Резюме від 12 червня 2023 PRO

Оксана

Керівник магазину, складу, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
54 роки
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу рекрутації

з 12.2017 по нині (6 років 5 місяців)
EWL, Інші країни (Пошук персоналу, HR)

Функціональні обов'язки:
пошук і підбір персоналу (розміщення вакансій в Інтернеті, пошук і обробка резюме, проведення телефонних інтерв'ю, розміщення вакансій з кандидатами, ведення бази даних);
ведення кадрового діловодства (прийом, переклад, звільнення співробітників);
проведення атестації персоналу;
ведення особових справ працівників;
розробка штатного розкладу;
ведення графіка відпусток співробітників;
розробка посадових інструкцій.

Досягнення:

розробка і проведення командних тренінгів;
мінімізація плинності кадрів (зменшення на 50% за період роботи в компанії).

Керівник магазинів

з 08.2007 по 01.2017 (9 років 5 місяців)
Торгова Мережа кондитерських виробів, Вінниця (Роздрібна торгівля)

Мої зобов'язання:
- Організація пошуку приміщень нежитлової нерухомості в оренду під магазин, проведення переговорів з орендодавцями та укладання договорів;
- Організація та контроль ремонту приміщень магазинів у стилі торгової мережі, підготовка супроводжуючих документів для торгівлі;
- пошук та навчання персоналу роботі в торговельній мережі, управління командою, забезпечення та контроль з боку підлеглих якісної комунікації з клієнтами, організація робочих місць,
- Забезпечення безперебійної та ефективної роботи магазину, виконання планових показників на підзвітній території; виконання плану продажу кожного магазину, збільшення обсягу продажів, управління та координування процесу продажів у роздрібній мережі на території відповідальності,
- розробка реклами, відкриття магазинів із залученням ЗМІ;
- організація, контроль та участь в інвентаризаціях, переобліках, переміщеннях, переоцінках, відстеження продажів за категоріями, аналіз та оцінка економічних показників продажів магазину в розрізі роботи продавців, категорій та груп товару, ведення та контроль обліку касово-грошових операцій та робочого часу співробітників магазину , Складання графіків роботи;
- оплата комунальних платежів та виплата оренд магазинів, виплата зар.плати персоналу.
Досягнення:
за час роботи, мною, було відкрито 10 торгових точок, 100% самоокупність вкладених коштів та витрат, вміння організовувати та контролювати роботу великої групи людей, колективу, мінімальна плинність персоналу, професійний рівень контакту з клієнтами – можливість та бажання швидко реагувати на форс-мажорні обставини у нестандартних ситуаціях;
постійна оренда торгових точок без підвищення тарифу; комунікабельний, згуртований колектив, який швидко реагує на поставлені завдання;
Робота в торгівлі (прод. та пром. групи товару).
Також є великий досвід роботи у сфері ресторанного бізнесу, на посаді управителя. Організаторська робота, починаючи з оформлення ресторану та концептуальної лінії, підбір професійних шеф-кухарів, навчання персоналу професійним навичкам; розробка індивідуального меню окремого ресторану. Контроль за безперебійною адміністративно-господарською діяльністю ресторанів
підбір професійних шеф-кухарів; навчання персоналу професійним навичкам; Досвід управління персоналом (від 50 осіб) та складання системи його мотивації; Контроль якісної роботи кухні, бару, а також обслуговуючого персоналу; Розробка індивідуального меню для окремого ресторану, складання та розробка калькуляцій та технологічних карт; Розуміння бізнес-процесів, економічна грамотність, знання принципів бізнес – планування; Досвід взаємодії з контролюючими органами
Закупівля продуктів та технологічний розрахунок продукції. Облік та переоцінка. Касовий контроль, меню сезонно.
Залучення постійної клієнтської бази за рахунок гнучкої системи знижок.
Вміння вирішувати конфліктні ситуації.
Стаж роботи у ресторанному бізнесі 12 років.

Освіта

Вінницький торгово-економічний інститут

Економічний/ 1- товарознавець 2- економіст, Вінниця
Вища, з 1992 по 1996 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Технікум громадського харчування

1988 -1991г.

Курси бухгалтерського обліку при інституті економіки

1991г

Тренінг з покращення організації продуктивності праці "Ад'ютор"

2 неділі

Знання і навички

Користувач ПК Управлінські навички Уміння аналізувати Користувач 1С MS Excel Самостійність Управління рітейлом Систематизація бізнесу Критичне мислення Ведення переговорів

Додаткова інформація

Великий досвід роботи з людьми: підбір персоналу, навчання з "0" робочим навичкам, стажування та взаємодії у колективі. Працюю на результат+, комунікабельна, аналітичні здібності, вміння вести переговори, стресостійка, готова до відряджень та ненормованого робочого графіка, бажання працювати і розвиватися, вміння працювати злагоджено в колективі, відповідальний підхід до роботи, є досвід переговорів понад 10 років.
Організаторські здібності у сфері навчання персоналу.
Безперервний контроль продажу та виконання роботи персоналу.
Моніторинг продаж конкурентно-здатних підприємств.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: