Резюме від 15 травня 2022

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/3232880

Администратор офиса, офис-менеджер, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Савуляк Оксана Володимирівна

Дата народження: 25.09.1984р. вік 37 рік.
Адреса: м. Вінниця, мікрорайон "Вишенька"
Телефони: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).(моб).
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний стан: заміжня, є донька - 10 років.
Мета: отримання роботи у стабільній компанії, яка активно розвивається, з можливістю кар'єрного зростання. Бажана заробітна плата від 15 000 грн.
Освіта:
2019-2020 рр. навчалась у Львівському національному аграрному університеті за спеціальністю «Геодезія та землеустрій», отримала ступінь магістра.
2005-2008 рр. навчалась у Міжрегіональній академії управління персоналом за спеціальністю "Правознавство", отримала ступінь спеціаліста.
2001-2005 рр. навчалась у Вінницькому фінансово-економічному університеті за спеціальністю "Правознавство", отримала ступінь молодшого спеціаліста.
Досвід роботи:
З 2019 року по сьогодні працювала в ДП «Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» на посаді державного реєстратора а згодом начальника відділу інформаційно-довідкової та договірної роботи «Прозорий офіс». До моїх обов’язків входило:
-Організація роботи офісу;
-Прийом громадян;
-Консультація по видам робіт, процедурі виконання, термінам;
-Заключення договорів на виконання робіт;
-Реєстрація готових документів;
-Видача технічних документацій замовникам ;
-Реєстрація речових прав;
-Підготовка тендерної документації для участі в публічних закупівлях.
З вересня по грудень 2019 року працювала у відділі у Вінницькому районі Головного управління Держгеокадастру на посаді головного спеціаліста з нормативної грошової оцінки. До обов’язків входило опрацювання вихідних даних та розрахунок нормативної грошової оцінки земельних ділянок.
З вересня 2015 р. по квітень 2016 р. працювала в ПрАТ "Вінницяоблпаливо" на посаді секретар керівника з суміщенням обов'язків інспектора по кадрам. До обов'язків входило:
•Прийом дзвінків;
•Прийом, опрацювання, реєстрація та рознесення вхідної та вихідної кореспонденції;
•Організація роботи офісу;
•Виконання доручень керівника;
•Ведення обліку особового складу підприємства;
•Оформлення прийому, переведення та звільнення працівників;
•Формування та ведення особових справ працівників;
•Заповнення, ведення обліку та зберігання трудових книжок;
•Ведення архіву особових справ;
•Ведення табелю обліку робочого часу.
З 2010 по 2012 рр. працювала у Вінницькій регіональній філії Державного підприємства Центр Державного Земельного Кадастру на посаді інженера сектора заповнення бланків державних актів. До обов’язків входило:
• прийом технічної документації;
• прийом бланків державних актів;
•перевірка відповідності інформації, що знаходиться в базі даних та наданій документації;
•у разі невідповідності інформації, передача документації та бланків для доопрацювання;
•заповнення бланків державних актів;
•передача заповнених бланків державних актів до Головного управління.
З 2008 по 2010 рр., працювала у Вінницькій регіональній філії Державного підприємства Центр Державного Земельного Кадастру на посаді реєстратора. До обов’язків входило:
•прийом громадян;
•прийом та видача технічної документації;
•передача документації до спеціалістів, для внесення до загальної бази даних;
•ведення електронного реєстру, руху технічної документації;
•прийом дзвінків громадян, та надання інформації щодо місця знаходження документації;
•ведення щотижневої звітності про кількість отриманої, опрацьованої та виданої документації;
Знання мов - українська, російська. англійська базова.
Навики роботи з комп'ютером:
Впевнений користувач (MS Office, Photoshop, Digitals), є досвід роботи в 1С, навики роботи в Інтернет (Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox).
Особисті якості: чесність, комунікабельність, стресостійкість, здатність до швидкого навчання, вміння швидко орієнтуватись у складних ситуаціях, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість, прагнення до вдосконалення та кар’єрного росту.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: