Резюме від 31 березня 2024 PRO

Зоряна

Помічник керівника, HR-менеджер, HRD

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Social worker

з 06.2022 по нині (1 рік 10 місяців)
GmbH Mobile Praxis, Darmstadt (Освіта, наука)

-ознайомлення з законодавством Німеччини та специфіка роботи різних установ у соціальному напрямку

HRD/ Заступник директора по адміністративній роботі/ робота з пайокиками

з 05.2018 по 06.2022 (4 роки 1 місяць)
Southberg Holdings, Тернопіль (Сільське господарство, агробізнес)

Organising meetings between the COO and employees, local government administrations and Paiyee holders.
Occasional written translations.
Responsible for liaising with internal departments (Accounts, Human Resources, Legal) and ensuring the smooth flow and signing of documents by the COO.
Responsible for the day to day execution of commodity sales, including contact with the buyers and liaising with farm mangers and the security department.
Responsible for the administration of sales contracts and forward contracts with key buyers.
Responsible for the day to day execution of input procurement, including fuel, seeds, fertilisers and agrochemicals.
Responsible for negotiation with supplies in conjunction with the COO
Responsible for the administration of purchase contracts with key suppliers

Основний вид діяльності це HR/PR та співпраця з пайовиками.
- підписання договорів
- комунікація з представниками у селах
- дослідження ринку конкурентів
- удосконаленн репутації та просування бренду компанії в регіоні

Помічник директора/ HR/ Recruiting

з 10.2016 по 05.2018 (1 рік 7 місяців)
Eurosoftware UA, Львів (IT)

- documentation of the company (preparation and translation of contracts of various kinds)
- negotiations with existing firm partners and search for new
- the organization of corporate policy of a company
- representing the company at all levels (job fairs, forums, seminars)
- participation in solving the correct selection of the personnel (search)
- translation (English and German)
- take part in events and team buildings organization
-conducting HR-interviews (pre-screening), evaluating of candidates’ skills and experience, coordinating the process of technical screening
-daily e-mail/phone/Skype communication with potential candidates
-provide introduction and adaptation of new employees
-registration of new employees to work
- maintain and control business processes of the company.
- support and update company databases and all internal systems
-market research in the field of IT-candidates and salary
-HR responsibilities (providing such processes as: on boarding, adaptation, fin trial and exit interviewing);

Перекладач, помічник керівника підприємства

з 03.2010 по 04.2016 (6 років 1 місяць)
ТзОВ" Бадер Україна", Городок (Львівська обл.) (пошиття шкіряних чехлів для автомобілів)

- The organization of work the head of the firma and all employees
- business correspondence (Polish, German,less English)
- processing and documentation of the company
- keeping production meetings, communication with the heads of all departments
- control over the execution of orders COO and CEO
- work in the SAP system- account of personnel and control of products
- negotiations with representatives of foreign companies (mainly Germany and Poland) the purchase of technical equipment. Further communication with mechanics representatives of the companies suppliers.
- implementation of interpretation and translation (German, Polish language)
- execution weekly and monthly reports on production for foreign investors
-creation investment plans for the purchase of technical equipment and coordination with Ukrainian and foreign leadership

February 2016 – May 2016
Position of HR Manager, Assistant head of HR

Duties:

- record attendance (2100 persons) in the SAP system
- development of schemes to attract additional personnel (bonus system, processing of Internet resources, communication with various employment centers, attracting different kinds of advertising) directly took part in everything.
- creation and adjusting routes to 3 districts of Lviv region and directly in Lviv.
- thoroughly familiar with the work of HR- admission and dismissal of employees, recording appropriate documentation.
- help to create employment permits for foreigners (translation, documentation of relevant institutions)

Освіта

Національний університет ім.І.Франка

Іноземних мов, англійська та німецька філологія, Львів
Вища, з 2002 по 2007 (4 роки 9 місяців)

2005-жовтень 2009 р.-програма Au-pair в Німеччині,м.Дармштат
-після року прграми, відвідувала мовні курси від рівня А1 та здобула сертифікат Mittelstuffe C1
-також відвідувала курси DSH для вступу у TU Datmstadt
-загалом глибоко вивчала мову, а також вміння спілкуватись з іноземцями

Знання і навички

Цілеспрямованість Комунікабельність MS Excel MS Word Здатність до навчання

Знання мов

  • Німецька — просунутий
  • Англійська — вище середнього
  • Польська — середній

Додаткова інформація

-комунікабельність
-відповідальність
-пунктуальність
Водійські права категорії В, закордонний паспорт.
Готова і відкрита до нових навичок та досвіду.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: