрямком;
-визначення концепції нових дебетних карткових продуктів, залежно від потреб клієнтів у розрізі сегментів: ринок, продукт, ціна, промо – акції, канали збуту;
-розробка обґрунтованих пропозицій щодо створення нових та модифікації існуючих продуктів та сервісів, за напрямком карткових продуктів та пакетів послуг;
-впровадження нових карткових продуктів на основі повного циклу з запуску продукту (від розробки концепції її захисту, організації та збору даних, до затвердження та впровадження у промислову експлуатацію із наступним моніторингом результатів ефективності продукту);
-розробка нових, актуалізація існуючих нормативно – правових документів, регламентуючих взаємовідносини з клієнтами фізичними особами, що користуються дебетними картковими продуктами / послугами та поточними рахунками, у тому числі внутрішніх нормативно – розпорядчих документів, регламентуючих дії співробітників при оформленні продуктів/ обслуговуванні клієнтів.

Організація:
-участь в організації рекламних та PR-компаній, з просування нових та існуючих продуктів за напрямком дебетних карток, сервісів та пакетів послуг (у тому числі, розробка їх інформаційного змісту);
-аналіз ефективності та управління прибутками/збитками (PnL), по дебетним картковим продуктам (відповідальність за бюджет продукту та фактичні витрати);
-взаємодія з Міжнародними платіжними системами Visa та MasterCard.

Головний спеціаліст _ Відділу дебетних карток / розвитку пакетів послуг, Департаменту розвитку продуктів роздрібного бізнесу

з 07.2012 по нині (11 років 9 місяців)
ПАТ “Перший Український Міжнародний Банк”, головний офіс, Киев (Банк / Фінансові компанії)

Основні обов`язки:

Розробка:
-координація роботи по розробці карткових продуктів для покриття нових сегментів ринку – від розробки бізнес плану проекту, концепції, PnL моделі до запуску продукту у промислову експлуатацію;
-розробка та впровадження нормативної документації по продуктах карткового бізнесу (положення, паспорти продуктів, скрипти з продажів, тренінгів та тестів на знання продуктів для персоналу, тощо);
-плідна співпраця з міжнародними платіжними системами Visa та MasterCard, Національним Банком України з питань розробки та ведення карткових продуктів;
-тісна співпраця з процесінговим центром, реєстрація нових проектів по відкриттю нових BIN / Range у міжнародних платіжних системах Visa / MasterCard, тощо;
-регулярне удосконалення існуючої пропозиції Банку щодо дебетних карткових продуктів для фізичних осіб та зарплатних клієнтів Банку (щорічне перепакування існуючої лінійки пакетів послуг, основаної на моніторингу ринку пропозицій конкурентів);
-розробка карткових продуктів у співпраці с корпоративним бізнесом для покриття потреб клієнтів мікро бізнесу;
-розробка регулярної звітності по карткових продуктах (як статистичної так і управлінської);
-приймання участі у роботі Тарифно – комерційного комітету Банку з боку роздрібного бізнесу, розробка бізнес процесів з затвердження базових тарифів комісійної винагороди та індивідуальних тарифів; розробка нормативної бази документації щодо функціонування Тарифно – комерційного комітету, безпосередня участь у процесі винесення на розгляд ТКК питань із затвердження нових карткових продуктів, тарифів комісійної винагороди, тощо.

Планування:
-участь в розробці пропозицій по формуванню стратегічних цілей розвитку карткового бізнесу;
-участь у розробці бюджетної моделі Банку в частині карткового бізнесу (обсягів з продажів, процентного та комісійного доходів, операційних витрат, залишків, тощо);
-здійснення постійного аналізу ринку з продуктів карткового бізнесу за основними напрямками (дебетні картки та пакети послуг, пакети послуг для зарплатних клієнтів Банку, пенсійні та соціальні рахунки, преміальні пакети послуг для VIP та Affluent сегментів);

Організація:
-координація та ведення проектів у співпраці з проектним офісом;
-надання консультаційної підтримки іншим підрозділам в частині продуктів карткового бізнесу;
-операційна підтримка роздрібного бізнесу у частині замовлення БПК, моніторинг та контроль залишків БПК;

Головний спеціаліст _ Управління обслуговування VIP та заможних клієнтів

з 12.2011 по 06.2012 (6 місяців)
ПАТ “Перший Український Міжнародний Банк”, головний офіс, Киев (Банк / Фінансові компанії)

Основні обов`язки:

Організація та підтримка загальної системи звітності по сегментам РБ VIP та заможних клієнтів (VIP and Affluent Segment):
-взаємодія із підрозділами клієнтської аналітики, продажів продуктів роздрібного бізнесу, IT та іншими з метою організації єдиної системи звітності для кожного з бізнес – сегментів;
-аналіз поточних показників діяльності, прогноз показників бізнес-сегментів;
-розробка системи обліку та підтримки в актуальному стані переліку VIP та заможних клієнтів;
-організація ефективної системи закріплення клієнтів за менеджером;
-організація та контроль маркування VIP та заможних клієнтів (в ПЗ Банку та звітності);
-організація та контроль міграції VIP та заможних клієнтів із сегменту в сегмент (в ПЗ Банку та звітності);
-розробка та підтримка в актуальному стані документації (паспортів) зі звітності;

Розробка та підтримка системи доведення та контролю планових показників до співробітників VIP-центрів, персональних менеджерів та менеджерів з обслуговування заможних клієнтів:
-аналіз динаміки фінансових показників діяльності сегментів, та їх прогноз;
-участь у процесі формування фінансових моделей сегментів VIP та заможних клієнтів та корегування P&L моделей при зміні показників/цілей бізнесу;
-участь у розробці принципів перерозподілу доходів та витрат між бізнес сегментами;
-участь у формуванні та аналізі бюджетів сегментів;

Аналітична підтримка та надання звітності:
-керівнику Управління з обслуговування VIP та заможних клієнтів;
-керівникам підрозділів УОВЗК;
-керівникам VIP-центрів;
-менеджерів та координаторів по роботі із заможними клієнтами у частині обліку даних та маркування іх клієнтів у внутрішніх системах та звітах Банку;
-іншим підрозділам та співробітникам Банка по узгодженню.

Головний експерт - аналітик _ Відділу фінансового контролінгу роздрібного бізнесу

з 06.2009 по 11.2011 (2 роки 5 місяців)
ПАТ “Райффайзен Банк Аваль”, головний офіс, Киев (Банки / Фінансові компанії)

Основні обов`язки:

контроль, моніторинг та аналіз витрат бізнесу та блокованих витрат;

аналіз складових динаміки витрат сегментів роздрібного бізнесу та виявлення можливостей для зменшення витрат;

формування та надання обґрунтованих пропозицій керівникам сегментові роздрібного бізнесу щодо зменшення витрат;

участь у розробці принципів перерозподілу доходів та витрат між бізнес сегментами;

формування та коригування бюджетів структурних підрозділів вертикалі роздрібного бізнесу (за узгодженням із структурними підрозділами вертикалі, Департаментом контролінгу та кост - лініями Банку);

участь у формуванні та аналізі бюджету витрат сегментів роздрібного бізнесу на всіх етапах бюджетного процесу;

попередній аналіз, оцінка прибутковості ініціатив/проектів (CBA аналіз) роздрібного бізнесу;

контроль використання бюджету витрат підрозділів роздрібного бізнесу з певними напрямками;

аналіз витрат та ефективності роботи напрямків HARD та SOFT Collection;

розробка та підтримка необхідної системи управлінської звітності з метою ефективного моніторингу запланованих показників по сегментах, для менеджерів роздрібного бізнесу(динаміка загального портфелю, включаючи розрізи продуктів та бізнес-ліній, динаміка долі ринку у сегменті Private Individuals.);

розробка та підтримка системи звітності по показниках карткового бізнесу з метою ефективного моніторингу, аналізу динаміки, формування прогнозів розвитку;

підготовка щоквартальної, щомісячної та недільної звітності з продажів продуктів сегменту PI з метою ефективного моніторингу виконання планових показників;

актуалізація системи звітності з продажу продуктів роздрібного бізнесу до рівня регіональної дирекції/відділення/продавця відповідно до встановлених KPI;

щоквартальна підготовка презентацій основних показників діяльності обласних дирекцій (ОД), динаміка показників, підготовка рейтингів, в т.ч. звітів/презентацій до ЦО у Відні;

щоденний моніторинг правомірності встановлених клієнтських ставок по кредитам фізичних осіб, SP- Leakage;

щоденний моніторинг сплати комісій за надання в користування іпотечних та авто кредитів, up-front fee leakage;

загальна підтримка менеджменту роздрібного бізнесу, оперативне забезпечення фінансовими показниками.

Економіст / Провідний експерт _ Управління забезпечення карткового бізнесу Департаменту роздрібних операцій

з 09.2008 по 05.2009 (8 місяців)
ПАТ “Райффайзен Банк Аваль”, головний офіс, Киев (Банки / Фінансові компанії)

Основні обов`язки:

активна участь у роботі відділу, розробка та формування складних звітів для Управління карткових послуг (формування звіту по картковим продуктам в розрізі дебетових та кредитних карток в розрізі усіх операцій пов`язаних з їх використанням, формування звітів по еквайринговим операціям, звіту по банкоматам, звіту по активним карткам, звіту по новим картам, формування звіту по картковим оборотам, звіту по кіоскам самообслуговування тощо.);

розробка та створення інструкцій, регламентів, регламентуючих роботу між відділами та підрозділами банку;

розробка та складання договорів – обумовлюючих відносини між контрагентами та підрядниками банку;

внесення змін та доповнень у данні о карткових продуктах та(або) рахунків у ПЗ «Трансмастер»;

узгодження та обробка рахунків (invoices processing), отриманих від UPC – Українського Процесінгового Центру;

розробка та прийняття рішень по виникаючим овердрафтам.

Account Manager

з 04.2007 по 08.2008 (1 рік 4 місяці)
Інтерактивне Агентство „MESSAGE-GROUP” Personal Communications, Киев (Маркетинг / Реклама)

Основні обов`язки:

активна участь у розробці рекламних проектів, від проведення креативного брифінгу до повної здачі проекту замовнику;

планування робіт проекту(створення Таймінгу проекту – „Timing”), своєчасний запит та збір необхідної інформації;

забезпечення чіткості у фінансовій частині проектів, підготовка та узгодження розрахунків вартості окремих частин проекту;

перевірка відповідності рахунків клієнтів рахункам підрядника;

своєчасна підготовка документації на виставлення рахунків;

контроль сплати принципових та термінових рахунків;

налагодження та підтримка комунікації із підрядниками та ключовими клієнтами.

Account Executive

з 10.2006 по 03.2007 (5 місяців)
Перша в Україні Агенція Мобільного Маркетингу “Mobeye”, Киев (Маркетинг / Реклама)

Робота на посаді молодшого менеджера по роботі з клієнтами
Розробка та провадження проектів для таких компаній як McDonald`s, Gallaher, P&G, Спортмастер, Delta Bank, Cosmopolitan, інтернет видання AdReport тощо.

Основні обов`язки:

створення рекламних проектів, різноманітних промо – кампаній зокрема - складання механіки та логіки акції, блок – схем промо компаній;

складання та підписання договорів, кошторисів (cost estimate);
проведення зустрічей із клієнтами;

налагодження та підтримка комунікації із підрядниками та клієнтами;

часткова робота на посаді копірайтера (Складання та транслітерація текстів для мобільних промо).

Освіта

Київський Національний Університет Технологій та Дизайну

Інженерно-економічний / Фінанси, Киев
Вища, з 2003 по 2008 (4 роки 9 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Access MS Project MS Visio Ведення звітності Sirius АБС WebBank Андромеда

Додаткова інформація

Сімейний стан:
Одружений

Захоплення:
Література, Туризм та подорожі, спорт, активний спосіб життя, кіно, футбол тощо

Якості:
Пунктуальність, відповідальність, працьовитість, організованість, цілеспрямованість, аналітичний та логічний склад розуму, спрямованість до постійного підвищення власного професійного рівня, вміння працювати в команді, бажання заробляти.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: